Supply Chaine Management

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Introducere
2. Bazele SCM
3. SCM-definire
4. Lantul de distributie-tipuri si definitie
4.1 Punctul de vedere al detailistului 
4.2 Punctul de vedere al producatorului
4.3 Tipurile lantului de distributie
5. Implicatiile managementului lantului de distributie
5.1 In industria productiei bunurilor de consum SCM imlica;
5.2 In industia distributiei bunurilor de consum SCM implica;
6. Edificiul SCM
6.1 Coordonarea
6.2 Integrarea
6.3 Fundatia
7. Mizele si impactul SCM
8. Noile asteptari in domeniul SCM
8.1 Arhitectura planificarii
8.2 Modelarea / optimizarea /simularea


Extras din proiect Cum descarc?

1.Introducere
Originea - istoricul SCM
Termenul de SCM a fost creat de doi consultanti: R. Oliver si M. Webber in 1982. Lantul de furnizare in viziunea lor ridica misiunea logisticii spre a deveni un concern managerial de top, din moment ce "numai managementul de top poate sa asigure faptul ca obiectivele functionale intra in conflinct de-a lungul lantului de furnizare, sunt reconciliate si echilibrate" si ca "o strategie integrata a sistemelor care reduc nivelul vulnerabilitatii trebuie dezvoltata si implementata" ( R. Oliver si M. Webeer, 1992 p 66). 
In viziunea lor, coordonarea materialelor, informatiilor si finantelor care circula in interiorul unei mari firme multinationale este o sarcina provocatoare si aducatoare de recompense. Evident a forma un lant de furnizare dintr-un grup de companii individuale astfel incat sa actioneze ca o entitate unica este si mai dificil.
Cercetarea in domeniul integrarii si coordonarii diferitelor unitati functionale a inceput cu mult timp inainte de aparitia termenului de SCM din 1982. Aceste eforturi pot fi detectate in diverse domenii ca logistica, marketingul, teoria organizationala, managementul operational si cerecetarea operatinala. Contributiile focalizate, selectate vor fi trecute in revista in cele ce urmeaza fara a pretinde o abordarea absoluta. 
Aceste contributii sunt:
- cercetarea canalului - W. Anderson, 1957;
- colaborarea si cooperarea - D. Bowersox, 1969;
- localizarea si controlul inventariilor in retelele de productie - distributie - F. Hanssmann, 1959,
- efectul de puternica provocare - "bici", in sistemele de productie -distributie - J. Forrester, 1958;
- planificarea productieie in mod iererhic - A. Hax si H. Meal , 1975.
2.Bazele SCM - vedere de ansamblu
In anii `90 cativa autori au incercat sa puna esenta SCM intr-o singura definitie. Ea contine:
- obiectivele teoriei de management,
- grupul tinta,
- obiectivul (ele)
- mijloacele pentru atingerea obiectivelor.
Obiectivul SCM este in mod evident "suplly chaine", care reprezinta o retea de organizatii ce sunt implicate prin legaturi amonte si aval, in diferite procese si activitati care produc valori sub forma produselor si serviciilor ce ajung la consumatorii finali.
Intr-un sens mai larg un SC consta din doua sau mai multe organizatii separate legal, dar unite prin fluxuri de materiale, financiare si informatii. Aceste organizatii pot fi firme ce produc parti componente si produse finite, firme ce asigura logistica si chiar clientul final insusi. Deci, definitia de mai sus a SC cuprinde si grupul tinta - clientul final. O retea uzuala nu se concentreaza numai pe fluxurile dintr-un singur lant, ci avem de lucru cu fluxuri divergente si convergente intr-o retea complexa ce rezulta din mai multe ordine date de diferiti clienti care trebuie realizate (deservite) in paralel. Pentru a usura complexitatea o organizatie data se poate concentra numai pe o parte din SC general. Ca un exemplu privind in aval imaginea unei organizatii poate fi limitata de clientii clientilor ei, iar in amonte de furnizorii furnizorilor ei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Supply Chaine Management.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!