Proiectarea Sistemului Informational al Departamentului Comercial - SC Confectii si Textile SA Pascani

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul I: Identificarea beneficiarului proiectului
1.1. Misiunea, obiectivele si strategia informationala a firmei
1.2. Scurta descriere a organizatiei
1.3. Rolul jucat de sistemul informational in cadrul compartimentului comercial
1.4. Necesitatea reproiectarii sistemului informational
Capitolul II: Determinarea cerintelor informationale ale noului sistem
2.1 Diagnosticarea sistemului informational in cadrul compartimentului comercial
2.2 Alegerea variantei optime de proiectare a sistemului informational al departamentului comercial
Capitolul III: Proiectarea noului sistem informational
3.1. Definirea prncipalelor forme de decizie si stabilirea deciziilor specifice fiecaruia
3.2. Stabilirea listei informatiilor finale
3.3. Stabilirea informatiilor primare ce stau la baza informatiilor finale
3.4. Stabilirea circuitelor informationale 
3.5. Stabilirea suportilor de informatii si a fisierelor
Capitolul IV: Implementarea noului sistem informational


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul I
Definirea misiunii, obiectivelor si strategiei organizationale la S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani.
1.1. Misiunea firmei. Strategia firmei. Obiective
Misiunea firmei:
"Maximizarea satisfactiei clientilor nostri prin durabilitatea, functionalitatea si siguranta produselor noastre, cat si prin promptitudinea, corectitudinea si componenta serviciilor oferite. Astfel, vom ramane mereu printre cei mai buni! " 
S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani este o firma de traditie care isi desfasoara activitatea prin executarea unor comenzi atat de la marile intreprinderi din tara cat si de la persoane fizice.
Obiectivele:
In domeniul calitatii firma si-a propus o serie de obiective, cum ar fi:
- imbunatatirea continua a calitatii tuturor produselor si serviciilor, pentru a satisface cerintele si asteptarile fiecarui client;
- minimizarea cheltuielilor interne si sporirea profitului;
- situarea in pozitia cea mai favorabila in raport cu concurenta.
Se pune accent pe calitatea produselor societatii si pe promtitudinea onorarii comenzilor.
Sunt asimilate obiectivelor si urmatoarele proiecte de viitor:
1. mentinerea ritmului de reutilare a bazei tehnice a firmei (mijloace de transport, utilaje de mica mecanizare si mare mecanizare) in scopul cresterii productivitatii si calitatii produselor 
2. identificarea de noi clienti (atit persoane fizice cat si juridice). 
3. cresterea increderii clientilor in capacitatea si potentialul firmei, imbunatatirea imaginii companiei, reclama pentru produsele si serviciile firmei. 
4. reducerea costurilor de productie, precum si a cheltuielilor generale la toate nivelurile societatii. 
5. implicarea directa - cu nominalizarea responsabilitatilor- a conducerii de la toate nivelurile in vederea reducerii cheltuielilor directe si indirecte. 
6. imbunatatirea activitatii de analiza financiara pentru a permite actiuni corective operative ale costurilor 
7. continuarea demersurilor pentru reesalonarea restantelor de plata la toate taxele datorate statului, efectuarea de plati preponderent pentru plata impozitelor curente. 
Strategia organizationala
In domeniul protectiei mediului strategia S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani este orientata spre aplicarea noilor tehnologii, care sa fie nepoluante si pe utilizarea materialelor de calitate, certificate si garantate, care sa asigure la standarde europene securitatea ecologica si sanitara. Se promoveaza o politica de conservare a resurselor, de utilizare a mijloacelor si utilajelor performante, cu consumuri reduse de energie si combustibil. Se are in vedere reciclarea celei mai mari parti a deseurilor rezultate, restul fiind transportate si depozitate in coditii sigure pentru mediu.
S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani. in vederea atingerii obiectivelor propuse si-a definit urmatoarele strategii:
Strategia diversificarii concentrice: presupune promovarea atat prin piete cat si prin tehnologii a unor activitati inrudite cu domeniul de activitate curent, si anume:
- echipamente pentru munca in laboratoare si ateliere 
- uniforme pentru ospatari 
- halate pentru doctori si asistenti 
- echipamente pentru sala de sport 
- uniforme pentru elevi
Prin aceasta strategie, firma si-a propus satisfacerea cerintelor clientilor, cerinte orientate spre modernism si calitate superioara si aflate intr-o continua schimbare.Totodata, prin adoptarea strategiei de diversificare firma obtine profituri mai mari, unul din obiectivele cele mai importante. 
Strategia de stabilitate este folosita pe termen scurt, in alternanta cu strategiile de crestere, firma dorind sa-si pastreze status-ul.
1.2. Descrierea organizarii intreprinderii
Obiect de activitate, relatii cu partenerii de afaceri
S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani. isi are sediul central in municipiul Pascani facand parte din categoria formelor mari, de traditie in regiunea Moldova si fiind un lider recunoscut al pietei de confectii, dar si cu o buna orientare sprea alte categorii de confectii si textile.
Tinta firmei este de a atinge nivelul de excelenta in afaceri, posedand un sistem de asigurare a calitatii 
Astfel S.C ,,Confectii si Textile" S.A Pascani. acopera urmatoarele domenii de activitate : 
- Echipamente de lucru pentru industria grea
- Echipamente pentru industria usoara
- Echipamente pentru diferite unitati de invatamant
- Echipamente pentru industria alimentara(cofetarii,alimentare,baruri etc.)


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea Sistemului Informational al Departamentului Comercial - SC Confectii si Textile SA Pascani.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!