Campanie de Imagine

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 4142
Mărime: 268.73KB (arhivat)
Publicat de: Romeo Ispas
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. 1. Descrierea companiei 3
  2. 2. Analiza situației curente, poziționarea și strategia actuală de comunicare 6
  3. 3. Propunere campanie de imagine 9
  4. A. Obiective 10
  5. B. Publicul țintă 10
  6. C. Strategia de comunicare și calendarul campaniei 10
  7. D. Bugetul campaniei 15
  8. 4. Evaluarea campaniei 19

Extras din proiect

1. Descrierea companiei

Compania Petrom a trecut prin multiple schimbări până la forma de organizare de astăzi. Fondată în 1991, OMV Petrom S.A. este cea mai importantă companie românească de petrol și gaze, cu activități în sectoarele Explorare și Producție, Rafinare și Produse Petrochimice, Marketing, Gaze Naturale și Energie. Cu OMV în calitate de acţionar majoritar, Petrom face parte din cel mai mare grup de petrol şi gaze din Europa Centrală, care are rezerve dovedite de circa 1,3 miliarde de barili echivalent petrol (bep). În prezent, OMV deţine peste 2.540 de staţii de distribuţie în 13 ţări. Cota de piaţă a grupului în segmentul de Rafinare şi Marketing în regiunea Dunării este acum de aproximativ 20% .

Petrom are o capacitate anuală de rafinare de 8 milioane de tone și aproximativ 550 de benzinării în România. În 2012 compania avea un număr de 20.508 angajați .

Conform declarațiilor financiare publicate, Petrom înregistrează profit semnificativ, fiind totodată cel mai mare contribuabil la bugetul de stat. În Figura 1, regasim evoluția profitului net declarat de companie atât la nivel de trimestru, cât și cuantificarea anuală la nivelul anilor 2011, 2012.

Figura 1 – evoluția trimestrială a profitului net în perioada 2011-2012

La nivel de segmente indicatorii de performanță sunt prezentați în figura 2. După cum se poate observa sectorul de Rafinare și Marketing este cel mai mare contributor în totalul vânzărilor companiei.

Figura 2 – Nivelul vânzărilor trimestriale înregistrate la nivel de segment de business

Presa speculează fiecare declarație trimestrială cu privire la rezultatele financiare ale companiei, datorită profitului record înregistrat în ultimii ani. Însă Petrom investește o mare parte din profitul obținut, cel mai mult fiind alocat motorului business-ului, sectorul de Explorare și Producție, după cum observăm în figura 3. Cu investiţii anuale de peste 1 miliard de euro, compania va contribui și în anii următori la creșterea economică a României.

Preview document

Campanie de Imagine - Pagina 1
Campanie de Imagine - Pagina 2
Campanie de Imagine - Pagina 3
Campanie de Imagine - Pagina 4
Campanie de Imagine - Pagina 5
Campanie de Imagine - Pagina 6
Campanie de Imagine - Pagina 7
Campanie de Imagine - Pagina 8
Campanie de Imagine - Pagina 9
Campanie de Imagine - Pagina 10
Campanie de Imagine - Pagina 11
Campanie de Imagine - Pagina 12
Campanie de Imagine - Pagina 13
Campanie de Imagine - Pagina 14
Campanie de Imagine - Pagina 15
Campanie de Imagine - Pagina 16
Campanie de Imagine - Pagina 17
Campanie de Imagine - Pagina 18
Campanie de Imagine - Pagina 19
Campanie de Imagine - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Campanie de Imagine.docx

Alții au mai descărcat și

Comunicarea în Cadrul Grupului

Oamenii traiesc organizati în grupuri deoarece sunt fiinte sociale. Un grup social reprezinta un ansamblu de indivizi între care exista relatii...

Comunicare verbală și non-verbală

COMUNICAREA NONVERBALA Intr-un sens foarte larg acest termen desemneaza orice proces prin care o informatie este transmisa de la un element la...

Te-ar putea interesa și

Sistemul de relații publice și rolul acestuia în promovarea imaginii BRD - Groupe Societe Generale

INTRODUCERE După cum sugerează şi titlul epicentrul acestei lucrări, este dat de abordarea unor subiecte legate de sistemul de relaţii publice şi...

Campanii de Imagine - Studiu de Caz Strategie de Gestionare a Imaginii Electrolux

I. ORGANIZAŢIA ÎN RAPORT CU RELAŢIILE PUBLICE 1.1. SUPORTUL ORGANIZAŢIONAL AL RELAŢIILOR PUBLICE În societate, organizaţiile sunt, dintotdeauna,...

Managerul internațional - statut profesional și etic

INTRODUCERE In cadrul procesului de globalizare al mediului de afaceri, este importanta constientizarea rolului managerului international in...

Program de marketing privind promovarea imaginii postului de radio - Național FM

Introducere Deoarece atât piaţa, privită ca noţiune economică, cât şi societatea în ansamblu, se află într-o continuă şi rapidă schimbare,...

Imaginea României

Introducere Imaginea în strãinãtate, modul în care sunt promovate valorile nationale în exterior si perceptia pe care cetãtenii tãrilor europene o...

Campanie de comunicare anticriză privind imaginea și reputația Orange România

1. Introducere (context) Pretudindeni putem observa cum orice organizatie se confrunta zilnic cu noi provocari, trebuie sa faca fata unor probleme...

Gestionarea crizelor de imagine - analiza identității organizației - Zapp România

PARTEA I: ANALIZA IDENTITĂŢII ORGANIZAŢIEI Identitatea unei organizaţii reprezintă totalitatea trăsăturilor care „o identifică, o separă, o fac să...

Plan de Afaceri IMM

CAP. I SCURTĂ PREZENTARE 1. Idei principale ale afacerii: Luând în calcul importanţa rolului pe care imaginea şi comunicarea îl joacă în...

Ai nevoie de altceva?