Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 3 fișiere: doc, ppt, xls
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 3295
Mărime: 3.95MB (arhivat)
Publicat de: Voicu Vasilache
Puncte necesare: 8
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE Facultatea de Comerţ Master Business

Extras din proiect

Cap. I PREZENTAREA FIRMEI

Meli Melo este de fapt o afacere împarţită în 3 firme. Prima este GamaBell (reţeaua de magazine Meli Melo), a doua este Appolo Mod (reţeaua de magazine din Hypermarket-uri şi cosmetice) iar a treia are reţeaua de magazine Bamboo.

Compania Gamabell Exim SRL s-a înfiinţat în anul 1997, cu acţionariat francez, şi şi-a direcţionat încă de la început toate eforturile către satisfacerea şi loializarea clienţilor prin furnizarea unor bijuterii şi accesorii fantezie care respectă cele mai înalte exigenţe în materie de calitate şi design. Compania, prin brandul său Meli Melo - Paris, se angajează ferm să se orienteze întotdeauna către satisfacerea nevoilor clienţilor săi, prin profesionalism şi atitudine.

Compania GamaBell Exim S.R.L, deţinătoarea brandului Meli Melo – Paris, a deschis primul magazin în anul 1998 în Bucureşti, constituind premisa unei vaste reţele de magazine, deschise în Romania şi Europa de Est.

Meli Melo – Paris are la bază angajamentul ferm faţă de profesionalism şi orientarea către satisfacerea nevoilor clienţilor, principii după care se ghidează în continuare.

Cea mai mare realizare a companiei o reprezintă loializarea clienţilor şi stabilirea unei relaţii de lungă durată cu aceştia, bazată pe încredere, fidelizare şi recunoaştere reciprocă.

Dezvoltarea companiei şi menţinerea poziţiei de lider pe piaţa românească de bijuterii şi accesorii fantezie pentru femei sunt reflectate în filosofia brandului Meli Melo – Paris: definirea eleganţei, rafinamentului şi personalităţii femeii moderne şi oferirea produselor de care aceasta are nevoie pentru a se pune în valoare.

Dezvoltarea permanentă a companiei are la bază know-how-ul francez, adus de cei doi acţionari: Hubert Larmaraud şi Stéphane Dumas.

Domeniul de activitate al societăţii Gamabell Exim îl reprezintă comercializarea, sub marca Meli Melo – Paris, a produselor: bijuterii fantezie din materiale neconvenţionale, argint sau placate cu aur; accesorii păr; accesorii vestimentare pentru femei

De-a lungul timpului s-au făcut eforturi considerabile pentru a aduce produse în corelaţie cu moda de la Paris, respectându-se tendinţele franţuzeşti. S-a încercat să i se ofere femeii posibilitatea să găsească într-un magazin acele produse care să îi confere un plus de eleganţă şi, în acelaşi timp, un mod de a-şi exprima personalitatea.

Numele Meli Melo provine din limba franceză şi înseamnă amestec, confuzie. Sloganul “Meli Melo ...vorbeşte despre tine” se referă la faptul că felul în care o persoană îşi accesorizează o ţinută poate spune multe despre aceasta. Accesoriile oferă unei femei un plus de eleganţă, rafinament, graţie.

Meli Melo – Paris prezintă o gamă variată de produse: bijuterii fantezie (cercei, brăţări, inele, pandantive, broşe, coliere, bijuterii de geantă şi de mobil); accesorii de păr (cleşti, bentiţe, ace de coc, agrafe, elastice); accesorii vestimentare pentru femei (genţi, curele, eşarfe, pălării, şepci, ochelari de soare, mănuşi, căciuli, fulare); bijuterii de argint şi placate cu aur. Bijuteriile şi accesoriile sunt confecţionate din materiale neconvenţionale precum răşini, compuşi acrilici, mase plastice, materiale textile cu ajutorul unor tehnologii avansate de prelucrare a materialelor pentru obţinerea formelor şi culorilor dorite. Datorită acestor materiale se numesc bijuterii fantezie.

Magazinele Meli Melo, în general, sunt amplasate în locurile cele mai apreciate şi mai vizitate de femeile interesate de modă şi frumuseţe.

În prezent, magazinele Meli Melo-Paris se regăsesc în 19 oraşe constituind premisa unei dezvoltări durabile în România şi Republica Moldova. Reprezentanții Meli Melo-Paris apreciază o creştere anuală de 10-15% pentru piața bijuteriilor si accesoriilor fantezie, animată de interesul publicului feminin pentru tendințele modei şi imagine, iar cota lor pe piața din România este de 70%-80%, evaluată în acest an la 19 milioane de euro. Prin întâmpinarea nevoilor şi dorinţelor clienţilor şi furnizarea unor soluţii personalizate, Meli Melo - Paris ocupă poziţia de lider pe piaţa bijuteriilor şi accesoriilor fantezie din România de peste 14 ani. Cea mai mare realizare a companiei o reprezintă loializarea clienţilor şi stabilirea unei relaţii de durată cu aceştia, bazate pe încredere şi recunoaştere reciprocă. Dezvoltarea companiei şi menţinerea poziţiei de lider pe piaţa românească de bijuterii şi accesorii fantezie pentru femei sunt reflectate în filosofia brandului Meli Melo - Paris: definirea eleganţei, rafinamentului şi personalităţii femeii moderne şi oferirea produselor de care aceasta are nevoie pentru a se pune în valoare.

Meli Melo-Paris este un brand ce se adresează femeii cu spirit tânăr, plină de graţie, care preţuieşte schimbarea. Meli Melo-Paris dictează tendinţele sezonului în materie de bijuterii fantezie. Segmentele de consumatori ţintite de producătorii mărcii Meli-Melo Paris sunt formate din femei în vârstă de 14-60 de ani care trăiesc în mediul urban, au un venit şi o educaţie de nivel mediu spre ridicat, sunt moderne, active, pretenţioase şi interesate de accesorii.

Evoluţia principalilor indicatori, pe o perioadă de 10 ani 1998 - 2008, vorbeşte de la sine despre dezvoltarea companiei:

• Cifra de afaceri: de la 69 000 EURO la 12.000.000 EURO ;

• Angajaţi: de la 15 angajaţi la 450 angajaţi;

• Număr magazine: de la 4 magazine la 61 de magazine;

• Oraşe acoperite: de la 1 oraş la 20 oraşe.

Notorietatea de care se bucură brandul Meli Melo a dus la un tot mai mare interes din partea posibililor investitori. Au existat si există în continuare numeroase cereri de franciză, atât din tară, cât si din afara țării. Magazinele Meli Melo - Paris funcționează, însă, la momentul actual, doar in regim propriu.

Preview document

Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 1
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 2
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 3
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 4
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 5
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 6
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 7
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 8
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 9
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 10
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 11
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 12
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 13
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 14
Studiu privind Satisfacția Consumatorilor Meli Melo - Paris - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Studiu privind Satisfactia Consumatorilor Meli Melo - Paris
    • Studiu privind Satisfactia Consumatorilor Meli Melo - Paris.doc
    • Studiu privind Satisfactia Consumatorilor Meli Melo - Paris.ppt
    • Studiu privind Satisfactia Consumatorilor Meli Melo - Paris.xls

Alții au mai descărcat și

Dezvoltarea activității de comerț la nivelul firmei SC Gamabell Exim SRL

Motivaţia Am ales să dezvolt activitatea firmei de comerţ S.C. Gamabell Exim S.R.L, cunoscută ca Meli Melo Paris deoarece este un magazin dedicat...

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Ai nevoie de altceva?