SC Automobile Dacia SA

Extras din proiect

Modul 1: Analiza situației companiei
1.1 Analiza Companiei
Industria Automobile
Numele Companiei Dacia
Numele de contact al companiei SC Automobile Dacia SA
Website URL www.dacia.ro sau www.daciagroup.com
Adresă E-mail vocea.clientului@daciagroup.com
Adresă poştală Strada Uzinei, nr. 1
Oraș Mioveni
Județ/Sector Argeş
Cod poștal 115400
Țară România
EUR
Tipul monedei/valutei: 
a) Istoricul Companiei
• 1966: în urma parteneriatului dintre statul român și Renault, este deschisă Uzina Dacia;
• 1968: 20 august: de pe linia de montaj iese primul automobil marca Dacia (Dacia 1100);
• 1969: intră în producție modelul Dacia 1300, un model sub licență R12;
• 1970–1980: Dacia dezvoltă o întreagă gamă de modele bazată pe modelul Dacia 1300;
• Anii 1980: este lansat modelul Dacia Lăstun, însă acesta nu se bucură de succes și este retras în 1991;
• 1995: este lansată Dacia Nova, un model de concepție 100% românească;
• 1999: Dacia este cumpărată de Renault și anunță lansarea unui model de 5.000€;
• 2000: este lansat modelul SupeRNova, o evoluție a modelului Nova, dotat cu un motor de 1,4l de proveniență Renault;
• 2003: este lansat modelul Solenza, o restilizare a modelului SupeRNova (acesta din urmă fiind scos din fabricație);
• 2004: se încetează producția modelelor Berlină și Break din seria Dacia 1300;
• 2004: este lansat modelul Logan, care este vândut în număr record;
• 2006: în primăvara anului este prezentat primul concept al mărcii Dacia; acesta se numea Dacia Steppe, iar în octombrie este lansat modelul Dacia Logan MCV (Break);
• 2006: 8 decembrie, este fabricat ultimul model Dacia Pick-Up și lasă locul pentru modelul derivat din modelul Logan;
• 2007: 23 ianuarie: este lansată Dacia Logan Furgonetă, model ce a înlocuit modelul Dacia Pick-Up;
• 2007: 5 octombrie: este prezentat modelul Logan Pick-Up;
• 2008: 4 martie: este prezentată Dacia Sandero;
• 2008: 1 iulie: apare Dacia Logan facelift;
• 2008: 1 octombrie: apar versiunile diesel a Daciei Logan facelift;
• 2008: 3 octombrie: apare Dacia Logan MCV facelift;
• 2009: în primăvară este prezentat la salonul auto de la Geneva conceptul Dacia Duster ‚
• 2010: în primăvară este lansat modelul de serie Dacia Duster.
b) Misiunea companiei
Misiunea Dacia este de a înlesni achiziția unei mașini noi de către cei care încă nu au una. Este, fără îndoială, o misiune ambițioasă, însă Dacia poate raspunde acestei provocari grație sprijinului acordat de Renault. 
Valorile care caracterizeaza marca Dacia:


Fisiere în arhivă (1):

  • SC Automobile Dacia SA.doc

Imagini din acest proiect

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!