Studiul Merceologic al Spumei de Par

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 2
Studiul etichetarii produsului in magazin 3
Importanta produsului analizat 4
Scurt istoric 4
Caracteristici principale ale produsului 5
Procesul de fabricatie al spumei de par 7
Articol stiintific 9
Cercetare de piata 12
Concluzii 15
Bibliografie 17


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Marfurile alimentare au o importanta deosebita pentru ca stau la baza vietii si sanatatii consumatorului, deci satisfac o parte din nevoile fiziologice ale acestuia. Asa cum produsele alimentare sunt importante pentru om, putem spune ca si produsele nealimentare au un rol foarte insemnat, deoarece acopera nevoile de protectie biologica ale consumatorului, satisfac nevoi sociale, culturale, sportive, de igiena, in cele mai multe cazuri chiar usureaza munca umana. Prin urmare, produsele nealimentare satisfac nevoi multiple ale consumatorului.
O particularitate a produselor nealimentare este aceea ca ele nu isi pierd valoarea de intrebuintare imediat dupa consum (cum este cazul produselor alimentare) ci se pastreaza in timp. Consumarea lor presupune o utilizare pe o perioada mai indelungata, ceea ce inseamna ca acestea trebuie sa isi pastreze caracteristicile prncipale de calitate o perioada mai mare de timp. Acest lucru conduce automat la folosirea unor tehnologii mai avansate in procesul de fabricatie al produselor nealimentare, care sa asigure calitatea prevazuta in standardele si normele in vigoare.
Produsul prezentat in proiect este spuma de par, produs ce face parte din categoria produselor nealimentare ce satisfac nevoia de igiena. In procesul de cumparare a unui produs nealimentar, un rol foarte important il are dimensiunea estetica a produselor. Oamenii apreciaza foarte mult produsele noi, cu un design modern, in culori si nuante care atrag atentia. Pe langa estetica ambalajului, producatorul de marfuri nealimentare trebuie sa aleaga solutia optima referitor la pastrare, transport si depozitare. Pentru a sti care este aceasta, producatorul trebuie sa cunoasca foarte bine caracteristicile produsului, pentru a evita degradarea sau chiar autodistrugerea produsului.
Oferta de marfuri nealimentare este nelimitata. Avand in vedere ca perioada de pastrare a acestora este mai mare decat in cazul produselor alimentare, exista un numar mare de producatori si distribuitori, chiar si externi. De aceea, pentru a avea acces pe piata, majoritatea produselor alimentare produse sau distribuite de companii straine trebuie sa aiba inregistrarea legala in Romania si notificarea produselor pe baza unui dosar care sa cuprinda informatii atat despre produs, cat si despre producator sau distribuitor.
1. STUDIUL ETICHETARII PRODUSULUI IN MAGAZIN
Denumire produs Spuma de par Spuma de par Spuma de par Spuma de par
Marca Taft Wellaflex Londa Nivea
Gramaj 200 ml 200 ml 200 ml 150 ml
Date de identificare ale producatorului/distribuitorului Producator: Schwarzkopf and Henkel, Germania
Importator: Henkel Romania S.R.L, Str Ionita Vornicul, nr 1-7, sector 2, Bucuresti. Producator: Procter & Gamble, UK
Importator: P&G, Bd Dimitrie pompeiu, nr 9, sector 2, Bucuresti Producator: Londa Professional
Importator: Professional brands M&D SRL, Sos. Viilor nr.14
sector 5
Bucuresti Producator: Beiersdorf AG Germania
Importator: Beiersdorf Romania, Calea Serban Voda 133, corp C, et 2, sector 4, Bucuresti.
Termen de valabilitate 08/2015 11/2014 36 luni de la prima utilizare 
36 luni de la prima utilizare
Ingrediente Apa, butan, panthenol, benzoate de sodiu, acid lactic, parfum, glicerina, izobutan, etc. Apa, butan, panthenol, benzoate de sodiu, acid lactic, parfum, glicerina, linalool, etc. Apa, butan, panthenol, benzoate de sodiu, acid lactic, parfum, glicerina, acid citric, etc. Apa, butan, panthenol, benzoate de sodiu, butylparaben, glicerina, parfum, etc.
Observatii:
- exista diferente la nivelul ingredientelor intre marcile de spuma de par prezentate mai sus.
- majoritatea comercializeaza produsul in recipiente de 200 ml, insa exista si marci care ofera produsul spre vanzare in recipiente de 150 ml.
- pe ambalaj sunt specificate coditiile de pastrare si instructiunile de utilizare.
2. IMPORTANTA PRODUSULUI ANALIZAT
Spuma de par este un produs cosmetic foarte apreciat de catre latura feminina si nu numai. Pe langa faptul ca este special conceputa pentru a modela buclele sau pentru a-i oferi parului volum si stralucire, cel mai mportant aspect al spumei de par este ingrijirea pe care o ofera firului de par. Exista foarte multe produse care ofera protectie UV, acesta fiind un criteriu foarte important in decizia de cumparare. Femeile prefera sa foloseasca spuma de par, deoarece nu incarca parul, obtin un volum suplimentar pentru coafura lor si, cel mai importnt, ele sunt asigurate de catre producatori ca parul lor va fi protejat.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiul Merceologic al Spumei de Par.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!