1. Prezentarea firmei 3 2. Particularitatile activitatii si influenta lor asupra analizei economico-financiare 10 3. Descrierea mediului economic in care activeaza organizatia 12 4. Analiza economico-financiara a societatii 19 Concluzii si recomandari 30
1. Prezentarea firmei - Prezentarea obiectului de activitate Firma SDS Group a fost infiintata in 1995 si are ca obiect principal de activitate importul si distributia de echipamente profesionale de bucatarie, patiserie/cofetarie, panificatie, spalatorie si curatatorie chimica, curatat pardoseli, frig medical, etc. Aceste produse se adreseaza unei game extrem de largi de utilizatori, cum ar fi: hoteluri, restaurante, fast-food-uri, baruri, patiserii, cofetarii, pizzerii, spalatorii publice, spitale, penitenciare, unitati militare, case de copii sau batrani si altele. In anul 2003, SDS Group a preluat de la Electrolux Romania, divizia de echipamente profesionale, distributia exclusiva a echipamentelor de bucatarie Zanussi / Electrolux si a echipamentelor de spalatorie Electrolux. Incepand din acel moment a devenit o proritate dezvoltarea retelei de vanzare si de service la nivelul intregii tari. Astfel, s-au infiintat birouri teritoriale in Iasi, Cluj, Timisoara, Craiova si Ploiesti si s-au realizat parteneriate cu diverse alte firme in diferite regiuni ale tarii, atat pentru distributia echipamentelor, cat si pentru service-ul acestora. O alta directie in care s-a actionat a fost diversificarea gamei de produse oferite si marirea portofoliului de furnizori pentru a avea posibilitatea sa ofere clientilor, echipamentele cele mai potrivite nevoilor fiecaruia, din punct de vedere calitativ, financiar sau al unui raport optim calitate/pret. SDS Group ofera o gama larga de servicii clientilor: proiectare, montaj si instalare, consultanta tehnologica si de santier, scolarizare profesionala a personalului implicat in utilizarea echipamentelor, precum si service in garantie si post-garantie. Profesionalismul consultantilor de vanzari si al tehnicienilor, dar si stocul amplu de consumabile si piese de schimb, fac din SDS Group SRL, furnizorul ideal si flexibil, ce se adapteaza permanent, in functie de necesitatile beneficiarilor. Misiunea SDS Group SRL este de a urmari permanent adaptarea gamei de produse si servicii oferite celor ce isi desfasoara activitatea in domeniul HoReCa si nu numai. Menirea companiei este sa puna la dispozitia hotelurilor, restaurantelor, cafenelelor, barurilor, companiilor de tip Fast-Food si Catering, etc, solutii fiabile, flexibile si servicii de cea mai buna calitate caracterizate prin punctualitate, corectitudine, stabilitate si profesionalism. Nucleul misiunii este CLIENTUL si de aceea se face totul pentru a-i asigura cele mai bune produse si servicii, in raportul ideal calitate-pret. Viziunea SDS Group SRL este de se mentine in pozitia de partener responsabil si de o seriozitate garantata pentru toti clientii sai, trecuti si viitori, in ceea ce priveste livrarea, consultanta tehnologica de santier, montajul si instalarea, scolarizarea profesionala si service in garantie si post-garantie. Se urmareste in permanenta sa se dezvolte si sa furnizeze solutii noi si sigure, adaptate cerintelor in continua schimbare ale pietei HoReCa. SDS Group SRL abordeaza cu profesionalism solicitarile clientilor sai, prin sprijinul total si specializat acordat inca din faza de constructie, prin realizarea gratuita a fluxurilor tehnologice, a proiectelor de amplasare, prin consultanta privind normele sanitare si de siguranta in vigoare, precum si proiectele pentru utilitati. Fiecare proiect este tratat de catre specialistii firmei cu maxima atentie si seriozitate, tinand cont de spatiul disponibil, de specificul locatiei, de limitarile de buget si de posibilitatea unor extinderi ulterioare. Proiectarea fluxurilor tehnologice, intocmirea necesarului de utilitati si a proiectului de utilitati se realizeaza gratuit de catre firma, cu respectarea tuturor normelor HACCP si respectand legislatia in vigoare. Tinand cont de colaborarea inca din stadiul de proiect cu firmele de arhitectura, de constructie si de instalatii, garanteaza costuri minime pentru amenajarea spatiului in care se vor amplasa echipamentele. Consultantii acorda sprijin si in privinta obtinerii aprobarilor si avizelor necesare fiecarui obiectiv, fara a se substitui, insa, organelor si institutiilor abilitate. SDS Group asigura transportul echipamentelor pana la beneficiar, iar livrarea la termenul stabilit este intotdeauna o prioritate pentru firma. La solicitarea clientilor se ofera si servicii de depozitare, in cazul in care nu sunt asigurate conditiile de montaj si punere in functiune in spatiul respectiv. Conditiile de montaj, precum si toate utilitatile necesare punerii in functiune, sunt asigurate in general de catre beneficiar, in conformitate cu planurile de amplasare, necesarului de instalare si proiectului de utilitati puse la dispozitie de catre SDS Group. Montajul echipamentelor se realizeaza cu profesionalism de catre tehnicienii care beneficiaza de training periodic direct la producatori si care au acces total la documentia producatorului, iar proiectul de amplasare agreat cu beneficiarul va fi respectat cu strictete. La finalul montajului se fac testele finale si punerea in functiune, verificandu-se in permanenta respectarea caracteristicilor tehnice in conformitate cu datele din cartea tehnica. Dupa punerea in functiune sau la un termen convenit cu beneficiarul se va efectua instruirea personalului care va deservi echipamentele. Simultan cu instruirea personalului se vor preda catre beneficiar cartile tehnice originale ale echipamentelor, precum si traducerile in limba romana. Astfel, utilizatorii trebuie sa cunoasca modul corect de exploatare, operatiile de intretinere curenta sau modul de remediere a unor defectiuni uzuale sau previzibile. In cazul echipamentelor complexe (de exemplu, cuptoare cu convectie), se poate asigura un training specializat cu un bucatar. Acesta poate efectua atat un training din punct de vedere tehnologic, cat si exercitii practice care sa demonstreze potentialul maxim al acestor echipamente. In perioada de garantie, in cazul unor eventuale defectiuni, atat manopera cat si piesele de schimb sunt gratuite. Stocul important de piese de schimb, pregatirea tehnicienilor si reteaua de service a SDS Group, repartizata pe intreg teritoriul tarii, sunt elemente importante ale activitatii de service care creaza premisele asigurarii unor servicii prompte si de calitate, indiferent de locatie si de tipul echipamentelor. SDS Group ofera posibilitatea tuturor clientilor sai sa opteze, la terminarea perioadei de garantie, pentru una din urmatoarele variante: service in post-garantie pe baza de contract sau service in post-garantie pe baza de solicitari de interventie. Preturile pentru manopera depind de perioada de raspuns intre solicitare si interventia propriu-zisa si conduce la scaderea numarului de defectari accidentale ca urmare a unor revizii periodice, acestea fiind avantajele oferite de contractul SDS Group de service in post-garantie. Se pot prelua in contract si echipamente achizitionate de la alti furnizori, evitandu-se astfel complicatiile datorate colaborarii cu mai multi furnizori de astfel de servicii.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.