Raport de practică - Primăria Municipiului Roman

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Contabilitate
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 4114
Mărime: 32.21KB (arhivat)
Publicat de: Zaharia Rotariu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

1. Prezentarea generală a stagiului de practică

1.1. Identificarea institutiei gazda şi a departamentului unde a fost efectuat stagiul de practica

Instituţia în care am efectuat stagiul de practică este Primăria Municipiului Roman, în cadrul departamentului de contabilitate.

Municipiul Roman este situat la marginea Podişului Moldovenesc, la confluenţa râurilor Moldova şi Siret, pe artera principală de circulaţie a Moldovei, atât feroviar, ca parte a rutei Bucureşti – Suceava – Cernăuţi – Varşovia, cât şi a şoselei de interes european E85, care leagă Polonia şi Ucraina, prin România, de Bulgaria, Turcia, Grecia şi Orientul Apropiat.

Municipiul Roman se află la o distanţă de 325 km faţă de Bucureşti, 40 km de Bacău, 81 km de Iaşi, 47 km de Piatra Neamţ, 101 km de Suceava şi la 90 km de Vaslui.

Municipiul Roman este situat în judeţul Neamţ care face parte din Regiunea de Dezvoltare Nord – Est.

Suprafaţă :Municipiul are o suprafaţă de 3008 hectare din care 1561 ha intravilan.

Populaţie :Populaţia municipiului Roman numără 69.268 locuitori.

Scurt istoric :Ţinutul Romanului reprezintă o adevărată comoară de relicve istorice care dovedesc importanţa acestui centru al Moldovei, vestigii din diferite timpuri (paleolitic, neolitic, etc.) atestând existenţa de milenii a unor aşezări în zonă încă din Epoca Bronzului. Numele oraşului a fost preluat de la domnul Moldovei Roman I Muşat, considerat întemeietorul oraşului.

1.2. Obiectivele departamentului în care se efectuează stagiul de practică

Obiectivele serviciului buget- contabilitate sunt:

1. primeşte şi verifică indicatorii de fundamentare a proiectelor de buget prezentate de unităţile beneficiare de credite;

2. anual, pentru întocmirea bugetului municipal şi de câte ori au loc corecţii şi rectificări de buget, întocmeste proiectul de buget pentru instituţiile de subordonare locală pe baza datelor prezentate de aceştia şi a indicatorilor de bază;

3. anual şi după rectificările şi corecţiile efectuate la bugetul municipal - dacă au loc modificări - transmite bugetul aprobat fiecărei unităţi beneficiare de credit;

4. întocmeşte detalierile la buget pentru capitolele bugetare;

5. lunar primeşte conturile de execuţie ale unităţilor, le verifică, le analizează şi întocmeşte execuţia pe ordonatori în vederea încadrării în prevederea bugetară;

6. trimestrial, până la data de 20 a lunii următoare încheierii trimestrului, primeşte dările de seamă trimestriale ale unităţilor de subordonare locală;

7. trimestrial, până la data de 20 a lunii următoare întocmeşte anexa 12 şi anexa l0 la darea de seamă contabilă;

8. verifică existenţa rapoartelor de audit ce însoţesc conturile de execuţie auditate ale unităţilor de subordonare locală;

9. întocmeşte zilnic situaţia denumită la zi a veniturilor încasate şi a plăţilor efectuate precum şi situaţia "limita de credit" necesară la trezoreria municipiului Roman.

10. întocmeşte zilnic dispoziţii bugetare şi ordine de plată pentru plăţile ce se efectuează către ordonatorii terţiari;

11. transcrie detalierea cheltuielilor şi a contului de executie în vederea transmiterii datelor pe suport magnetic către D.G.F.P.C.F.S. pentru toate capitolele de cheltuieli;

12. elaborează şi redactează corespondenţa specifică repartizată biroului.

13. efectuează încasări şi plăţi în numerar pentru persoane fizice şi juridice pe bază de documente legal întocmite;

14. evidenţa analitică şi sintetică a tuturor conturilor, conform Legii contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

15. înregistrează în contabilitate documentele care au stat la baza operaţiunilor contabile, în mod sistematic şi cronologic;

16. întocmeşte ordinele de plată pentru efectuarea de plăţi către furnizori;

17. întocmeşte dispoziţii de plată şi încasare, privind acordarea de avansuri spre decontare şi urmăreşte decontarea acestora;

Preview document

Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 1
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 2
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 3
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 4
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 5
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 6
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 7
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 8
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 9
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 10
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 11
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 12
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 13
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 14
Raport de practică - Primăria Municipiului Roman - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Raport de Practica - Primaria Municipiului Roman.doc

Alții au mai descărcat și

Monografie contabilă - instituții publice

Direcţia Judeţeană de Statistică Dâmboviţa, al cărei conducător are calitatea de ordonator terţiar de credite de subordonare centrală a primit...

Monografie contabilă Primăria Alexandria

Primaria orasului Alexandria – institutie publica - primeste finantarea de la Ministerul Finantelor in suma de 310.000 RON, din care 200.000 RON...

Rezultatul Exercițiului

Elaborarea acestui proiect are ca scop sustinerea examenului de atestat,prin care se dovedeste nivelul elevat de cunostiinte acumulate în cei 4 ani...

Contabilitatea Subventiior Guvernamentale

Evaluarea este procesul prin care se determina valorile la care structurile situatiilor financiare vor fi recunoscute in bilant si in contul de...

Organizarea activității de decontare și evidență bancară

I.2. Reglementarea contabilitatii bancare Directia contabilitatii generale are urmatoarele obiective : - defineste politica Bancii în domeniul...

Te-ar putea interesa și

Orientarea administrației publice locale spre formare și perfecționare profesională ca factor de creștere a performanțelor

Lucrarea propune o cercetare privind creşterea performanţei administrației publice locale prin orientarea acesteia spre formare şi perfecţionare...

Probleme actuale privind oferta turistică a stațiunilor de litoral Mamaia și Halkidiki

INTRODUCERE La sfârşitul secolului XX şi începutul celui de-al treilea mileniu, industria turismului şi a călătoriilor reprezintă, pe plan...

Audit intern în instituții publice

INTRODUCERE Omul modern este nevoit să gestioneze resursele limitate pe care le deţine, să anticipeze ceea ce ar putea câştiga şi să stabilească...

Raport de practică la Primăria Municipiului Suceava

I. PREZENTAREA INSTITUŢIEI – PRIMĂRIA SUCEAVA Stagiul de practică a fost efectuat la Primăria municipiului Suceava în cadrul Departamentului de...

Misiunea de Audit Intern

INTRODUCERE Auditul intern - un element esential pentru succesul unei companii Timpul pe care îl trăim este caracterizat de ample procese de...

Program monitorizare a climatului etic din Primăria Municipiului Iași

I. Introducere I.1. Etica şi sfera ei de cuprindere Despre etică se spune că este un domeniu al ştiinţei care studiază principiile morale, legile...

Mass-Media și rolul acesteia în stat

CAPITOLUL 1 SISTEMUL MASS-MEDIA 1.1. SISTEMUL MASS-MEDIA SI ACTORII SAI Asociaţia Internaţională a Relaţiilor Publice a stabilit, cu ocazia...

Caiet practică Primăria Municipiului Iași

1.Scurt istoric Municipiul Iasi se numara printre cele mai vechi si mai importante asezari ale tarii, fiind mentionat pentru prima oara intr-un...

Ai nevoie de altceva?