Ultimele studii arata ca 74% dintre cosurile de cumparaturi online din intreaga lume sunt abandonate. Asta inseamna ca aproximativ 3 din 4 oameni care viziteaza un website si adauga un produs in cos, il abandoneaza fara sa finalizeze comanda. Intrebarea noastra este cum reusim sa ne folosim de FACEBOOK RETARGETING ADS pentru a recupera acele cosuri de cumparaturi abandonate ? Facebook RETARGETING Feedul de stiri Facebook furnizeaza una dintre cele mai valoroase reclame reale din mediul online. Prin intermediul reclamelor afisate in News Feed, marketerii ajung cel mai rapid la un numar impresionant de users. Aceste anunturi extrem de antrenante combina imaginile cu elementele din social media ( like, comment si share ). Si deoarece o singura insertie persita in fluxul de stiri al utilizatorului, fiecare anunt plasat ofera agentului de publicitate multiple oportunitati de a ajunge la client. 1. Facebook Pixel Primul pas pentru a realiza scopul propus ( acela de a recupera cosurile de cumparaturi ) este de instala Facebook Pixel pentru site-ul nostru. Pixelul Facebook este o bucata de cod plasata site-ului web, care ne permite sa masuram rezultatele anunturilor noastre, sa optimizam campaniile pentru a putea obtine cele mai multe actiuni la un cost mic si sa cream segmente de public care pot fi utilizate pentru directionare. Exista mai multe moduri in care putem utiliza datele colectate cu ajutorul Pixelului Urmarirea conversiilor ( Monitorizarea modului in care oamenii interactioneaza cu website-ul nostru dupa vizulizarea reclamei de pe Facebook; putem chiar urmari actiunile clientilor de pe toate device-urile lor) Retargetare ( Datele colectate prin pixelul de urmarire ne permit sa afisam reclame targetate persoanelor care au vizitat deja website-ul. Avem optiunea de a fi foarte specifici- de exemplu, putem afisa persoanelor o reclama chiar daca produsul pe care l-au abandonat in cosul de cumparaturi sau pe care l-au adaugat in wishlist) Audientele asemanatoare ( Utilizarea Facebook Pixel, ofera reclamelor eficienta prin imbunatatirea calitatii reclamelor derulate si a targetarii persoanelor care le vizualizeaza) Cum functioneaza FACEBOOK PIXEL? Poate colecta date cu privire la doua tipuri de evenimente: setul de noua evenimente standard predefinite de facebook, sau conversii personalizate. Evenimentele sunt actiuni specifice pe care un vizitator le face pe website. Conversiile personalizate- pot fi folosite fie in locul evenimentelor deja predefinite de Facebook, fie pentru a colecta mai multe informatii pe care pixelul nu le poate colecta prin evenimentele standard. Conversiile standard utilizeaza reguli URL bazate pe URL-uri specifice sau pe cuvinte cheie din URL-uri. De exemplu, poti separa iubitorii de masini sport fata de cei de masini clasice.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.