Comunicarea eficientă în organizație

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1523
Mărime: 13.18KB (arhivat)
Publicat de: Avram Chivu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Conform M. Platis si S. Stanciu, ,,comunicarea reprezintă unul dintre cele mai dificile aspecte ale muncii unui manager. Sursa majorităţii problemelor de comunicare o constituie diferenţa dintre conţinutul mesajului sau impactul pe care managerul intenţionează să-l transmită şi modul în care ceilalţi membri ai organizaţiei recepţionează mesajul’’.

SC Stone Investment Group SRL este o firma de constructii, se ocupa cu executia lucrarilor de drumuri, terasamente si cu inchirierea utilajelor de contructii. Are sediul in Gaesti si puncte de lucru in toata tara (ex. Bucuresti, Targoviste). SC Stone Investment Group SRL inchiriaza / vinde din stoc si la comanda la preturile cele mai avantajoase popi reglabili vopsiti noi sau scond hand, cofraje metalice, schela metalica modulara noua sau second hand, schela metalica mobila noua sau second hand. Comercializeaza pe baza de comanda macarale turn si macarale autoridicatoare import Italia, orice utilaj pentru constructii nou sau second hand. Deasemenea produce, monteaza si repara tamplarie de aluminiu si pereti cortina la preturi foarte avantajoase

In cadrul companiei se desfasoara doua tipuri de munca: munca de birou si munca de teren.

In fiecare punct de lucru din tara, la birou, sunt 15-20 angajati (in

functie de zona si de necesitati): director regional, director logistica, manager, asistent manager, contabil, economist, responsabil resurse umane, responsabil cu dezvoltarea si calitatea produselor, responsabil relatii cu clientii, femeie de serviciu etc.

In fiecare punct de lucru din tara, pe teren, sunt 35-50 de muncitori, in functie de marimea proiectului desfasurat, (macaragiu, mecanic etc) si sunt coordonati de un sef de santier.

Comunicarea eficienta in cadrul companiei SC Stone Investment Group SRL permite realizarea activitatilor, scopurilor organizatiei. In cadrul firmei exista comunicare manageriala, iar acest aspect este evidentiat prin faptul ca managerul transmite informatiile rapid, nedeformand continutul mesajului si folosind un limbaj pe intelesul receptorilor. El are rolul de a receptiona toate informatiile primite prin diverse mijloace de comunicare ale firmei (fax, telefon, internet, etc.), de a detine control asupra informatiei si asupra comportamentului angajatilor.

In cadrul companiei SC Stone Investment Group SRL se poate identifica strategia de autoritate. Acest tip de strategie a fost identificat in momentul in care managerul a transmis angajatilor faptul ca ultimul proiect primit va avea termen de finalizare o luna, timp in care toata lumea trebuie sa se mobilizeze, trebuie sa se renunte la pauzele de tigara, sa se ramana in fiecare zi peste program cate 3 ore pentru a reusi finalizarea proiectului la timp. Compania avand un mediu aflat mereu in schimbare pot spune ca firma are si o strategie dinamica.

Preview document

Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 1
Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 2
Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 3
Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 4
Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 5
Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 6
Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 7
Comunicarea eficientă în organizație - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Comunicarea Eficienta in Organizatie.doc

Te-ar putea interesa și

Strategii de Comunicare pe Timpul Gestionării Situțiilor de Criză

Introducere „La început a fost cuvântul. Dar nu la începutul lumii, ci la începutul culturii.” (Henri Wald) Secolul XX a cunoscut toate...

Evaluarea Eficienței Managementului Resurselor Umane în Întreprinderile Românești

Managementul resurselor umane reprezinta ansamblul activitatilor de ordin operational (planificarea, recrutarea, mentinerea personalului) si de...

Comunicarea în Mediul Militar

La început a fost Cuvântul şi toate prin cuvânt s-au făcut. INTRODUCERE La începutul fiecărei acţiuni stă de fapt cuvântul. Exprimat sau nu,...

Analiza forțelor care influențează rezistența la schimbare în cadrul societății SC Unirea SA

1. DEFINIREA SCHIMBĂRII ORGANIZAŢIONALE 1.1. Definirea conceptelor de schimbare organizaţională Dinamica activităţilor organizaţiei impune la un...

Tehnici de comunicare în situații de criză - cazul Nokia

INTRODUCERE Orice organizaţie sau persoană publică ajunge să se confrunte des cu provocări, să facă faţă unor probleme noi şi să trebuiască să ia...

Comunicare și Cultură Organizațională

Moto „Majoritatea oamenilor culţi îşi vor folosi ştiinţa ca membrii unor organizaţii. De aceea, omul cult va trebui să fie pregătit să trăiască...

Criza de imagine

Introducere În urma lucrării de licență pe care o susțin am ales să vorbesc despre criza ca realitate socială, aceasta fiind definită în...

Comunicare în Grup

Introducere „Oamenii comunica idei, gânduri, stari sufletesti atât la nivel personal cât si la nivel profesional. La nivel profesional,...

Ai nevoie de altceva?