Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Contabilitate
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 2569
Mărime: 130.28KB (arhivat)
Publicat de: Heracleea Petrache
Puncte necesare: 6
Proiectul a fost prezentat la Facultatea de Stiinte economice din Brasov

Extras din proiect

1. Prezentarea companiei

Milkcom S.R.L “Satisfacem cerinţele şi aşteptările clienţilor prin calitate.”

Compania de Producție Milkcom S.R.L este un producător de brânzeturi situat în zona Carpaților de curbură, respectiv în zona Întorsura Buzăului, zonă predominant montană cu pajiști întinse, unde se mai practică încă agricultura tradițională, naturală. În această regiune, activitatea principală este creșterea animalelor, ponderea cea mai mare având-o creșterea bovinelor ( desigur și ovine), în microferme și gospodării tradiționale. Creșterea animalelor se face încă în maniera traditională, fără a se folosi furajele moderne, astfel pajiștile nefiind tratate chimic, ponderea cea mai mare a lor este fertilizarea cu îngrășământ natural. De aceea calitatea laptelui este deosebită, transformându-se în brânzeturi de marcă, recunoscute pe plan național și premiate ani la rând ( Locurile I si II) la simpozioane precum “Simpolact”, “Interlacta” ( Poiana Brașov).

Compania este autorizată sanitar-veterinar, întrunind toate condițiile conform legislației comunității europene în domeniu. Prin valorificarea potențialului de creștere a vacilor de lapte din Zona Buzaielor, județul Covasna, Milkcom oferă produse lactate de calitate adaptând gama de produse la cerințele pieții.

“Chiar şi cele mai vechi tradiţii au avut un început”

Compania de Producţie Milkcom a fost înfiinţată în anul 1993, având ca obiect de activitate principal procesarea laptelui în produse lactate, respectiv brânzeturi. Tehnologia necesară prelucrării laptelui a fost achiziţionată de pe piaţa elveţiană, iar în anul 1994 s-a demarat procesul de producţie, cu asistenţa tehnologică a unui maistru tehnolog elveţian.

Firma şi-a început activitatea cu 3 angajaţi: doi administratori şi un contabil. Capacitatea iniţială de producție fiind pe atunci de 1500 l/zi. Pe parcursul anilor 1995-1998 au fost achiziţionate noi echipamente tehnologice, care au dus la creşterea capacităţii de procesare.

În anul 1999 firma a fost acreditată de Comisia europeană pentru producerea şi exportul de brânzeturi fermentate pe piaţa U.E., având număr de înregistrare: L 98.

Interesul constant al firmei a fost acela de a răspunde prompt la cerinţele pieţei, oferind produse de calitate superioară.

În anul 2004, administratorii societăţii, elaborează un plan de modernizare a unităţii de procesare, proiect ce a fost finanțat prin Programul european SAPARD. Finalizarea acestui proiect, la finele lunii octombrie 2007, face ca unitatea actuală să corespundă cerinţelor legislative în domeniu, la nivelul clientului European şi al CE.

Cu o conducere dinamică şi o echipă de profesionişti, MILKCOM a reuşit să realizeze, în cei 14 ani de experienţă, o rată de creştere spectaculoasă, concurând cu succes marile firme din domeniul procesării laptelui din ţară.

„Produsele Milkcom - Naturale, Sigure”

Compania de Producţie Milkcom, încă de la înfiinţarea ei, a pus un preţ deosebit pe realizarea unei siguranţe deosebite a produselor sale, fapt ce a condus la includerea <<SIGURANŢEI ALIMENTULUI>> în filozofia întreprinderii. Societatea noastră nu este numai un furnizor de produse, ci şi un partener pentru relaţii de colaborare de lungă durată, în vederea satisfacerii cerinţelor diverşilor clienţi. De aceea conducerea companiei noastre, împreunã cu întreaga echipã de “siguranţă a alimentului”, studiază şi veghează permanent ca cerinţele sistemului sã fie aplicate corect în fiecare moment.

Având ca domeniu de activitate producţia şi distribuţia laptelui şi a produselor lactate, obiectivul nostru principal este reprezentat de satisfacerea maximă a cerinţelor şi aşteptărilor clienţilor noştri. În acest scop, depunem eforturi pentru a fi la înălţimea aşteptărilor lor, deviza noastră fiind tratarea clienţilor în modul în care asteptăm sa fim şi noi trataţi de către furnizorii noştri.

"Modernizare tehnologică, siguranță alimentară, constantă calitativă"

Compania îşi desfăşoară activitatea în spaţii noi, care s-au finalizat în octmbrie 2007. Halele tehnologice sunt dotate cu instalaţii de tratare şi climatizare a aerului, care controlează permanent temperatura, calitatea şi umiditatea aerului, neexistând riscul contaminării produselor.

Compania a achiziţionat noi tehnologii necesare fabricării brânzeturilor, care au crescut semnificativ calitatea produselor şi în acelaşi timp şi capacitatea de producţie.

Halele tehnologice respectă întocmai fluxurile tehnologice specifice unei producţii moderne.

„Parteneri”

Produsele noastre sunt distribuite în toată țara prin intermediul lanțurilor de supermarket-uri: METRO Cash&Carry, SELGROS, PENNY Market, KAUFLAND și Albinuța.

Preview document

Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 1
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 2
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 3
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 4
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 5
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 6
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 7
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 8
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 9
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 10
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 11
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 12
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 13
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 14
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 15
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 16
Calculația costurilor - studiu de caz Milkom SA - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Calculatia Costurilor - Studiu de Caz Milkom SA.doc

Alții au mai descărcat și

Rezultatul Exercițiului

Elaborarea acestui proiect are ca scop sustinerea examenului de atestat,prin care se dovedeste nivelul elevat de cunostiinte acumulate în cei 4 ani...

Contabilitatea Subventiior Guvernamentale

Evaluarea este procesul prin care se determina valorile la care structurile situatiilor financiare vor fi recunoscute in bilant si in contul de...

Organizarea activității de decontare și evidență bancară

I.2. Reglementarea contabilitatii bancare Directia contabilitatii generale are urmatoarele obiective : - defineste politica Bancii în domeniul...

Ai nevoie de altceva?