În vederea acestei cercetări de marketing am ales “Studierea satisfacţiei clienţilor privind produsele fast-food” deoarece ni se pare o tema care a cuprins o masă largă de persoane în ultimii ani. Pentru realizarea acestui studiu am ales cele mai mari restaurante fast-food din municipiul Cluj Napoca : Mc Donald’s , KFC, Speed, Mado, Shanghai,având un eşantion de 38 de persoane cu vârste cuprinse între 18 – 40 ani, femei şi bărbaţi de etnie română. Acest studiu a fost aplicat în incinta Iulius Mall. Metodele aplicate pentru acest studiu au fost chestionarul şi analiza de document. Prin această cercetare am vrut să obţinem opinii privind produsele fast-food, cât şi preferinţe, decizia lor de cumpărare, frecvenţa de cumpărare, marca produsului, gradul de satisfacţie a produsului, efectele produselor asupra organismului. Urmează a se prezenta analiza datelor ale persoanelor chestionate de sex masculine (19 persoane): Legenda: 5- mai mult de 3 ani 4- între 1 an şi 3 ani 3- între 6 luni şi un an 2- mai puţin de 6 luni 1- nu au consumat niciodata În analiza de mai sus se evidenţiază faptul că 11 persoane din 19, de sex masculin, reprezentând aprox. 57,89% din totalul de chestionaţi, consuma de peste 3 ani produse fast food, Încă 21,04%, adică 4 persoane consuma produse fast food de mai puţin de 3 ani (1-3 ani), 15,78% adică 3 persoane de mai puţin de 1 an (1 an-6 luni), iar o persoană (5,26%) de mai puţin de 6 luni. Nu există nici o persoană de sex masculin din cele chestionate care să nu fi consumat niciodată produse fast-food. Legenda: 5- în fiecare zi 4- de mai multe ori pe lună 3- o dată pe lună 2- de mai multe ori pe săptămână 1- o dată pe săptămână Analiza de mai sus reprezintă cât de des se consumă produse fast food de către cei chestionaţi. 36,84% , (7 bărbaţi) consumă o dată pe lună produse fast food; 21,04% (4 persoane) consumă de mai multe ori pe lună, 21,04% (4 persoane) o dată pe săptamână; 15,78% (3 persoane) consumă de mai multe ori pe săptămână şi 5,26%(1 persoană) consumă în fiecare zi Legenda: 5- Shanghai 4- Mado 3- Speed 2- KFC 1- Mc Donald’s În graficul reprezentat mai sus, cea mai consumata marcă fast food se remarcă a fi Mc Donald’s cu majoritatea de consumatori de 12 din 19, aproximativ 70,5% din cei chestionaţi, de sex masculin. Din cei rămaşi, % adica 4 barbaţi consuma produse marca KFC, o persoana (4,91%) consuma produse Speed şi încă o persoană (4,91`%) consumă produse Shanghai.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.