Creditul pentru Investitii

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I. NOTIUNI GENERALE DESPRE CREDIT
1.1. Notiuni generale despre credit 4
1.2. Asistenta financiara multilaterala 9
1.3. Noi instrumente financiare de pre-aderare (PHARE, ISPA, SAPARD) 12
CAPITOLUL II. ,,CONSTRUCTIE HALA SI CRESTERE CAPACITATE DE PRODUCTIE
LA SC COFRAROM FLEX CO. SRL - RAMNICU VALCEA" 22
2.1. Scurta descriere a firmei, viziune, misiune, obiective 22
2.2 Scurta descriere a produsului 22
2.3. Scurta descriere a echipei de coordonare, management, resurse umane implicate 23
2.4. Descrierea micro-intreprinderii 23
2.4.1. Denumirea firmei 23
2.4.2. Forma de organizare 23
2.4.3. Numele complete ale administratorilor si actionarilor 23
2.4.4. Localizare, adresa sediului social principal, sucursale, filiale 24
2.4.5. Definirea afacerii/activitatii 24
2.4.6. Istoria firmei 25
2.4.7. Organigrama COFRAROM FLEX CO.SRL 27
2.4.8. Obiectivele firmei - planul de dezvoltare pentru urmatorii ani (pana la 5 ani) 28
CAPITOLUL III. PREZENTAREA PRODUSULUI/ SERVICIULUI 31 3.1. Hala 31
3.2. Masina de sertizat furtunuri 35
3.3. Achizitie soft de gestiune si contabilitate 35
CAPITOLUL IV. ANALIZA PIETEI 38 4.1. Aria geografica de acoperire a produsului 38
4.2. Clienti existenti si potentiali 38
4.3. Piata de desfacere 40
4.4. Analiza stadiului actual al pietei - nevoi si tendinte 41
4.5. Previzionarea cresterii pietei 41
4.6. Definirea potentialelor segmente ale pietei produsului/serviciului dvs 43
4.7. Analiza principalilor participanti pe piata produsului; punctele tari si punctele slabe ale
competitorilor (directi si indirecti ); elemente care influenteaza comportamentul
cumparatorilor 44
4.8. Avantaje competitive 44
4.9. Analiza principalelor modalitati de distributie a produselor pe piata 45
CAPITOLUL V. STRATEGIA DE MARKETING 46 5.1. Punctele tari ale produsului; avantaje oferite fata de competitori 46
5.2. Politica de pret, legatura dintre politica de pret, caracteristicile produsului/ serviciului si
tendintele pietei 46
5.3. Promovarea produsului 47
5.4. Distributia produsului/ serviciului 47
5.5. Strategia de vanzari 47
5.6. Previzionarea vanzarilor, in baza analizei pietei 47
CAPITOLUL VI. ANALIZA FINANCIARA 48 
6.1. Calculatiile de costuri si venituri care fundamenteaza proiectiile de cheltuieli 
si venituri 48
6.2. Proiectia contului de profit si pierdere (pe o perioada de 3 ani dupa finalizarea 
proiectului) 49
6.3. Proiectia fluxului de lichiditati (cash-flow) (pe durata implementarii proiectului si 3 ani dupa incetarea finantarii nerambursabile) 53
6.4. Planul si sursele de finantare a investitiei (pe durata implementarii proiectului si 3 ani dupa incetarea finantarii nerambursabile) 55
6.5. Indicatori financiari 57
CONCLUZII 60
BIBLIOGRAFIE 62


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I.
1.1. NOTIUNI GENERALE DESPRE CREDIT
Mai intai de toate a-si vrea sa dau definitia creditului. Creditul - operatiunea prin care se ia in stapanire imediata resurse, in schimbul unei promisiuni de rambursare viitoare, in mod normal insotite de plata unei dobanzi ce remunereaza pe imprumutator. 
Operatiunea de creditare priveste doua parti. O parte acorda creditul, cealalta parte il primeste. Operatiuni de creditare pot interveni intr-o gama ampla de relatii intre indivizi cat sub forma unor acorduri personale simple, cat si sub forma de tranzactii formalizate si formulate in cadrul unor contracte complexe.
Partile implicate, tipul de instrumente utilizate si conditiile in care creditul este consimtit, sunt extrem de diverse. In amplitudinea sa, esenta raportului de credit se dezvaluie prin analiza trasaturilor caracteristice:
1. Subiectele raportului de credit, creditorul si debitorul prezinta o mare diversitate in ce priveste apartenenta la structurile social-economice, motivele angajarii in raport de credit si durata angajarii sale etc.
In calitate de creditori se afirma intreprinderile, care manevreaza importante disponibilitati monetare. Pe de alta parte intreprinderile prin repartizarea profitului, constituie fonduri de rezerva, remunereaza actionarii, ceea ce majoreaza global capacitatea de creditare a economiei nationale. In acelasi timp cresterea venitului populatiei, prin angajarea masiva in procesele economice, prin nivel inalt de productivitate a muncii si prin economisire, a facut din populatie un factor major in operatiuni de creditare, in primul rand in rol de creditor.
In calitate de debitori alaturi de intreprinderi si populatie se afirma si statul, ca unul din principalii debitori. In tarile dezvoltate atat intreprinderi si populatia sunt debitori majori, cat si statul este un debitor major. Indatoririle sale se pot compara in volum cu cele ale populatiei si intreprinderilor.
2. Promisiunea de rambursare, element esential al raportului de credit, presupune riscuri, si necesita, in consecinta, adesea, angajarea unei garantii. In raporturile de credit, riscurile probabile sunt:
- riscul de nerambursare consta in probabilitatea intarzierii platii sau a incapacitatii de plata datorita conjuncturii, dificultatilor sectoriale, sau deficientelor imprumutatului.
- riscul de imobilizare survine la banca, sau la detinator de depozite, care nu este in masura sa satisfaca cererile titularului de depozite, din cauza unei gestiuni nereusite a creditelor acordate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Creditul pentru Investitii.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!