Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 4780
Mărime: 84.83KB (arhivat)
Publicat de: Georgel Damian
Puncte necesare: 7
Academia de Studii Economice din Bucureşti - Facultatea de Comerţ

Cuprins

  1. CAPITOLUL I
  2. Informatii generale
  3. CAPITOLUL II
  4. 2.1. Dezvoltare durabila
  5. 2.1.1. Reciclarea
  6. 2.1.2. Investitii in protectia mediului
  7. 2.1.3. Dacia eco2
  8. 2.1.4. Invata sa conduci economic si ecologic
  9. 2.2. Politica de mediu Dacia
  10. 2.3. Educatie
  11. 2.4. Comunicatte totala
  12. 2.5 Concluzii

Extras din proiect

CAPITOLUL I

DACIA

“Dacia, cel mai bun ambasador al economiei româneşti”

Dacia, principalul producător de automobile din România, a luat fiinţă în anul 1966, odată cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. După 2 ani, a fost produsă prima Dacia 1100 sub licenţă Renault 8.

Date societate

SC Automobile Dacia SA

sediu social: str. Uzinei, nr. 1, Mioveni, 115400, jud. Arges, Romania

inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Arges sub nr. J03/81/1991, CUI 160796

Capital si structura actionariat

ACTIONAR Participare (RON)

Total subscris si integral varsat Numar actiuni Participare (procente)

RENAULT 2.527.154.307,70 25.271.543.077 99,426938%

Altii 14.565.631 145.656.310 0,573061%

TOTAL 2.541.719.938,70 25.417.199.387 100%

În anul 1999, Renault a achiziţionat 51% din capitalul societăţii în urma procesului de privatizare, iar în prezent deţine 99,43% din capitalul Dacia. Compania a parcurs un amplu program de modernizare: refacerea instalaţiilor industriale, reorganizarea reţelei de furnizori, reconstrucţia reţelei comerciale, reorganizarea activităţilor şi formarea angajaţilor. Acestea s-au concretizat în obţinerea a trei standarde de management al calităţii, dintre care unul în domeniul protecţiei mediului. Investiţiile totale realizate de Renault la Dacia, de peste 1.6 miliarde euro, au contribuit la poziţionarea Dacia ca una dintre cele mai importante companii din economia românească, cu o contribuţie semnificativă la produsul intern brut şi la exporturile ţării. Obiectivul Dacia este acela de a produce o gamă de vehicule robuste, fiabile şi accesibile pentru clienţii români şi străini, la standarde de calitate Renault. Calitatea produselor Dacia este recunoscută la nivel internaţional. În cadrul sondajelor realizate de institute şi publicaţii de specialitate, clienţii Dacia se declară foarte satisfăcuţi în legătură cu calitatea maşinilor Dacia.

Dacia este a doua marcă a Grupului Renault, contribuind în mod semnificativ la îmbunătăţirea imaginii României în lume.

Succesul Dacia se explică prin faptul că autovehiculele produse la Mioveni oferă un raport preţ/calitate/prestaţii/fiabilitate imbatabil. Peste 90% din producţia Uzinei Vehicule de la Mioveni este exportată în 37 de ţări de pe patru continente.

CAPITOLUL II

RESPONSABILITATEA SOCIALA

2.1. Dezvoltarea durabila

2.1.1 Reciclarea – in beneficiul tuturor

In majoritatea tarilor din Uniunea Europeana, constructorii si importatorii de vehicule sunt obligati sa asigure colectarea vehiculelor scoase din uz printr-o retea de colectare bine organizata. Dacia si-a creat si ea o retea proprie de colectare a vehiculelor scoase din uz.

In Romania exista minim un centru de colectare agreat de Dacia in fiecare judet, iar in Bucuresti exista 3 asemenea centre.

Reciclarea trebuie considerata un aspect cheie de-a lungul intregii durate de viata a vehiculului. Profitand de experienta Renault in acest domeniu, Dacia se implica in toate demersurile care favorizeaza reciclarea vehiculelor sale. Prin urmare, Dacia se implica in activitatea de reducere a deseurilor cat mai mult posibil. Se realizeaza cercetari privind tehnologiile de dezmembrare eficienta pentru vehiculele aflate la sfarsitul duratei de viata, promovand reutilizarea reziduurilor rezultate din casare si stabilirea unei strategii pentru imbunatatirea utilizarii materiilor reciclate in cazul anumitor componente ale masinilor.

Pe durata procesului de reciclare, vehiculul este supus unui proces de extragere a:

• materialelor reciclabile sau a celor care pot produce energie

• pieselor reutilizabile

• unui procent de deseuri reziduale care vor fi stocate in centre (locuri special amenajate).

Preview document

Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 1
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 2
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 3
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 4
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 5
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 6
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 7
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 8
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 9
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 10
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 11
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 12
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 13
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 14
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 15
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 16
Responsabilitatea Socială în Cadrul Companiei Dacia - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Responsabilitatea Sociala in Cadrul Companiei Dacia.doc

Alții au mai descărcat și

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Te-ar putea interesa și

Evaluarea performanțelor la SC Dacia Comercial

CAPITOLUL I ELEMENTE TEORETICE PRIVIND EVALUAREA PERFORMANTELOR IN ORGANIZATIE 1.1. Repere organizationale in aprecierea profesionala Un aspect...

Gestiunea Crizei de Imagine Dacia Logan

“Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.” (Confucius) 1. Prezentarea crizei Lansarea noului model Dacia,...

Protecția mediului

1.Motivarea alegerii domeniului ‘’protectia mediului’’ Am ales domeniul ‘’protectia mediului’’ pentru ca in prezent este unul dintre cele mai mari...

Ai nevoie de altceva?