Campanie publicitară pentru bomboane

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Definirea problemei
2. Analiza situatiei
3. Stabilirea obiectivelor si a mesajului de campanie (Slogan)
4. Determinarea categoriilor de public
5. Stabilirea tacticilor
6. Stabilirea calendarului de lucru
7. Stabilirea bugetului


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
În prezent , bomboanele sunt produse consumate de toate segmentele de populatie ; de la copii la varstnici , femei , barbati , persoane instarite si cele cu o conditie precara .Rasfatul cel mai la indemana consumatorilor sunt bomboanele, cu o gama variata de produse prezenta pe piata, publicul are de ales intre dulciurile la un pret redus de diverse sortimente , la cele de lux , cu arome inedite , in ambalaje sofististicate . 
In Europa bomboanele au ajuns prin secolul al XI-lea , odata cu intoarcerea cruciatilor din razboaie , care , obisnuiti cu bauturile dulci si bomboanele consumate in strainatate , au solicitat aceste tratatii si de la teritoriile natale . Desi trestia de zahar era disponibila , prelucrarea ei si fabricarea bomboanelor erau costisitoare , prin urmare, acestea au devenit un aliment extravagant , pe care si-l permiteau doar cei instariti .
In secolul al XIII-lea, Venetia era capitala bomboanelor. Sculpturile decorative dulci erau in voga printre curtile regale europene. Bomboanele ca arta au aparut ca urmare a cofetarilor de pe langa curtile domnesti care erau incurajati sa experimenteze cu cat mai multe substante exotice in cautarea celor mai interesante combinatii .
Delicioase si intotdeauna tentante, bomboanele ne indulcesc viata aproape in fiecare zi . Desi par absolut banale , bomboanele au cunoscut transformari semnificative de-a lungul timpului .
Termenul “ bomboana ” inglobeaza actualmente numeroase caracteristici : grad de duritate – tare , elastica sau moale , textura - fina sau granulata etc.
Definirea problemei:
„ Ignorarea produsului de către publicul țintă ”
S-a constatat ca românii nu sunt nişte consumatori mofturoşi de bomboane. 
Deşi consumul este redus si ne plasează cu mult sub cel înregistrat în ţările din UE , concurenţa dintre producatorii de bomboane este acerbă .
Preţul nu contează foarte mult în decizia de cumpărare, cât mai ales imaginea brandului.
De aceea noul produs “ bomboana lenesa “ intampina greutati de promovare. Deocamdata denumirea si automat produsul nu este privit asa cum si-ar dori producatorii. Acestia ne prezinta o noutate pe piata dulciurilor - bomboana “pocnitoare” cu aroma de banane. De altefel ,de aici si vine denumirea “dubioasa” a produsului dat.
Analiza situatiei
Cu gem 100% natural din banane ,care sunt pline de magneziu si potasiu, nutrienti care au un efect natural de relaxare a muschilor. In plus, ele contin un aminoacid care induce somnul, care mai apoi se transforma in serotonina si melatonina. Serotonina este un neurotransmitator care ajuta la relaxare, melatonina facandu-te somnoros si lenes.
Un rol important în această piaţă este canalul de distribuţie. "Încă nu se văd pe piaţa noastră soluţii reuşite de distribuţie. Când o să vedem bomboane distribuite în salile de judecata de exemplu? 
Din perspectiva preţului, nu se pot trage nişte linii groase care să delimiteze brandurile de bomboane „pocnitoare”. 
"Preţul nu este un criteriu important, ci vine mult în spatele puterii şi activităţii mărcii, al preferinţei pentru produs, al prezenţei pe raft într-o gamă variată”.


Fisiere în arhivă (1):

  • Campanie Publicitara pentru Bomboane.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!