Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Contabilitate
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 32 în total
Cuvinte : 9047
Mărime: 98.29KB (arhivat)
Publicat de: Diana V.
Puncte necesare: 10
Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune
Academia de Studii Economice, Bucuresti

Cuprins

  1. 1. Prezentarea firmei 3
  2. 2. Particularitățile activității și influența lor asupra analizei economico-financiare 10
  3. 3. Descrierea mediului economic în care activează organizația 12
  4. 4. Analiza economico-financiară a societății 19
  5. Concluzii și recomandări 30

Extras din proiect

1. Prezentarea firmei

- Prezentarea obiectului de activitate

Firma SDS Group a fost înființată în 1995 și are ca obiect principal de activitate importul și distribuția de echipamente profesionale de bucătărie, patiserie/cofetărie, panificație, spălătorie și curățătorie chimică, curățat pardoseli, frig medical, etc. Aceste produse se adresează unei game extrem de largi de utilizatori, cum ar fi: hoteluri, restaurante, fast-food-uri, baruri, patiserii, cofetarii, pizzerii, spălătorii publice, spitale, penitenciare, unități militare, case de copii sau bătrâni și altele.

În anul 2003, SDS Group a preluat de la Electrolux România, divizia de echipamente profesionale, distribuția exclusivă a echipamentelor de bucătărie Zanussi / Electrolux și a echipamentelor de spălătorie Electrolux. Începând din acel moment a devenit o proritate dezvoltarea rețelei de vânzare și de service la nivelul întregii țări. Astfel, s-au înființat birouri teritoriale în Iași, Cluj, Timișoara, Craiova și Ploiești și s-au realizat parteneriate cu diverse alte firme în diferite regiuni ale țării, atât pentru distribuția echipamentelor, cât și pentru service-ul acestora.

O altă direcție în care s-a acționat a fost diversificarea gamei de produse oferite și mărirea portofoliului de furnizori pentru a avea posibilitatea să ofere clienților, echipamentele cele mai potrivite nevoilor fiecăruia, din punct de vedere calitativ, financiar sau al unui raport optim calitate/preț.

SDS Group oferă o gamă largă de servicii clienților: proiectare, montaj și instalare, consultanță tehnologică și de șantier, școlarizare profesională a personalului implicat în utilizarea echipamentelor, precum și service în garanție și post-garanție.

Profesionalismul consultanților de vânzări și al tehnicienilor, dar și stocul amplu de consumabile și piese de schimb, fac din SDS Group SRL, furnizorul ideal și flexibil, ce se adaptează permanent, în funcție de necesitățile beneficiarilor.

Misiunea SDS Group SRL este de a urmări permanent adaptarea gamei de produse și servicii oferite celor ce își desfășoară activitatea în domeniul HoReCa și nu numai. Menirea companiei este să pună la dispoziția hotelurilor, restaurantelor, cafenelelor, barurilor, companiilor de tip Fast-Food și Catering, etc, soluții fiabile, flexibile și servicii de cea mai bună calitate caracterizate prin punctualitate, corectitudine, stabilitate și profesionalism.

Nucleul misiunii este CLIENTUL și de aceea se face totul pentru a-i asigura cele mai bune produse și servicii, în raportul ideal calitate-preț.

Viziunea SDS Group SRL este de se menține în poziția de partener responsabil și de o seriozitate garantată pentru toți clienții săi, trecuți și viitori, în ceea ce privește livrarea, consultanța tehnologică de șantier, montajul și instalarea, școlarizarea profesională și service în garanție și post-garanție.

Se urmărește în permanență să se dezvolte și să furnizeze soluții noi și sigure, adaptate cerințelor în continuă schimbare ale pieței HoReCa.

SDS Group SRL abordează cu profesionalism solicitările clienților săi, prin sprijinul total și specializat acordat încă din faza de construcție, prin realizarea gratuită a fluxurilor tehnologice, a proiectelor de amplasare, prin consultanță privind normele sanitare și de siguranță în vigoare, precum și proiectele pentru utilități.

Fiecare proiect este tratat de către specialiștii firmei cu maximă atenție și seriozitate, ținând cont de spațiul disponibil, de specificul locației, de limitările de buget și de posibilitatea unor extinderi ulterioare.

Proiectarea fluxurilor tehnologice, întocmirea necesarului de utilități și a proiectului de utilități se realizează gratuit de către firmă, cu respectarea tuturor normelor HACCP și respectând legislația în vigoare. Ținând cont de colaborarea încă din stadiul de proiect cu firmele de arhitectură, de construcție și de instalații, garantează costuri minime pentru amenajarea spațiului în care se vor amplasa echipamentele.

Consultanții acordă sprijin și în privința obținerii aprobărilor și avizelor necesare fiecărui obiectiv, fără a se substitui, însă, organelor și instituțiilor abilitate.

SDS Group asigură transportul echipamentelor până la beneficiar, iar livrarea la termenul stabilit este întotdeauna o prioritate pentru firmă.

La solicitarea clienților se oferă și servicii de depozitare, în cazul în care nu sunt asigurate condițiile de montaj și punere în funcțiune în spațiul respectiv.

Condițiile de montaj, precum și toate utilitățile necesare punerii în funcțiune, sunt asigurate în general de către beneficiar, în conformitate cu planurile de amplasare, necesarului de instalare și proiectului de utilități puse la dispoziție de către SDS Group.

Montajul echipamentelor se realizează cu profesionalism de către tehnicienii care beneficiază de training periodic direct la producători și care au acces total la documentia producătorului, iar proiectul de amplasare agreat cu beneficiarul va fi respectat cu strictețe.

La finalul montajului se fac testele finale și punerea în funcțiune, verificându-se în permanență respectarea caracteristicilor tehnice în conformitate cu datele din cartea tehnică.

După punerea în funcțiune sau la un termen convenit cu beneficiarul se va efectua instruirea personalului care va deservi echipamentele. Simultan cu instruirea personalului se vor preda către beneficiar cărțile tehnice originale ale echipamentelor, precum și traducerile în limba română. Astfel, utilizatorii trebuie să cunoască modul corect de exploatare, operațiile de întreținere curentă sau modul de remediere a unor defecțiuni uzuale sau previzibile.

În cazul echipamentelor complexe (de exemplu, cuptoare cu convecție), se poate asigura un training specializat cu un bucătar. Acesta poate efectua atât un training din punct de vedere tehnologic, cât și exerciții practice care să demonstreze potențialul maxim al acestor echipamente.

În perioada de garanție, în cazul unor eventuale defecțiuni, atât manoperă cât și piesele de schimb sunt gratuite. Stocul important de piese de schimb, pregătirea tehnicienilor și rețeaua de service a SDS Group, repartizată pe întreg teritoriul țării, sunt elemente importante ale activității de service care crează premisele asigurării unor servicii prompte și de calitate, indiferent de locație și de tipul echipamentelor.

SDS Group oferă posibilitatea tuturor clienților săi să opteze, la terminarea perioadei de garanție, pentru una din următoarele variante: service în post-garanție pe bază de contract sau service în post-garanție pe bază de solicitări de intervenție.

Prețurile pentru manoperă depind de perioada de răspuns între solicitare și intervenția propriu-zisă și conduce la scăderea numărului de defectări accidentale ca urmare a unor revizii periodice, acestea fiind avantajele oferite de contractul SDS Group de service în post-garanție.

Se pot prelua în contract și echipamente achiziționate de la alți furnizori, evitându-se astfel complicațiile datorate colaborării cu mai mulți furnizori de astfel de servicii.

Preview document

Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 1
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 2
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 3
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 4
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 5
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 6
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 7
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 8
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 9
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 10
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 11
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 12
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 13
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 14
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 15
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 16
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 17
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 18
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 19
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 20
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 21
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 22
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 23
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 24
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 25
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 26
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 27
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 28
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 29
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 30
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 31
Analiza economico-financiară a societății SDS Group SRL - Pagina 32

Conținut arhivă zip

  • Analiza economico-financiara a societatii SDS Group SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza dinamică a bilanțului contabil

Analiza financiară a activităţii agentului economic urmăreşte reflectarea echilibrului financiar pe termen scurt şi lung sub două aspecte: a...

Sisteme Informatice de Gestiune

Sistem informatic pentru evidenţa personalului Sistemul are ca scop evidenţa angajaţilor S.C. “MECANPETROL” S.A. din Găeşti şi a posturilor din...

Analiza performanțelor economice și a riscului la Transgaz

INTRODUCERE Tema proiectului este intitulată Analiza performanței economice și a riscului la S.N.T.G.N TRANSGAZ S.A care se reflectă prin Contul...

Aplicații CECCAR III rezolvate

Analiză economico-financiară 1/S.G. Analizaţi nivelul fondului de rulment, al necesarului de fond de rulment şi al trezoreriei pentru o...

Sistem informatic privind gestiunea hotelieră a unei societăți de turism

1. Prezentare proiect Elaborarea modelului conceptual al datelor (MCD) pentru un sistem informatic privind gestiunea hoteliera a unei soscietati...

Diagnosticul Financiar-Contabil

Diagnosticul financiar - contabil Prin diagnosticarea unei firme se urmareste cunoasterea tuturor laturilor activitatii acesteia, respectiv...

Analiza economico-financiară a SC Bucovina SA și Albalact SA

Societatea 1: SC Bucovina SA Sediul social: Comuna Şcheia, judeţul Suceava, str. Humorului, nr.62 Numărul şi data înregistrării la O.R.C :...

Analiza Performanțelor și Rentabilității cu Ajutorul Soldurilor Intermediare de Gestiune la SC Ștef Mar SRL

Capitolul I I.1. Necesitatea şi importanţa temei studiate Calitatea procesului decizional este dependentă într-o mare măsură de cantitatea şi...

Ai nevoie de altceva?