Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 1402
Mărime: 14.78KB (arhivat)
Publicat de: Ruxanda Gherman
Puncte necesare: 7
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI

Cuprins

  1. 1) Prezentarea firmei
  2. 2) Analiza SWOT
  3. 3) Precizarea categoriilor de public tinta
  4. 4) Plan de relatii publice pe 6 luni

Extras din proiect

Prezentarea firmei

SC. SARE PENTRU SANATATE SRL

Str. Negru Voda, Nr.11

Tel/fax: 0348/541 427; 072399987 074576931

E_mail: sarepentrusanatate@yahoo.com

Localitatea: Pitesti

Firma Sare prntru sanatate SRL a luat fiinta in anul 2010 si are ca activitate salinoterapia,indicata in afectiunile respiratorii (astm,bronsite) dar si in cele din sfera ORL (sinuzite,rinite).

Salinele sunt de fapt camere in care este depozitata sare adusa de la Slanic Prahova si cu ajutorul unui ventilator aerul ionic este ventilat,astfel conditiile de presiune sunt normale.Ele sunt considerate camere antistres,aerul ionic stimuland sistemul nervos.

Salinoterapia mai este benefica si in reglarea somnului,eliminarea sforaitului,creste imunitatea,imbunatateste digestia.

Procentul de vindecare este de 90%,iar o sedinta dureaza in medie 50 de minute.

Inca de la deschidere firma s-a bucurat de un real succes pe plan local in ceea ce priveste numarul de clienti.

Personalul firmei este bine instruit si la dispozitia dumneavoastra astfel in cat nimic sa nu disturbe confortul dumneavoastra.

Dispunem de: -personal administrativ:

• personal de conducere:manager,este persoana care planifica,coordoneaza si urmareste desfasurarea de ansamblu a firmei

• personal ordinar:economist,secretara-este responsabila cu programarile(astfel in cat sa eliminam orice fel de aglomeratie) si cu primirea dumneavoastra.

• personal de paza si ordine:paznic

-personal specializat:

• un reprezentant al firmei

• un medic specialist care dupa o consultanta in prealabil va hotara cate sedinte sunt necesare.Doctorul specialist este ajutat de un scanner care cu o simpla scanare a palmei dumneavoastra va indica afectiunile de care suferiti.

Obiectiv strategic: promovarea imaginii firmei si deschiderea de noi sedii in alte orase/tari.

Misiunea: este aceea de a face cunoscuta firma pe plan national si international,de a creste vanzarile de servicii prin calitatea lor si prin costurile scazute.

Scop: imbunatatirea imaginii firmei,cresterea vanzarilor si deschiderea de noi sedii.

Viziunea: dorim sa ramanem cea mai cunoscuta firma ce desfasoara activitatea de salinoterapie de pe piata locala si sa devenim pe plan national si international cel mai important furnizor al serviciilor de acest gen.

Analiza SWOT

Puncte tari:

• singura firma de acest tip din localitate;

• practicarea unor tarife reduse;

• gratuitatea primelor 3 sedinte;

• asigura transportul gratuit pentru clientii din localitatea Pitesti;

• cunoastearea foarte buna a concurentei;

• firma dispune de personal specializat;

• buna colaborare cu clientii;

• tehnologie noua(dispunem de un scanner de evaluare al afactiunilor);

• calitate inalta a serviciilor.

Puncte slabe:

• lipsa de legatura si comunicare intre firma si cabinetele medicale specializate in afactiuni respiratorii si ORL;

• gama de servicii limitata;

• insuficienta promovarii serviciilor pe plan national si international;

• spatiu de desfasurare al activitatilor limitat.

Oportunitati:

• posibilitatea realizarii parteneriatelor intre firma si centrele medicale

• atragerea de fonduri europene pentru dezvoltare

• extinderea gamei de servicii(producerea de sapunuri pe baza de sare)

• cucerirea de noi piete

• deschiderea de noi sedii in alte localitati sau tari

• politici guvernamentale favorabile

• extinderea spatiului de desfasurare a activitatii

• atragerea clientilor de la firmele concurente

Amenintari:

• aparitia pe piata a noilor concurenti;

• scaderea venitului populatiei;

• recesiune economica;

• cresterea taxelor si impozitelor;

• politici guvernamentale nefavorabile;

• cresterea cererii pentru serviciile substituibile;

• scaderea vanzarilor.

Preview document

Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 1
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 2
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 3
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 4
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 5
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 6
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 7
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 8
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 9
Promovarea imaginii firmei Sare pentru sănătate - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Promovarea Imaginii Firmei Sare pentru Sanatate.doc

Alții au mai descărcat și

Comunicarea în Cadrul Grupului

Oamenii traiesc organizati în grupuri deoarece sunt fiinte sociale. Un grup social reprezinta un ansamblu de indivizi între care exista relatii...

Comunicare verbală și non-verbală

COMUNICAREA NONVERBALA Intr-un sens foarte larg acest termen desemneaza orice proces prin care o informatie este transmisa de la un element la...

Ai nevoie de altceva?