Creditul pentru Investiții

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Contabilitate
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 62 în total
Cuvinte : 117068
Mărime: 269.84KB (arhivat)
Publicat de: David Petrea
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof. Univ. Dr. Doina Corina Şerban
UNIVERSITATEA WALES ROMÂNIA SPECIALIZAREA MANAGEMENT

Cuprins

  1. CAPITOLUL I. NOŢIUNI GENERALE DESPRE CREDIT
  2. 1.1. Noţiuni generale despre credit 4
  3. 1.2. Asistenţa financiară multilaterală 9
  4. 1.3. Noi instrumente financiare de pre-aderare (PHARE, ISPA, SAPARD) 12
  5. CAPITOLUL II. ,,CONSTRUCŢIE HALĂ ŞI CREŞTERE CAPACITATE DE PRODUCŢIE
  6. LA SC COFRAROM FLEX CO. SRL - RAMNICU VALCEA” 22
  7. 2.1. Scurtă descriere a firmei, viziune, misiune, obiective 22
  8. 2.2 Scurtă descriere a produsului 22
  9. 2.3. Scurtă descriere a echipei de coordonare, management, resurse umane implicate 23
  10. 2.4. Descrierea micro-întreprinderii 23
  11. 2.4.1. Denumirea firmei 23
  12. 2.4.2. Forma de organizare 23
  13. 2.4.3. Numele complete ale administratorilor şi acţionarilor 23
  14. 2.4.4. Localizare, adresă sediului social principal, sucursale, filiale 24
  15. 2.4.5. Definirea afacerii/activităţii 24
  16. 2.4.6. Istoria firmei 25
  17. 2.4.7. Organigrama COFRAROM FLEX CO.SRL 27
  18. 2.4.8. Obiectivele firmei – planul de dezvoltare pentru următorii ani (până la 5 ani) 28
  19. CAPITOLUL III. PREZENTAREA PRODUSULUI/ SERVICIULUI 31 3.1. Hala 31
  20. 3.2. Maşina de sertizat furtunuri 35
  21. 3.3. Achiziţie soft de gestiune şi contabilitate 35
  22. CAPITOLUL IV. ANALIZA PIEŢEI 38 4.1. Aria geografică de acoperire a produsului 38
  23. 4.2. Clienţi existenţi şi potenţiali 38
  24. 4.3. Piaţa de desfacere 40
  25. 4.4. Analiza stadiului actual al pieţei – nevoi şi tendinţe 41
  26. 4.5. Previzionarea creşterii pieţei 41
  27. 4.6. Definirea potenţialelor segmente ale pieţei produsului/serviciului dvs 43
  28. 4.7. Analiza principalilor participanţi pe piaţa produsului; punctele tari şi punctele slabe ale
  29. competitorilor (direcţi şi indirecţi ); elemente care influenţează comportamentul
  30. cumpărătorilor 44
  31. 4.8. Avantaje competitive 44
  32. 4.9. Analiza principalelor modalităţi de distribuţie a produselor pe piaţă 45
  33. CAPITOLUL V. STRATEGIA DE MARKETING 46 5.1. Punctele tari ale produsului; avantaje oferite faţă de competitori 46
  34. 5.2. Politica de preţ, legãtura dintre politica de preţ, caracteristicile produsului/ serviciului şi
  35. tendintele pieţei 46
  36. 5.3. Promovarea produsului 47
  37. 5.4. Distribuţia produsului/ serviciului 47
  38. 5.5. Strategia de vânzări 47
  39. 5.6. Previzionarea vânzărilor, în baza analizei pieţei 47
  40. CAPITOLUL VI. ANALIZA FINANCIARĂ 48
  41. 6.1. Calculaţiile de costuri şi venituri care fundamentează proiecţiile de cheltuieli
  42. şi venituri 48
  43. 6.2. Proiecţia contului de profit şi pierdere (pe o perioadă de 3 ani după finalizarea
  44. proiectului) 49
  45. 6.3. Proiecţia fluxului de lichiditãţi (cash-flow) (pe durata implementarii proiectului şi 3 ani după încetarea finanţării nerambursabile) 53
  46. 6.4. Planul şi sursele de finanţare a investiţiei (pe durata implementării proiectului şi 3 ani după încetarea finanţării nerambursabile) 55
  47. 6.5. Indicatori financiari 57
  48. CONCLUZII 60
  49. BIBLIOGRAFIE 62

Extras din proiect

CAPITOLUL I.

1.1. NOŢIUNI GENERALE DESPRE CREDIT

Mai întâi de toate a-şi vrea să dau definiţia creditului. Creditul - operaţiunea prin care se ia în stăpânire imediată resurse, în schimbul unei promisiuni de rambursare viitoare, în mod normal însoţite de plata unei dobânzi ce remunerează pe împrumutator.

Operaţiunea de creditare priveşte două părţi. O parte acordă creditul, cealaltă parte îl primeşte. Operaţiuni de creditare pot interveni într-o gamă amplă de relaţii între indivizi cât sub forma unor acorduri personale simple, cât şi sub formă de tranzacţii formalizate şi formulate în cadrul unor contracte complexe.

Părţile implicate, tipul de instrumente utilizate şi condiţiile în care creditul este consimţit, sunt extrem de diverse. În amplitudinea sa, esenţa raportului de credit se dezvăluie prin analiza trăsăturilor caracteristice:

1. Subiectele raportului de credit, creditorul şi debitorul prezintă o mare diversitate în ce priveşte apartenenţa la structurile social-economice, motivele angajării în raport de credit şi durata angajării sale etc.

În calitate de creditori se afirmă întreprinderile, care manevrează importante disponibilităţi monetare. Pe de altă parte întreprinderile prin repartizarea profitului, constituie fonduri de rezervă, remunerează acţionarii, ceea ce majorează global capacitatea de creditare a economiei naţionale. În acelaşi timp creşterea venitului populaţiei, prin angajarea masivă în procesele economice, prin nivel înalt de productivitate a muncii şi prin economisire, a făcut din populaţie un factor major în operaţiuni de creditare, în primul rând în rol de creditor.

În calitate de debitori alături de întreprinderi şi populaţie se afirmă şi statul, ca unul din principalii debitori. În ţările dezvoltate atât întreprinderi şi populaţia sunt debitori majori, cât şi statul este un debitor major. Îndatoririle sale se pot compara în volum cu cele ale populaţiei şi întreprinderilor.

2. Promisiunea de rambursare, element esenţial al raportului de credit, presupune riscuri, şi necesită, în consecinţă, adesea, angajarea unei garanţii. În raporturile de credit, riscurile probabile sunt:

- riscul de nerambursare constă în probabilitatea întârzierii plăţii sau a incapacităţii de plată datorită conjuncturii, dificultăţilor sectoriale, sau deficienţelor împrumutatului.

- riscul de imobilizare survine la bancă, sau la deţinător de depozite, care nu este în măsură să satisfacă cererile titularului de depozite, din cauza unei gestiuni nereuşite a creditelor acordate.

Preview document

Creditul pentru Investiții - Pagina 1
Creditul pentru Investiții - Pagina 2
Creditul pentru Investiții - Pagina 3
Creditul pentru Investiții - Pagina 4
Creditul pentru Investiții - Pagina 5
Creditul pentru Investiții - Pagina 6
Creditul pentru Investiții - Pagina 7
Creditul pentru Investiții - Pagina 8
Creditul pentru Investiții - Pagina 9
Creditul pentru Investiții - Pagina 10
Creditul pentru Investiții - Pagina 11
Creditul pentru Investiții - Pagina 12
Creditul pentru Investiții - Pagina 13
Creditul pentru Investiții - Pagina 14
Creditul pentru Investiții - Pagina 15
Creditul pentru Investiții - Pagina 16
Creditul pentru Investiții - Pagina 17
Creditul pentru Investiții - Pagina 18
Creditul pentru Investiții - Pagina 19
Creditul pentru Investiții - Pagina 20
Creditul pentru Investiții - Pagina 21
Creditul pentru Investiții - Pagina 22
Creditul pentru Investiții - Pagina 23
Creditul pentru Investiții - Pagina 24
Creditul pentru Investiții - Pagina 25
Creditul pentru Investiții - Pagina 26
Creditul pentru Investiții - Pagina 27
Creditul pentru Investiții - Pagina 28
Creditul pentru Investiții - Pagina 29
Creditul pentru Investiții - Pagina 30
Creditul pentru Investiții - Pagina 31
Creditul pentru Investiții - Pagina 32
Creditul pentru Investiții - Pagina 33
Creditul pentru Investiții - Pagina 34
Creditul pentru Investiții - Pagina 35
Creditul pentru Investiții - Pagina 36
Creditul pentru Investiții - Pagina 37
Creditul pentru Investiții - Pagina 38
Creditul pentru Investiții - Pagina 39
Creditul pentru Investiții - Pagina 40
Creditul pentru Investiții - Pagina 41
Creditul pentru Investiții - Pagina 42
Creditul pentru Investiții - Pagina 43
Creditul pentru Investiții - Pagina 44
Creditul pentru Investiții - Pagina 45
Creditul pentru Investiții - Pagina 46
Creditul pentru Investiții - Pagina 47
Creditul pentru Investiții - Pagina 48
Creditul pentru Investiții - Pagina 49
Creditul pentru Investiții - Pagina 50
Creditul pentru Investiții - Pagina 51
Creditul pentru Investiții - Pagina 52
Creditul pentru Investiții - Pagina 53
Creditul pentru Investiții - Pagina 54
Creditul pentru Investiții - Pagina 55
Creditul pentru Investiții - Pagina 56
Creditul pentru Investiții - Pagina 57
Creditul pentru Investiții - Pagina 58
Creditul pentru Investiții - Pagina 59
Creditul pentru Investiții - Pagina 60
Creditul pentru Investiții - Pagina 61
Creditul pentru Investiții - Pagina 62
Creditul pentru Investiții - Pagina 63

Conținut arhivă zip

  • Creditul pentru Investitii.doc

Alții au mai descărcat și

Rezultatul Exercițiului

Elaborarea acestui proiect are ca scop sustinerea examenului de atestat,prin care se dovedeste nivelul elevat de cunostiinte acumulate în cei 4 ani...

Contabilitatea Subventiior Guvernamentale

Evaluarea este procesul prin care se determina valorile la care structurile situatiilor financiare vor fi recunoscute in bilant si in contul de...

Organizarea activității de decontare și evidență bancară

I.2. Reglementarea contabilitatii bancare Directia contabilitatii generale are urmatoarele obiective : - defineste politica Bancii în domeniul...

Te-ar putea interesa și

Lucrare de practică - Monografie BRD

I. 1 SCURT ISTORIC Istoria BRD a început în 1923, odata cu înfiintarea prin lege a Societatii Nationale pentru Credit Industrial ca institutie...

Asigurarea Creditelor

Introducere Activitatea de asigurări este foarte importantă în economiile moderne prin contribuţiile acesteia la stabilitatea financiară, la...

Studiu de caz privind analiza, aprobarea și acordarea unui credit pentru investiții

SC AGRO COMPANY SRL solicită la BCR aprobarea unui credit de investiţii în valută în sumă de 909.969 EUR, pe termen de 5 ani, pentru achiziţionarea...

Sistem de Asistare a Deciziilor Privind Activitatea de Creditare pe Exemplul BCR SA

CAP.1. SELECTAREA CLIENTELEI BANCARE ŞI ANALIZA CERERII DE CREDITE 1.1. Scurt istoric al Grupului Banca Comercială Română Fondată la 1...

Credite neperformante - modalități de recuperare și reflectarea lor în contabilitate

ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢII DE CREDITARE 1.1. Banca concept şi funcţiile băncii în economie În esenţă, o bancă poate fi definită ca o...

Priorități actuale ale managementului sistemului bancar

CAPITOLUL I. - Crearea cadrului necesar dezvoltării pieței unor produse și servicii bancare Privind în perspectivă și având în minte situația...

Proiect de practică OTP Bank

CAP.1 PREZENTAREA ORGANIZAŢIEI 1.1 SCURT ISTORIC OTP Bank România este parte a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din...

Reclama de ziar - comunicare și relații publice în administrația publică

CAPITOLUL I RECLAMA - DEFINITIE Reclama reprezintă multitudinea de mijloace şi tehnici al cărui scop este acela de a atrage atenţia...

Ai nevoie de altceva?