Raion Bazar

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 958
Mărime: 160.33KB (arhivat)
Publicat de: Vlaicu Duma
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Aghiorghiesei
Facultatea Al Ioan Cuza, FEAA,

Extras din proiect

Raionul BAZAR este al 5-lea ca si marime al supermarketului acesta avand suprafata totala de 276,48m², reprezentand 9% din suprafata supermarketului.

In raionul BAZAR grupele de marfuri sunt reprezentate astfel:

Grupe de marfuri Procente din incasari%

Articole sportive 26

Librarie 22

Accesorii 18

Articole ornamentale 15

Menaj/Vesela 12

Articole pentru Gradinarit 7

Marfuri prezente in raionul bazar:

1.Articole sportive:mingi fotbal,mingi baschet ,mingi volei,cos baschet,rachete tenis,fluturase,manusi box,biciclete.

2.Librarie:carti,caiete,pixuri,creioane,penare,rigle,etc.

3.Accesorii:bijuterii,ceasuri,genti,curele,accesorii pt par,portofele

4.Articole ornamentale:cuverturi,perdele,draperii,lumanari parfumate,rame foto,lampi,ghirlande,globuri.

5.Menaj/Vesela:cutite,pahare,cesti cafea,ceainicuri,suport servetele,recipiente pentru alimente,sorturi,manusi.

6.Articole pt. Gradinarit:ghivece,stropitori,lopeti,greble,pamant flori,plante.

Raionul BAZAR se invecineaza la NORD cu raionul confectii pe o lungime de 14m, la VEST se invecineaza cu raionul igiena si infrumusetare pe o lungime de 19,74 m, la Sud , se invecineaza cu holul supermarketului, pe o lungime de 14 m, iar la Est se invecineaza cu peretele acestuia pe o lingime de 19,74 m.

Calculul linearului pentru Raionul BAZAR

Calculul linearului si amplasarea mobilierului in suparafata de vanzare a raionului se va face luand in considereare urmatoarele reguli:

• Latimea culoarelor dintre mobilier trebuie sa fie de cel putin 1,5 m (latimea a 2 a caruciaore de marfa care circuland unul pe langa celalalt in directii opuse sa nu se ciocneasca).

• In suparafata de vanzare a magazinului exista zone calde, care sunt frecventate de clienti si care inregistreaza un potential al vanzarii foarte ridicat si zone reci, mai putin frecventate de clienti si care inregistreaza un rotential al vanzarii mai scazut; din acest motiv trebuie evitata amplasarea produselor greu vandabile in zonele reci ale magazinului si a celor usor vandabile in zonele usor vandabile.

• Din punct de vedere psihologic tendinta oamenilor este de a se intoarce in spre dreapta motiv pentru care se recomanda ca sensulde circulatie al clientilor prin magazin sa fie cel al acelor de ceasornic.

• Marfurile de pe rafturi se vor aseza in functie de greutatea acestora. Produsele grele se vor aseza la baza mobilierului, la nivelui solului si cele usoare pe etajele de sus.

• Pentru ca un produs sa poata fi usor observat acesta trebuie sa ocupe o anumita lngime minima(facing)= 30cm sau minim 3 repere din acelasi tip de produs.

Preview document

Raion Bazar - Pagina 1
Raion Bazar - Pagina 2
Raion Bazar - Pagina 3
Raion Bazar - Pagina 4
Raion Bazar - Pagina 5
Raion Bazar - Pagina 6
Raion Bazar - Pagina 7
Raion Bazar - Pagina 8
Raion Bazar - Pagina 9
Raion Bazar - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Raion Bazar.doc

Te-ar putea interesa și

Merchandising - Hypermarket-ul Joy

Enunţul proiectului: Suprafata de vanzare a unui magazin amplasat la nivelul solului este de 3300 m . Randamentul mediu global al vanzarilor in...

Merchandising HyperMarket-ul B-Smart

CAPITOLUL I Prezentarea generală a hypermarketului 1.1 Localizare, nume, slogan, siglă Hypermarketul B-SMART este localizat în Iaşi, cartierul...

Bambu Markt - Supermarket

Introducere Suprafata de vanzare a magazinului BAMBU_markt, amplasat la nivelul solului este de 3400 mp În anul 2006, magazinul a înregistrat un...

Merchandising Raionul Bazar

Introducere Raionul bazar este al treilea raion al magazinului ,învecinat cu raionul audio-video, raionul confectii-incaltaminte şi cu raionul...

Merchandising

Amplasarea supermarketului este in judetul Iasi, in zona SuperCopou, vis-à-vis de Parcul Copou. Numele de a fost ales deoarece este un nume usor...

Merchandising

”Comerţul este arta de a scoate bani din buzunarul cuiva fără a recurge la violenţă” Caracteristica generală a supermarketului (Conceptul...

Raionul Bazar

1. Prezentare Generala: „Raionul Bazar” este parte integrantă a supermarketului”DARNIC”, fiind unul din cele cinci raioane ale magazinului. Acest...

Merchandising Raion Bazar

1. Prezentare Generala: „Raionul Bazar” este parte integrantă a supermarketului „PRINCIPES”, fiind unul din cele cinci raioane ale magazinului....

Ai nevoie de altceva?