Modul 1: Analiza situației companiei 1.1 Analiza Companiei Industria Automobile Numele Companiei Dacia Numele de contact al companiei SC Automobile Dacia SA Website URL www.dacia.ro sau www.daciagroup.com Adresă E-mail vocea.clientului@daciagroup.com Adresă poştală Strada Uzinei, nr. 1 Oraș Mioveni Județ/Sector Argeş Cod poștal 115400 Țară România EUR Tipul monedei/valutei: a) Istoricul Companiei • 1966: în urma parteneriatului dintre statul român și Renault, este deschisă Uzina Dacia; • 1968: 20 august: de pe linia de montaj iese primul automobil marca Dacia (Dacia 1100); • 1969: intră în producție modelul Dacia 1300, un model sub licență R12; • 1970–1980: Dacia dezvoltă o întreagă gamă de modele bazată pe modelul Dacia 1300; • Anii 1980: este lansat modelul Dacia Lăstun, însă acesta nu se bucură de succes și este retras în 1991; • 1995: este lansată Dacia Nova, un model de concepție 100% românească; • 1999: Dacia este cumpărată de Renault și anunță lansarea unui model de 5.000€; • 2000: este lansat modelul SupeRNova, o evoluție a modelului Nova, dotat cu un motor de 1,4l de proveniență Renault; • 2003: este lansat modelul Solenza, o restilizare a modelului SupeRNova (acesta din urmă fiind scos din fabricație); • 2004: se încetează producția modelelor Berlină și Break din seria Dacia 1300; • 2004: este lansat modelul Logan, care este vândut în număr record; • 2006: în primăvara anului este prezentat primul concept al mărcii Dacia; acesta se numea Dacia Steppe, iar în octombrie este lansat modelul Dacia Logan MCV (Break); • 2006: 8 decembrie, este fabricat ultimul model Dacia Pick-Up și lasă locul pentru modelul derivat din modelul Logan; • 2007: 23 ianuarie: este lansată Dacia Logan Furgonetă, model ce a înlocuit modelul Dacia Pick-Up; • 2007: 5 octombrie: este prezentat modelul Logan Pick-Up; • 2008: 4 martie: este prezentată Dacia Sandero; • 2008: 1 iulie: apare Dacia Logan facelift; • 2008: 1 octombrie: apar versiunile diesel a Daciei Logan facelift; • 2008: 3 octombrie: apare Dacia Logan MCV facelift; • 2009: în primăvară este prezentat la salonul auto de la Geneva conceptul Dacia Duster ‚ • 2010: în primăvară este lansat modelul de serie Dacia Duster. b) Misiunea companiei Misiunea Dacia este de a înlesni achiziția unei mașini noi de către cei care încă nu au una. Este, fără îndoială, o misiune ambițioasă, însă Dacia poate raspunde acestei provocari grație sprijinului acordat de Renault. Valorile care caracterizeaza marca Dacia:
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.