Proiecte Economice in Comert - StarBijoux

Extras din proiect Cum descarc?

Firma StarBijoux a fost infiintata pe data de 15 ianuarie 2010 si are 3 puncte de lucru, un depozit si sediul principal aflat pe strada Tudor Vladimirescu, in Iasi. Spatiile in care ne desfasuram activitatea sunt inchiriate.
Domeniul de activitate al firmei StarBijoux este comercializarea de bijuterii de lux(cercei, bratari, inele, pandantive, brose, coliere); accesorii de par(clesti, bentite, ace de coc, agrafe, elastice) si accesorii vestimentare pentru femei(genti,, esarfe, sepci, manusi, fulare).
In functie de conjunctura economica actuala(criza) si in vederea obtinerii de profit, piata tinta este reprezentata de femeile cu varsta curpinsa intre 16-30 de ani si cu un venit cuprins intre 500-800 Ron, dar si cu venituri mari. 
Pentru a intra pe piata accesoriilor pentru femei, firma noastra, StarBijoux, si-a propus mai intai sa analizeze piata tinta, sa indentifice barierele la intrare si la iesire de pe piata si sa realizeze segmentarea pietei. 
Bariere la intrare: 
- costuri ridicate pentru a infiinta o afacere;
- acte necesare infiintarii firmei care necesita mult timp si deasemenea multi bani( brevete, concesiuni, licente, etc);
- concurenta de pe piata
- diferentierea produselor(loialitatea clientilor fata de firmele deja existente pe piata)
- preturile produselor noastre trebuie sa fie mai scazute decat ale concurentilor
- accesul la anumite tehnologii
- politica guvernului;
- criza financiara existenta in momentul de fata este o bariera enorma pentru firma noastra deoarece abia isi deschide activitatea si nu este cunoscuta;
Bariere la iesire:
- normele si legile in vigoare care nu ne permit sa ne inchidem afacerea pentru ca nu mai obtine profitul dorit;
- politica guvernului;
- stocul de produse ramase;
- costuri fixe de iesire;
- pot fi de ordin economice, strategice si emotionale(desi firma inregistreaza pierderi mult mai mari decat profitul unii antreprenori nu renunta la afacere fiind legati emotional de aceasta).
Segmentarea pietei:
Pe piata produselor noastre intalnim consumatori care difera in functie de venit, sex, ocupatie, varsta, stil de viata, clasa sociala, personalitate, grad de utilizare, avantaje, atitudinea fata de produs, etc. Datorita acestor diferente, se impune segmentarea pietei:
1. Segmentarea demografica
Dupa varsta si ciclul de viata firma noastra se adreseaza consumatorilor de sex feminim cu varste cuprinse intre 16-30 ani
Criterii de segmentare: venit, sex, ocupatie, stil de viata, varsta.
a) Primul criteriu dupa care putem grupa clientii este venitul. In functie de acesta, delimitam urmatoarele categorii de cumparatori:
- cu venitul intre 500-800 RON: acestia isi vor cheltui banii doar pentru strictul necesar si isi vor permite achizitionarea de accesorii si bijuterii fantezie care sunt la preturi accesibile si mai putin sau chiar deloc bijuterii de lux.
- cu venitul intre 800-1500RON: isi permit des achizitionarea accesoriilor si bijuteriilor fantezie si rareori achizitionarea unei bijuterii de lux ;
- cu venitul peste 1500 RON: se axeaza mai mult pe bijuteriile de lux.
b) In ceea ce priveste sexul persoanelor:
- femeile sunt principalii clienti ai nostrii;
- barbatii achizitioneaza produsele noastre pentru a face cadouri femeilor, frecventa acestora fiind mai mare in preajma sarbatorilor sau la diferite ocazii speciale; acestia sunt clienti importanti ai firmei noastre deoarece ei achizitioneaza mai mult bijuterii de lux.
c) Un alt criteriu dupa care putem segmenta clientii nostrii este ocupatia:
- elevii/studentii sunt persoanele care achizitioneaza accesorii si bijuterii fantezie, deoarece acestia au venituri mici;
- creatorii de moda, designerii ce participa la diferite evenimente unde trebuie sa straluceasca si sa arate cat mai bine, isi vor achizitiona bijuterii de lux;
- persoanele ce au un loc de munca cu un program incarcat, care nu vor achizitiona prea des produsele noastre.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiecte Economice in Comert - StarBijoux.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!