Comunicare si Relatii Publice

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I 5
TEORIILE COMUNICARII SI REALITATEA GLOBALA 5
1.1. COMUNICAREA CA ARTA SI PRIN ARTA 5
1.2. TEORII ALE COMUNICARII 10
1.2.1.Teoria matematica a comunicarii 10
1.2.2. Teoria cibernetica a comunicarii 11
1.3. TEORIA COMUNICARII IN CADRUL UMANISMULUI 12
1.4. COMUNICARE SI CONEXIUNE MEDIATICA 12
1.5. COMPORTAMENTUL SI ARTA EXPRIMARII 14
CAPITOLUL II 16
MASS-MEDIA CA FORMA SI MIJLOC DE COMUNICARE 16
2.1. PRACTICI CONVERSATIONALE ALE MASS-MEDIA 16
2.2. COMUNICAREA IN MASA, COMUNICAREA PUBLICA 17
2.3. ECONOMIA COMUNICARII=INFORMATIE=INTERES 20
2.4. EVOLUTIA DE LA INDICIAL LA SIMBOLIC 24
2.5. MASS-MEDIA DE IERI SI DE AZI 25
2.6. TALK-SHOW-URILE DIN ROMANIA 26
2.7. MASS MEDIA SI OPINIA PUBLICA 27
2.8. MEDIILE DE COMUNICARE 31
CAPITOLUL III 34
STUDIU DE CAZ 34
MASS-MEDIA SI IMPACTUL TELEVIZIUNII ASUPRA TANARULUI INDIVID 34
CONCLUZII SI PROPUNERI .48 
BIBLIOGRAFIE .5


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Traim intr-o epoca intoxicata de o publicitate zgomotoasa si nereala facuta produselor care, cel mai adesea, nu indeplinesc criteriile calitatii, iar noi suntem consumatorii stresati ai acestor vremuri.Lumea intreaga trece printr-un proces care sufoca diversitatea si traditia programandu-se un sistem de standardizare internationala sustinuta de o tendinta de omogenizare a maselor de aliniere la norme si reguli impuse de marile centre care au un rol evident de comanda. 
Comunicarea umana este plina de probleme si dificultati. Cat de des spunem, sau auzim fraze de tipul :''Nu am vrut sa spun asta!'' sau "Inca nu sesizezi ceea ce vreau sa spun?'' sau nu in ultimul rand ''Se pare ca nu ai priceput despre ce e vorba!" .Ori de cate ori scriem sau vorbim, incercam sa convingem, sa explicam, sa influentam, sa educam, sau sa indeplinim orice alt obiectiv, prin intermediul procesului de comunicare, urmarim intotdeauna patru scopuri principale :
osa fim receptati (auziti sau cititi); 
osa fim intelesi; 
osa fim acceptati;
osa provocam o reactie (o schimbare de comportament sau de atitudine); 
Atunci cand nu reusim sa atingem nici unul dintre aceste obiective, inseamna ca am dat gres in procesul de comunicare. Acest lucru poate conduce adesea la frustrari si resentimente exprimate in fraze ca, de exemplu,: ''Nu intelegi romaneste !?'' (fraza spusa de un roman altui roman). Dar ce inseamna limba simpla, la urma urmei ea este doar un cod, pe care il folosim pentru a ne exprima gandurile, un cod care poate fi descifrat numai daca ambele parti (emitatorul si receptorul) confera aceeasi semnificatie simbolurilor pe care le utilizeaza. Cuvintele sunt doar simboluri care reprezinta lucruri si idei. Noi le atribuim diferite intelesuri, in cazul mass-media mai mult sau mai putin vagi, atunci cand sunt folosite sau auzite. Intelesul pe care il dam cuvintelor rezulta din modul in care fiecare dintre noi interpreteaza lumea inconjuratoare, pentru ca fiecare dintre noi o vede si o intelege in mod diferit. Drama individului in societatea contemporana e ca desi traieste intr-o era de explozie informationala comunica din ce in ce mai putin, apare acea instrainare de sine si de ceilalti. Telefonul, internetul, comunicarea prin email au devenit in zilele noastre componente intrinsece ale existentei cotidiene. Cu toate acestea oamenii folosesc instrumentele puse la indemana de revolutia tehnico-informationala.
Ultima forma de comunicare moderna este blog-ul. Latura comunicationala este vitala in contextul contemporan de amenintare terorista, mentiunea de razboi mediatic apare tot mai des in diverse media mergandu-se pana la terorismul mediatic in transmisiune directa. In relatiile internationale de mare tensiune, comunicarea joaca un rol esential iar cultura pacii trebuie sa legitimeze educatia si efectul acesteia pentru convietuire pasnica intr-o perspectiva globala si umanista. 
In stiinta comunicarii exista o combinatie de semne si simboluri care au caracter conventional si se inscriu intr-un cod cunoscut de toti vorbitorii unei comunitati. 
Valoarea informatiei consta in noutatea pe care o aduce, produsele media rezista pe piata atata timp cat asigura noutatea informatiei. De asemenea un individ devine interesant si important cand emite informatii noi cu valoare sociala verificabile in timp. Termenul de comunicare a fost preluat din francezul "communication" Acesta reprezinta procesul complex prin care se emit opinii, valori, norme sau pareri despre ceea ce se intampla in jurul nostru, al fiecaruia dintre noi. Este un proces foarte bine construit prin care un emitator transmite un mesaj sub forma unui cod prin intermediul unui canal catre un receptor.
Prin procesul de comunicare incercam sa convingem interlocutorul, sa-l influentam sau sa-l informam despre lucruri care ne intereseaza pe noi.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicare si Relatii Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!