Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 3 în total
Cuvinte : 2225
Mărime: 2.55MB (arhivat)
Publicat de: Elly P.
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Iacob Silvia

Cuprins

  1. 1.Definirea problemei;
  2. 2.Stabilirea obiectivelor campaniei într-un cadru organizațional;
  3. 3.Evaluarea impactului problemei asupra publicului și asupra organizației și definirea clară a elementelor ce alcătuiesc campania de PR;
  4. 4.Dezvoltarea unei strategii organizaționale în relație cu misiunea organizației;
  5. 5.Determinarea unei strategii de comunicare pentru a atinge obiectivle propuse;
  6. 6.Identificarea tehnicilor, canalelor și a specialiștilor în comunicare;
  7. 7.Responsabilitate socială și cultură organizațională;
  8. 8.Stabilirea bugetului și a calendarului;
  9. 9.Evaluarea rezultatelor campaniei (eficiența).

Extras din proiect

Scopul acestui proiect este de a aminti turistilor de zonele uitate din Romania. Zona aleasa de noi este Comuna Soveja.

Soveja este o comuna in judetul Vrancea, Moldova, Romania, formata din satele Dragosloveni si Rucareni. Comuna se afla in zona montana din nord-Vestu judetului, la limita cu judetul Bacau, in zona cursului superior al raului Susita.

1.Definirea problemei

Specialistii afirma ca ozonul echivaleaza cu a respira aerul ozonat de munte la 2000 de metrii altitudine, timp de 2 saptamani. Ozonarea este solicitata in probleme articulare, reumatismale, stres si oboseala cronica, dar si pentru energizarea organismului.

Ariile medicale de interes, in care ozonoterapia se aplica cu rezultate deosebite, sunt reprezentate de:

- Dermatologie: herpes, acnee, eczeme, celulita

- Medicina interna: hepatita, boala Chron

- Neurologie: cefalee, depresie, boli neurovasculare

- Reumatologie si ortopedie: reumatism articular, hernie de disc, lombosciatica, gonartroza

- Angiologie: insuficienta venoasa, ulcer diabetic, ulcer postflebitic

- Oncologie: efect de limitare a diseminarii tumorale

Istoria statiunii cu aer ozonat

La sfârșitul secolului al XIX-lea, comuna făcea parte din plasa Zăbrăuți a județului Putnași era, ca și acum, formată din satele Dobrosloveni și Rucăreni, cu 2491 de locuitori. În comună funcționau două biserici și o școală mixtă. Anuarul Socec din 1925 consemnează comuna în plasa Vidra a aceluiași județ, cu o populație de 2500 de locuitori. În 1950, a fost transferată raionului Panciu din regiunea Putna, apoi (după 1952) din regiunea Bârlad și (după 1956) din regiunea Galați. În 1968, comuna a trecut la județul Vrancea.

2. Stabilirea obiectivelor

- Crearea unei imagini nuantate atât la nivel intern cât și la nivel extern privind avantajele statiunii Soveja ca destinatie turistică

- Cresterea numarului de turisti cu 20% in primele 3 luni a campaniai de promovare

- Readucerea in atentia publicului informatii despre oportunitatile din Soveja prin mass-media si TV

- Dezvoltarea ampla a infrastructurii (realizarea sistemului de iluminat public, modernizarea străzilor, montarea de diverse dotări de elemente de mobilier urban)

- Dezvoltarea și implementarea anuală a planurilor de marketing a destinatiei turistice

- Crearea unei retele de centre de informare turistică coordonate în toate principalele zone turistice pentru a extinde ofertele noastre pentru potentialii turisti, oferind acestora informatii corecte pentru a-i asista în orientarea, plăcerea și aprecierea destinatiei lor.

- Eliminarea ideii de zona uitata din randul publicului

La inceputul campaniei am organizat un studiu de piata pentru a ne informa cat de cunoscuta este stiunea in randul consumatorilor. Chestionarul a fost distribuit on-line si a avut 5 intrebari scurte urmate de o scurta descriere a zonei pentru a strarnii interesul fata de aceasta. Cei mai multi participanti care au raspuns intrebarilor au spus ca nu stiu detalii despre aceasta zona turistica, dar sunt curiosi sa afle mai multe detalii in legatura cu beneficiile aerului de acolo si cu peisajele transpuse dintr-o carte cu povesti.

Bogatele paduri de fag si mesteacan completeaza acest décor de vacanta deosebit. Statiunea Soveja se remarca prin peisajele de poveste, aerul curat si izvoarele cu apa mineral, pastrand si astazi graiul si traditiile muntenesti. Aerul puteric ozonat si izvoarele sulfuroase, iodate si sarate, folosite in tratarea diverselor afectiuni ale organismului sunt argumente in plus pentru care ramane una dintre cele mai frumoase regiuni din Romania.

In afara de avantajele medicale, Soveja ofera si cateva obiective turistice a caror poveste asteapta sa fie descoperita. Mausoleul Eroilor, un monument de forma unui dom circular, se gaseste chiar la intrarea in statiune si este dedicate memoriei soldatilor ucisi in primul razboi mondial. De asemenea un popas la Poiana Soarelui surprinde panorame superbe, parca desprinse din poveste, cat si o excursie la Cascada Putnei si pe Cheile Tisitei.

3. Analiza de piata

Vacanta este un mod de relaxare dorit de toata lumea, dar in acelasi timp si o oaza de beneficii cultural si medicale.

Din punct de vedere al cererii, pe piata turismului este important atata pretul cat si calitatea. In continuare, totusi piata pune mai mult acent pe calitate, fiind dispusa chiar sa plateasca mai mult petru a beneficia de servicii de calitate superioara dn punct de vedere al cofortului. Vacantele in Romania sunt la mare cautare indiferent de perioada economica in care se afla tara, numarul doritorilor, cat si ofertantilor fiind in continua crestere. Conform statisticilor, majoritatea consumatorilor, 70% prefera destinatiile de top impuse pe piata, in timp ce restul consumatorilor, 30% prefer restul destinatiilor turistice.

Preview document

Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 1
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 2
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 3
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 4
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 5
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 6
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 7
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 8
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 9
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 10
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 11
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 12
Campanie relații publice - Campanie promovare zonă turistică - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Campanie relatii publice - Campanie promovare zona turistica.docx

Alții au mai descărcat și

Abilități de Comunicare

INTRODUCERE Prezenta lucrare cuprinde importante noţiuni referitoare la abilităţile şi comportamentul uman în practica de comunicare, atât în...

Patologiile comunicării în organizația militară

INTRODUCERE Studiul comunicării în cadrul organizaţiilor a apărut din necesitatea normală de a obţine performanţă. A comunica poate însemna a...

Relații publice militare

INTRODUCERE Activitatea de relaţii publice în armată constituie o funcţie distinctă a conducerii şi constă în stabilirea, menţinerea şi...

Negocierea

1. NEGOCIEREA. DEFINIRE ȘI CARACTERISTICI „Negocierea înseamnă să obții maximul de la oponentul tău.” Marvin Gaye Negocierea este omniprezentă...

Comunicarea în Cadrul Grupului

Oamenii traiesc organizati în grupuri deoarece sunt fiinte sociale. Un grup social reprezinta un ansamblu de indivizi între care exista relatii...

Analiza unei Crize de Imagine White Star Line - Titanic

Joi, 18 aprilie, 1912, ora 21:00. Un transatlantic intra în portul din New York. Vaporul se numea Carpathia şi era cu siguranţă unul dintre...

Comunicare verbală și non-verbală

COMUNICAREA NONVERBALA Intr-un sens foarte larg acest termen desemneaza orice proces prin care o informatie este transmisa de la un element la...

Te-ar putea interesa și

Program de marketing pentru agenția de turism Terra Nova

INTRODUCERE Informaţii generale despre turismul românesc România a reprezentat o destinaţie turistică importantă pentru piaţa zonală, promovând,...

Planificarea Strategică de Marketing a Agenției de Turism

Informatii generale despre turismul românesc România a reprezentat o destinatie turistica importanta pentru piata zonala, promovând, cu precadere,...

Branding - Promovarea Olteniei

Introducere Lucrarea de faţă îşi propune să schiţeze un program de promovare a unei zone turistice cu un potenţial turistic de netăgăduit, din...

Turismul Balnear - Covasna

Statiunea Covasna si imprejurimile sale reprezinta un produs turistic complex, competitiv pe piata turistica interna si externa. Statiune...

Relațiile publice - componentă a promovării cu referire la agenția de turism Inter-Tour Bacău

Introducere Domeniul relaţiilor publice a beneficiat, mai ales în ultimele decenii, de o explozie a titlurilor. Piaţa cărţilor de relaţii publice...

Promovarea unei zone turistice prin campanii de relații publice - Moldova și Bucovina

1. DEFINIREA PROBLEMEI DESPRE MOLDOVA • Introducere Moldova este o regiune din nord-estul Romaniei, ce se invecineaza cu Ucraina si Republica...

Analiza comparativă a stațiunilor Băile Herculane și Covasna

I. INTRODUCERE Datoritǎ amplasǎrii geografice, România dispune de un bogat fond de resurse naturale care oferǎ posibilitatea practicǎrii unei game...

Marketing turistic - Gura Homorului

Rezumat De ce Bucovina? De ce Gura Humorului? Poate doar de dragul codrilor de fag care îți umbresc calea, în care te pierzi şi te bucuri ca un...

Ai nevoie de altceva?