Extras din proiect
PROBLEME PRINCIPALE TRATATE
Elemente de calcul dinamic al autoutilitarei;
Dimensionarea ambreiajului autoutilitarei;
Dimensionarea transmisiei longitudinale şi diferenţialului;
Prezentare generală a reţelei de control computerizată (sistem CAN);
Calcul de frânare - funcţionarea programului electronic de stabilitate (ESP);
Şasiul poate fi echipat cu diferite tipuri de motorizare :
109 CDi - 65kW, 4 în linie, transmisie manuală în 6 trepte cu tracţiune pe puntea spate;
115 CDi - 110kW, 4 în linie, transmisie manuală în 6 trepte sau automată în 5 trepte cu aceeaşi tracţiune;
119 P-140kW, 6 în V, transmisie automată în 5 trepte cu tracţiune punte spate sau tracțiune integrală (4x4).
Transmisia longitudinală a autoutilitarei proiectate este sincronă, deschisă, tricardanică.
Momentul de calcul se determină în funcţie de momentul maxim al motorului şi raportul de transmitere din prima treaptă a cutiei de viteze.
Conținut arhivă zip
- Proiectare Autoutilitara.ppt