Participarea unei Firme de Mobila la Expozitia Romexpo - Elvila

Cuprins proiect Cum descarc?

Argument 1 
Capitolul I. Date generale despre "S.C. ELVILA S.R.L." 
1.1. Istoric 5 
1.2. Prezentare generala a societatii 5
1.3. Gama de produse 7
1.4. Analiza SWOT 8
Capitolul II.Studiu de caz privind participarea la targuri si expozitii a firmei "S.C. ELVILA S.R.L."
2.1. Definirea si clasificarea targurilor
si expozitiilor 10
2.2.Rolul targurilor si expozitiilor in ac
tivitatea de marketing 11
2.2. Pregatirea participarii la targul 
ROMEXPO 2011 12
Concluzii si propuneri 15 
Bibliografie 16


Extras din proiect Cum descarc?

Argument
Traditia targurilor si expozitiilor pleaca de la Egiptul Antic si Imperiul Roman cand comerciantii se intalneau pentru a cumpara marfurile de la producatorii locali in locuri numite "bazaruri". Latinul "feria" care a dat in limba engleza "fair" (targ) era cel care denumea de fapt festivalurile religioase ce aveau loc, de obicei, langa un lacas religios. 
Primul targ in adevaratul sens al cuvantului a fost "Foire de Saint Denis" ("Targul Sf. Denis") desfasurat langa Paris si ridicat de Regele Dagobert in 629 si care in anul 710 atragea deja peste 700 de comercianti. In timpul secolelor al XVIII-lea si al XIX-lea odata cu evolutia tehnologiei in manufacturi (Revolutia Industriala) targurile au inceput sa treaca de la vanzarile directe catre cumparatori la modalitati de a expune o varietate larga de produse numai pentru a fi remarcate. Acestea erau cunoscute drept "Targuri de mostre" (de la germanul "Mustermesse"), initiate pentru prima data de Targul de la Leipzig, in 1165, care este socotit primul targ international organizat dupa principii apropiate de cele contemporane. Primele expozitii in acceptiunea actuala au fost organizate la sfarsitul secolului XVIII si inceputul secolului XIX: Paris (1793), Dusseldorf (1811). In 1851 a avut loc prima manifestare expozitionala cu caracter international la Londra "Great Exibition of industry of all nations", dar cea mai mare manifestare de acest gen a secolului trecut a avut loc la Chicago,in 1893, sub denumirea "World Columbian Exhibitons". 
Tara noastra are o anumita traditie in organizarea unor manifestari expozitionale si in participarea la cele organizate de alte tari. Prima mentiune cu privire la organizarea unei manifestari expozitionale apare in Biblia lui Serban (1688). 
Alexandru Mavrocordat a incercat prin hrisovul din anul 1783 sa interzica activitatea negustorilor ambulanti in satele Moldovei si sa se impuna prin targuri si iarmaroace iar prima expozitie organizata in acceptiune moderna este cea de la Iasi din 1839. Domnitorul Alexandru Ioan Cuza a emis in 1863 primul decret pe baza caruia s-a elaborat primul regulament cu privire la organizarea de expozitii in Romania. Pe baza acestor rglementari s-au organizat le Bucuresti expozitiile: 
1.Expozitia Cooperatista, in 1883 cu 439 expozanti romani si 106 straini;
2.Manifestare de tip targ in 1921 - expozitie a industriei romanesti;
3.Congresul Targurilor Internationale in 1969, care a autorizat deschiderea Targului
International Bucuresti. 
Pentru prima data, Romania a avut un pavilion propriu in 1867, la Expozitia Universala de la Paris, cand a obtinut 3 medalii de aur, 9 de argint si 35 de bronz, fapt care atesta ca, inca din secolul trecut, in tara noastra existau unele realizari de larga recunoastere internationala. Participarile romanesti la targuri si expozitii internationale au crescut treptat, intensificandu-se in ultimele 2-3 decenii, cand s-a ajuns la 30-40 de participari pe an. 
Romexpo este cel mai mare organizator de targuri si expozitii din tara ; si-a inceput activitatea odata cu implementarea planurilor de constructie din 1959 urmand a fi deschis efectiv in aprilie 1962 cu o conventie ce a reunit 11.000 de oameni. In 1964 exista numai Pavilionul Central cu un spatiu de expunere de 10.000 de metri patrati. Pana in anii '70, alti 17.000 de metri patrati au fost rezervati in pavilioanele adiacente, iar in perioada 1970-1989, peste 27.000 de metri patrati. Dupa 1991, au fost adaugati 3000 de metri patrati patrimoniului deja existent, Pavilionul Central oferind peste 55.000 de metri patrati. Totalul spatiului de expunere insumeaza in prezent 100.000 de metri patrati destinati targurilor, expozitiilor si altor manifestari. 
Din 1992, fosta Companie de Targuri si expozitii a devenit Romexpo. De atunci, dezvoltarea strategica s-a axat pe trei componente: modernizare, diversificare si specializare. Pornind de la numai 4 expozitii organizate in 1991, numarul evenimentelor a crescut sustinut la 41 in 2001, alaturi de alte 500 de evenimente gazduite de Romexpo. De asemenea a crescut si numarul expozantilor de la mai putin de 3.000 in anul 1993 la aproape 6.000 de participanti in 2001 proveniti din 57 de state. In ceea ce priveste suprafata de expunere, media ultimilor 4 ani este de 260.000 de metri patrati pe an. Aceste cifre plaseaza Romexpo in grupa organizatorilor de marime medie din Europa. Din 1993, cinci tipuri de targuri sunt acreditate de catre UFI. Acestea sunt: Rommedica, Rompharma, Romcontrola, TIB si Tibco. 
In ciuda dezvoltarii metodelor hi-tech de vanzare, targurile reprezinta si astazi o modalitate 
dintre cele mai uzate si dinamice ale instrumentelor de marketing.


Fisiere in arhiva (1):

  • Participarea unei Firme de Mobila la Expozitia Romexpo - Elvila.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!