Dosar Practică CIG - SC Debut SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

PARTEA DE CONTABILITATE
1. Prezentarea organizatiei 3
1.1 Scurt istoric 3
1.2 Structura organizatorica si functionala 3
1.3 Organizarea compartimentului financiar contabil 4
2. Monografie contabila 5
3. Lucrari contabile de inchidere a exercitiului 8
PARTEA DE INFORMATICA
1. Studierea aplicatiilor informatice specifice activitatii financiar-contabile 3
2. Metode de securitate 7


Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea organizatiei
1.1 Scurt istoric
Societatea comerciala analizata, DEBUT S.R.L din Iasi a fost infiintata in baza Legii nr 31/1990 privind infiintarea societatilor comerciale. Text actualizat in baza actelor normative modificatoare, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, pana la 23 iunie 2010. Conform articolul 1 din legea nr 31/1990, in vederea efectuarii de acte de comert, persoanele fizice si persoanele juridice se pot asocia si pot constitui societati comerciale, cu respectarea dispozitiilor prezentei legi. Forma juridica a societatii este de societatea cu raspundere limitata, fiind inregistrata la Oficiul Registrului Comertului, judetul Iasi, in registrul pentru inregistrarea comerciantilor persoanelor juridice, nr. 22/159/1993. 
Societatea DEBUT S.R.L. a fost infiintata in anul 1993 de catre doi asociati, persoane de cetatenie romana prin constituirea capitalului social in suma de 100.000 lei. Activitatea societatii a inceput in data de 15.06.1993, avand ca obiect de activitatea confectiile metalice si structuri metalice. In ianuarie 1994, societatea este luata in evidenta de catre Administratia Financiara a Municipiului Iasi ca platitoare de taxa pe valoare adaugata.
In anul 2001 si-au majorat capitalul social cu 2.000.000 lei, majorare realizata de catre unicul asociat, in conformitate cu prevederile legal. Societatea este trecuta in categoria microintreprinderilor, conform Ordonantei de Guvern nr 61 din 30 august 2001, deoarece numarul salariatilor este mai mic de 10 si cifra de afaceri este sub de 100.000 euro.
1.2 Structura organizatorica si functionala
Fig. 1 Organigrama societatii "Debut"
S.C. DEBUT S.R.L. are o structura organizatorica ce curprinde conducerea, care este asigurata de cei doi asociati, unul dintre ei fiind si in departamentul financiar contabil. Deoarece numarul de salariati este redus, atributiile de resurse umane si contabile ii revin acesteia. Organigrama societatii este una de tip functionala. 
1.3 Organizarea compartimentului financiar contabil
La nivelul societatii comerciale, functia de coordonator a activitatii finanaciar-contabile este detinuta de contabilul societatii, fiind si unul din asociati. Compartimentul functioneaza in conformitate cu legislatia in vigoare si respecta toate normele impuse de Legea nr. 82/1991 completata si modifcata prin Ordonanta Gurvernului si ordinal Ministerului Finantelor Publice.
Contabilitatea se tine in limba romana, in moneda nationala si in partida dubla. Societatea in contabilitate se realizeaza in baza documentelor justificative in mod cronologic si sistematic cu ajutorul planului de conturi. 
Evidenta contabila se tine pe suport electronic pe compartimente distincte, iar inregistrarile se trec in registrele obligatorii conform legii. 
Principalele atributii ale compartimentului financiar contabil vizeaza inregistrarile urmatoarelor tranzactii: decontari cu agentii economici; salarii ( intocmirea statelor de plata si plata salariilor); contabilitatea general; controlul financiar; controlul gestionar de fond pentru patrimonial societatii; analiza economico-financiara activitatii la nivelul societatii; asigura plata la termen a sumelor care constituie obligatie societatii fata de bugetul statului si alte obligatii fata de terti.
Compartimentul financiar-contabil este departamentul de lucru al socitatii care asigura ca societatea sa aiba o imagine fidela si de asemnea se ocupa de perfomantele si evolutia sa. 
In cadrul societatii comerciale sunt utilizate trei categorii de documente contabile: documente justificative, documente de evidenta si respective documente de sinteza. Ca elemente generale, documentele primare intocmite de societate cuprind: Denumirea documentelor (ex; factura, chitanta, bon etc.); numarul de ordine; data si locul intocmirii; felul operatiunii cu indicarea elementelor cantitative si valorice; semnaturi. 
Societatea comerciala are organizata arhiva pentru pastrarea documentelor in limitele si termenii prevazuti de lege.


Fisiere în arhivă (5):

  • balanta finala Debut.pdf
  • Balanta initiala Debut.pdf
  • Factura achizitie Debut.docx
  • IS_Conta_.docx
  • IS_Info_.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!