Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Contabilitate
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 3672
Mărime: 40.88KB (arhivat)
Puncte necesare: 8
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Extras din proiect

Societatea Comercială MARISDAL este o societate cu răspundere limitată cu un capital social subscris și vărsat în valoare de 405.080 lei si un număr de 66 de angajați, cu sediul social în localitatea Vicovu de Jos, strada Remezau, numărul 787 din județul Suceava, este înregistrată la Oficiul Registrul Comerțului Suceava sub numărul J33/588/1998, având codul unic de înregistrare RO 11048691.

Obiectul de activitate

Firma are ca obiect de activitate prelucrarea pielăriei, fiind axată pe producția de încălțăminte de piele: de lux, de lucru și protectie. Afacerea a fost fondată în anul 1993 la inițiativa domnului Mutescu Constantin și a funcționat la început sub forma de asociație familială, activitatea desfasurându-se într-o anexa a locuinței producându-se încălțăminte în serie mică pe care o comercializau in piețe.

Din anul 1998, afacerea a trecut de la forma de asociație familială in forma de societate comercială cu raspundere limitată. În anul 1999 a înregistrat o cifră de afaceri de 249.742 lei, având un număr mediu de salariați de 15 persoane și un capital social subscris și vărsat în sumă de 200 lei.Firma are o activitate permanentă înregistrând însă o sezonalitate în ceea ce privește structura producției (ponderea în sezon a sortimentelor adecvate).

Producția firmei este axată pe următoarele tipuri:

• Încălțăminte pentru copii;

• Încălțăminte pentru barbați;

• Încălțăminte pentru femei;

• Echipamente de protecție din piele (bocanci protecție, produse de marochinărie);

• Încalțăminte pentru armată.

Pentru a analiza activitatea întreprinderii , trebuie avuți în vedere clienții, furnizorii, concurența cu care interacționează pe piață.

Clienții sunt reprezentați în mare parte de magazine specializate în desfacerea încălțămintei și de Ministerul Apărării ce a achiziționat in anul 2008, 95% din volumul producției.

Printre clienții fideli se regăsesc:

- S.C. MODEX S.R.L.

- S.C. SUSANA COMPANY S.R.L.

- S.C. GIOVANIS S.R.L.

- S.C. AMELY S.R.L.

- S.C. BOEZAN COM S.R.L.

- Direcția Silvică Sibiu

- Direcția Silvică Satu Mare

- Direcția Silvică Deva

- Direcția Silvică Târgu Mureș

Concurența pe piata incălțămintei este reprezentată de ceilalți producători locali, dar și de majoritatea producătorilor naționali.

Producători locali:

SC AGDESY SRL

SC MARELBO SRL

SC MOCASINO SRL

SC INCAR SRL

SC DENIS SRL

Principalii furnizori ai companiei sunt:

S & A

Group JLF

EPA FLEX

Bariere de intrare pe piața sunt relativ puține pe piața internă având în vedere următoarele:

• costuri reduse de fabricație;

• desfacerea directă către consumatori a unei părți din producția obținută (aproximativ 25%) prin rețeaua magazinelor proprii;

• relații de afaceri cu întreprinderi foarte mari care absorb o pondere apreciabilă din oferta firmei (aproximativ 60%);

• nivelul satisfăcător de calitate a personalului lucrător.

Preview document

Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 1
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 2
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 3
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 4
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 5
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 6
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 7
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 8
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 9
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 10
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 11
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 12
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 13
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 14
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 15
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 16
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 17
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 18
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 19
Studiu de caz privind organizarea sistemului informațional la o societate comercială - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Studiu de Caz Privind Organizarea Sistemului Informational la o Societate Comerciala.doc

Alții au mai descărcat și

Rezultatul Exercițiului

Elaborarea acestui proiect are ca scop sustinerea examenului de atestat,prin care se dovedeste nivelul elevat de cunostiinte acumulate în cei 4 ani...

Contabilitatea Subventiior Guvernamentale

Evaluarea este procesul prin care se determina valorile la care structurile situatiilor financiare vor fi recunoscute in bilant si in contul de...

Organizarea activității de decontare și evidență bancară

I.2. Reglementarea contabilitatii bancare Directia contabilitatii generale are urmatoarele obiective : - defineste politica Bancii în domeniul...

Te-ar putea interesa și

Stocurile și Rolul Acestora în Activitatea Unităților de Producție

INTRODUCERE „Contabilitatea este una dintre cele mai sublime creatii ale spiritului omenesc pe care fiecare gospodar ar trebui sa o foloseasca...

Contabilitatea imobilizărilor corporale

INTRODUCERE 1. Evolutia si rolul contabilitatii ca instrument de gestiune Evoluţia contabilităţii este strâns legată de evoluţia economică,...

Metode și Tehnici de Inventariere și Evaluare a Stocurilor

1.1. Contabilitatea stocurilor în România In majoritatea întreprinderilor, contabilitatea nu înregistreaza zilnic miscarile stocurilor....

Organizarea contabilității în cadrul SC Poldo Food SRL

În lucrarea „Tratat de contabilitate în partidă dublă” Luca Paciolo definea în 1497 pentru prima dată contabilitatea, ca fiind „tot ceea ce după...

Contabilitatea imobilizărilor corporale în cadrul SC Elimad Mob SRL

I. INTRODUCERE Normalizarea contabilă din România cunoaşte profunde modificări pentru asigurarea comparabilităţii cu normele internaţionale. Este...

Particularități privind organizarea contabilității în unitățile de patiserie

Introducere Dezvoltarea rapidă a societății contemporane și globalizarea impun, în epoca modernă, o mobilizare a tuturor resurselor disponibile...

Posibilități de organizare și perfecționare a activității de audit financiar

CAPITOLUL 1. Notiuni generale privind auditul financiar- contabil. 1.1. Definirea auditului financiar. Prin audit, in general, se intelege...

Organizarea Contabilității Imobilizărilor

INTRODUCERE Imobilizările reprezintă acea parte a patrimoniului unui agent economic care participă la procesul de producţie cu întreaga lor...

Ai nevoie de altceva?