Proiecte pentru domeniul Comunicare

doc

Promovarea si Manipularea in Comunicarea de Afaceri

INTRODUCERE In fiecare zi, in fiecare moment, fiintele comunica intre ele, adica fac schimb de informatii. Pentru aceasta, oamenii folosesc diferite mijloace, unele dintre ele numite "mijloace de comunicare in masa" sau "mass-media". Comunicarea, informarea si mijloacele de comunicare depind unele de altele. Acesti termeni au sensuri diferite in functie de domeniile care au drept scop comunicarea informatiei. Pentru ziarist, informatia este expunerea unor fapte la care a asistat sau pe care le-a putut verifica. Pentru el, o informatie buna trebuie sa fie adevarata, no... vezi detalii

doc

Relatii Interumane

Binomul management - relatii interumane nu poate fi descifrat decat studiind celula de baza - GRUPUL (subiect tratat in prezenta lucrare in primul capitol). Prin studierea grupului se face trecerea de la cunoasterea relatiei om - activitatea sa, la problematica om - relatii sociale, in contextul muncii. Actionand laolalta, membrii grupului au posibilitatea sa se perceapa unii pe altii, sa comunice intre ei pentru a realiza sarcina totala de grup, cladind modelul relatiilor interpersonale. Diferite tipuri de relatii care apar intre membrii grupului au caracter instrumental, ele contribuind ... vezi detalii

docx

Proiect Intact Media Academy

Bucuresti 2011 Istoric: Teoretic, istoria INTACT se scrie incepand cu acest anul 1991. Increzator in viitorul presei si determinat sa construiasca un nou inceput in mass media romaneasca, omul de afaceri Dan Voiculescu investeste intr-o tipografie. Tipografia INTACT devine astfel prima piesa a ceea ce mai tarziu va reprezenta cel mai puternic grup media romanesc. In 1993 Dan Voiculescu investeste in prima televiziune comerciala din Romania, oferind publicului o alternativa la televiziunea nationala. Noua televiziune se numeste Antena1 si difuzeaza pentru inceput filme si stiri. Tot in a... vezi detalii

docx

Comunicarea Verbala si Nonverbala in Cadrul Hotelului Ambient

CAPITOLUL I COMUNICAREA - TEORIE 1.1 Conceptul comunicarii Comunicarea este un ansamblu de actiuni care au in comun transmiterea de informatii sub forma de mesaje, stiri, semne sau gesturi simbolice, texte scrise s.a. intre doua persoane, numite interlocutori, sau mai formal, emitator si receptor. Conceptul de comunicare trebuie abordat din mai multe perspective; comunicare vine din latinescul ,,communis", care inseamna ,,a fi in relatie", ,,a pune in comun"; verbului a comunica i se dau sensuri precum: a face cunoscut, a da de stire, a informa, a instiinta, a spune, fii... vezi detalii

doc

Comunicarea Nonverbala in Negociere

INTRODUCERE Negocierea este o forma principala de comunicare in relatiile interumane si presupune transferul reciproc de informatii (mesaje) prin intermediul limbajului. In sens larg, prin negociere se intelege actiunea de a purta discutii in scopul de a se ajunge la o intelegere. Dictionarul explicativ al limbii romane priveste negocierea drept "o actiune prin care se trateaza cu cineva incheierea unei conventii economice, politice, culturale etc." sau "o actiune de intermediere, de mijlocire a unei afaceri". Negocierea se poate defini ca fiind o forma principala de c... vezi detalii

doc

Cercetarea in Organizatiile Culturale

Capitolul I Importanta cercetarii strategice 1.1. Fundamente ale cercetarii de Relatii Publice O prima constatare legata de cercetare este aceea ca toate deciziile sau planurile unui specialist in Relatii Publice trebuie sa se bazeze pe fapte identificabile, demonstrabile. Altfel, atitudinea sa va fi sau aceea de permanenta sondare intuitiva a realitatii sociale, cu consecinte extrem de nefavorabile asupra activitatii ulterioar, sau una extrem de oscilanta. Fara un efort de cercetare fundamentat pe segmente de public reprezentative este dificil de elaborat un program cu efecte pozitive as... vezi detalii

ppt

Structuri de Identitate Organizationala

Tiriac Holdings Creat la initiativa omului de afaceri Ion Tiriac, Tiriac Holdings reuneste in prezent peste 40 de companii private autohtone, activand in urmatoarele sectoare principale: auto, imobiliare, servicii financiare, leasing si transport aerian. Pe langa acestea, Tiriac Holdings desfasoara activitati in cateva domenii conexe - servicii de paza si protectie, productie si instalare de ascensoare etc. Scurt istoric 1988 - ia nastere la Monte Carlo societatea Elite Management, creata special pentru dirijarea si promovarea activitatilor sportive ale lui Ion Tiriac; 1990 - se infiint... vezi detalii

doc

Comunicarea si Comportamentul in Societate

INTRODUCERE Interactiunile umane ar fi imposibile fara transmiterea si receptarea de mesaje, deci fara comunicare, in acest sens, relatiile umane pot fi definite ca interactiuni comunicationale, derulate in planul social amplu care, la randul sau, ar fi de neconceput in absenta proceselor de comunicare. Ca esenta a legaturilor umane, comunicarea reprezinta ansamblul proceselor fizice si psihice prin care se efectueaza operatia de punere in relatie cu una sau mai multe persoane in vederea atingerii unor anumite obiective. Una din caracteristicile esentiale ale comunicarii din lumea moderna... vezi detalii

doc

Piata de Autoturisme in Romania

CAPITOLUL 1: PIATA DE AUTOTURISME IN ROMANIA 1.1. Clasic si modern in abordarea pietei de autoturisme 1.1.1. Portalul pietei de autoturisme contemporane In prezent aproximativ 39 de marci importate de autoturisme la care se adauga producatorul autohton Dacia Groupe Renault Mioveni, care are o retea de comercializare aflata in plina dezvoltare in toata tara asigura piata autoturismelor din tara noastra. Competitie acerba intre importatorii unei singure marci si cei multibrand transforma aceasta piata intr-un camp de lupta in care armele sunt strategiile de marketing, campaniile de public... vezi detalii

doc

Promovarea Imaginii Firmei Sare pentru Sanatate

Prezentarea firmei SC. SARE PENTRU SANATATE SRL Str. Negru Voda, Nr.11 Tel/fax: 0348/541 427; 072399987 074576931 E_mail: sarepentrusanatate@yahoo.com Localitatea: Pitesti Firma Sare prntru sanatate SRL a luat fiinta in anul 2010 si are ca activitate salinoterapia,indicata in afectiunile respiratorii (astm,bronsite) dar si in cele din sfera ORL (sinuzite,rinite). Salinele sunt de fapt camere in care este depozitata sare adusa de la Slanic Prahova si cu ajutorul unui ventilator aerul ionic este ventilat,astfel conditiile de presiune sunt normale.Ele sunt considerate camere antistres,a... vezi detalii

doc

Participarea unei Firme de Mobila la Expozitia Romexpo - Elvila

Argument Traditia targurilor si expozitiilor pleaca de la Egiptul Antic si Imperiul Roman cand comerciantii se intalneau pentru a cumpara marfurile de la producatorii locali in locuri numite "bazaruri". Latinul "feria" care a dat in limba engleza "fair" (targ) era cel care denumea de fapt festivalurile religioase ce aveau loc, de obicei, langa un lacas religios. Primul targ in adevaratul sens al cuvantului a fost "Foire de Saint Denis" ("Targul Sf. Denis") desfasurat langa Paris si ridicat de Regele Dagobert in 629 si care in anul 710 atr... vezi detalii

doc

Proiectarea Sistemului Informational al Departamentului Comercial - SC Confectii si Textile SA Pascani

Capitolul I Definirea misiunii, obiectivelor si strategiei organizationale la S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani. 1.1. Misiunea firmei. Strategia firmei. Obiective Misiunea firmei: "Maximizarea satisfactiei clientilor nostri prin durabilitatea, functionalitatea si siguranta produselor noastre, cat si prin promptitudinea, corectitudinea si componenta serviciilor oferite. Astfel, vom ramane mereu printre cei mai buni! " S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani este o firma de traditie care isi desfasoara activitatea prin executarea unor comenzi atat de la marile ... vezi detalii

doc, ppt

Constructia Marcii Petrom

1. PREZENTAREA ORGANIZATIEI 1.1. Scurt istoric S.C. OMV PETROM S.A Petrom este cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, cu activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, Gaze Naturale, precum si Comercializare. Petrom SA este o companie integrata de titei si gaze ce isi desfasoara activitatea in principal in Romania, dar si prin intermediul sucursalelor sale in Kazahstan si Rusia (activitati de explorare si productie), precum si in tarile invecinate: Bulgaria, Republica Moldova, Serbia si Muntenegru (activitati de marketing). Petrom are in ... vezi detalii

docx

Bariere in Comunicare

Introducere : Comunicarea trebuie inteleasa ca un proces deosebit de complex, in aparenta simplu dar care trebuie tratat ca un factor vital in atingerea obiectivelor organizationale si individuale, ea reprezinta un sistem deschis, influentat de extrem de multi factori si de multe ori, atingerea obiectivelor organizationale poate esua din cauza barierelor in comunicare dintre personalul organizatiei si astfel comunicarea organizationala deficitara una foarte importanta caci atunci cind fluxul informational nu circula eficient, cand ideile si sarcinile managerilor generali nu ajung in forma ... vezi detalii

doc

Relatiile Publice si Managementul Crizei

I. Criza din perspectiva relatiilor publice 1. Definirea crizei Societatea in care traim ne ofera prin intermediul mass-media destul de multe situatii prin care este exemplificat foarte bine conceptul de criza. In permanenta suntem martori la cate o criza, fie ea de natura economica, financiara, politica, organizationala, etc. Prezenta aproape continua a crizelor care au reusit sa isi faca loc in unele dintre cele mai diferite domenii a suscitat interesul economistilor, sociologilor, antropologilor, psihologilor, istoricilor, teoreticienilor sau practicienilor din relatiile publice. Cerce... vezi detalii

Hopa sus!