Calculul dinamic al unei autobetoniere cu motor MAC Putere 170 kw și turație 2450 rpm

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Calculul dinamic al betonierei ...pag. 3
1.1 Parametrii geometrici ai betonierei ...pag. 4
1.2 Stabilirea greuta.ii pe pun.i .pag. 5
1.3 Alegerea pneurilor .i determinarea razei dinamice .pag. 6
1.4 Calcularea caracteristicii externe ...pag. 7
1.5 Determinarea vitezei maxime a autobetonierei ...pag. 11
1.6 Determinarea rapoartelor de viteze pag.11
1.7 Determinarea raportului de transmitere din prima treapta .pag. 12
1.7.1 Determinarea celorlalte rapoarte de transmitere din cutia de viteze pag. 12
1.7.2 Determinarea vitezelor corespunzatoare treptelor de viteze ..pag. 13
2. Performan.ele autobetonierei ..pag, 14
2.1 Bilan.ul de putere ..pag. 25
3. Frânarea autobetonierei .pag. 32
4. Stabilitatea autobetonierei .pag. 33
5.Desen Autobetoniera - Vederea Generala .pag. 35


Extras din proiect Cum descarc?

1. CALCULUL DINAMIC AL AUTOBETONIEREI
Tema de proiectare prevede o autobetonieră cu masa utilă de 4,8 [m3] , echipată cu un
motor MAC cu o putere de 170 [kw] la o tura.ie de 2450 [rot/min] . Prezentul studiu
are ca scop analizarea dimensiunilor de gabarit, a parametrilor de putere .i de tura.ie
ale unui autovehicul cu caracteristici tehnice apropiate de cele ale autobetonierei date
prin tema de proiectare.
Astfel se vor prezenta in cele de mai jos datele culese:
TATRA PHOENIX
TATRA PHOENIX combină .asiul unic TATRA cu o cabină spa.ioasă .i confortabilă,
motoare moderne PACCAR MX .i transmisii ZF.
Combinând caracteristicile vehiculului TATRA PHOENIX Euro6 cu motor 6×6 cu
trac.iune fa.ă cuplabilă .i suprastructura mobilă de betoniere se ob.ine un vehicul cu
proiec.ii excelente pentru transportul amestecului de beton în cadrul tuturor lucrărilor
de construc.ie. Un vehicul universal face fa.ă în mod eficient traficului pe drumurile
locale .i va func.iona fără probleme în condi.iile acelor .antiere în care nu sunt
disponibile drumuri tehnologice.
Datorită .asiului off-road, se ob.ine o eficienta mai buna a timpului .i, prin urmare,
productivitate mai mare a autovehiculului.
Designul unic al .asiului TATRA minimizează for.ele de torsiune care afectează negativ
orice suprastructură, prin urmare costurile totale de proprietate sunt mai mici decât
pentru vehiculele cu axe rigide.
1.1 PARAMETRII GEOMETRICI AI AUTOBETONIEREI
Tabel.1 Dimensiuni:
Ampatament L 4100 [mm]
Ecartament punte fată B1 2100 [mm]
Ecartament punte spate B2 1900 [mm]
Lungime totală A 8200 [mm]
Lă.ime totală D 2550 [mm]
Înăl.ime totală H 3600 [mm]
Garda la sol c 315 [mm]
Consolă fa.ă l1 1650 [mm]
Consolă spate l2 1075 [mm]
Unghiul de trecere fată ..1 310 [mm]
Unghiul de trecere spate ..2 200 [mm]
Tabel.2 Mase:
Greutate utila Gu 12000 [kg] 117720 [N]
Greutate proprie Go 9000 [kg] 88290 [N]
Greutate pasageri Gp 150 [kg] 1471,5 [N]
Greutate bagaj Gb 20 [kg] 98,1 [N]
Greutate Totala Ga 21160 [kg] 207579,6 [N]
- greutate 1 persoana = 75kg
- greutate 1 bagaj (camion) = 5 kg


Fisiere în arhivă (1):

  • Calculul dinamic al unei autobetoniere cu motor MAC Putere 170 kw si turatie 2450 rpm.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Untaru, M. Câmpian, V. Seitz, N. Soare, I.
AUTOMOBILE
Editura Didactica si Pedagogică, BUCUREȘTI-1975
2. Untaru, M. Seitz, N. Pereș, GH. Frațila, GH. Poțâncu, GH. Macarie, T.
CALCULUL SI CONTRUCȚIA AUTOMOBILELOR
Editura Didactica si Pedagogică, BUCUREȘTI-1982
3. Șoica, A. Câmpian, O. Preda, I. Trușca, D. Ciolan, GH.
ELEMENTE DE DINAMICA AUTOVEHICULELOR
Universtitatea Transilvania din Brașov 2014


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 6€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!