Raport de Cercetare Calitativa a Marcii Cappy

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1 3
Prezentarea marcii 3
Capitolul 2 5
Testul de asociere 5
Capitolul 3 7
Metoda portretului chinezesc 7
3.1 Corelatia/VIP 7
3.2 Corelatia marca/culoare 9
3.3 Corelatia marca/animal 11
3.4 Corelatia marca/sport 12
3.5Corelatia marca/vehicol 13
Capitolul 4 14
Personalitatea marcii Cappy 14
Concluzii 14
Bibliografie 15
Anexa (Tabelul centralizator al biletelelor) 15


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1
Prezentarea marcii
Cappy iti aduce cele mai indragite si gustoase fructe si combinatii de fructe.
Cutia Elopack in care este ambalat este ideala pentru ca tu sa te bucuri de nectar impreuna cu familia si prietenii. 
Povestea sucurilor Cappy face parte din bogata traditie a companiei Minute Maid, fondata in orasul american Boston in 1945 si cunoscuta in intreaga lume pentru inventarea procesului modern de productie a sucurilor din fructe. 
In 1960, Compania Minute Maid, acum un lider mondial pe segmentul sucurilor de fructe, a devenit divizie a Companiei Coca-Cola. Astfel, experienta a mai mult de 100 de ani a puternicei companii Coca-Cola a fost adaugata la expertita Minute Maid. 
Un moment deosebit in istoria companiei a fost reprezentat de introducerea in anii nouazeci a tehnologiei "Soft Squeeze Standard" (Standardul Stoarcerii Delicate). Prin aceasta tehnologie, nectarul celor mai bune fructe, atent selectionate, este extras prin stoarcerea nici prea tare, nici prea incet, astfel incat gustul amarui al cojii sa nu patrunda in suc. In acest mod se pastreaza intacta savoarea fructului proaspat in bauturile care pleaca spre consumatori. De aceea, Cappy are aun gust excelent, fara adaos de conservanti, care asigura o buna recompensa in orice moment al zilei. 
Pentru ca un trup sanatos si fortifiat are nevoie de vitamine, minerale, fibre si antioxidant, Cappy - o bautura unica si o sursa incredibila de nutrienti. 
Cappy Nectar a fost lansat in Romania in 1995. 
Astazi, Cappy este disponibil intr-o varietate de arome: Portocale, Portocale Rosii, Piersici, Pere, Multifruct, Visine si Rosii. 
In Romania, brandul Cappy este reprezentat de linia de produse: 
Cappy
In ambalaje de: o 0,25L sticla returnabila: Portocale, Piersici, Pere, Portocale Rosii si Visine 
o 1 L Tetra Pak - Portocale, Piersici, Portocale Rosii, Multifruct 
Cappy Toata Portocala - Mai mult decat un suc de portocale! 
Cappy Toata Portocala este este disponibil la cutie de 1L.
Cappy 100% - ca sa te bucuri de o noua zi de la prima ora! 
In ambalaje de: o 1,5L - Portocale, Mere si Ananas o 330 ml - Portocale si Mere 
Cappy Tempo iti trezeste pofta de distractie! 
In ambalaje de: o 0,25 L sticla returnabila - Cappy Tempo Portocale si Piersici; 
o 0,5 L PET - Cappy Tempo Portocale, Grapefruit - Lychee si Piersici 
o 2,0 & 2,5 L PET - Cappy Tempo Portocale, Grapefruit- Lychee , Piersici si Mere si Pere. 
Capitolul 2
Testul de asociere
Tehnica portretului chinezesc; in acest caz se face apel la imaginatia subiectului sugerand transpunerea aspectului cercetat, de fiecare data, intr-o alta lume. In cazul nostru studentii sunt rugati spontan sa asocieze marca Cappy. In urma procesarii datelor de la cei 21 de studenti, cu varsta cuprinsa intre 20-22 de ani, rezultatele au fost urmatoarele: 
Cuvant Numarul de aparitii
suc 9
portocale 9
fructe 7
copii 5
vara 4
sete 4
rece 3
dulce 2
coca-cola 2
gust 3
natural 2
vitamine 1
sanatate 1
nici un raspuns 11
Total 63
Tabel nr.1 Test de asociere
In urma acestui test, rezultatele procesate au demonstrat ca cele 11 abtineri din cele 63 de raspunsuri, cca. 18% nu au dat un raspuns sau chear doua, ceea ce ar duce la un lucru ca au fost persoane incerte in aplicarea celor 3 raspunsuri asociative. 
14% din raspunsurile obtinute au asociat marca Cappy cu sucurile. Acest lucru ne sugereaza ca 9 raspunsuri din cele 63 au stiut clar ce este Cappy si sunt cunoscuti el, iar Cappy este un nume usor de retinut. 
La fel 14% din raspunsuri au asociat cu portocalele ceea ce inseamna ca respondentii au sunt conoscuti cu marca din punct vizual. 9 raspunsuri ale studentilor au fost "portocale" deoarece in cele mai dese cazuri ei consuma suc de portocale.


Fisiere in arhiva (2):

  • Raport de Cercetare Calitativa a Marcii Cappy.docx
  • Raport de Cercetare Calitativa a Marcii Cappy.pptx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

www.google.ro
Implicatii decizionale ale comportamentului consumatorului 2013- Adriana Manolica


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!