PROBLEME PRINCIPALE TRATATE Elemente de calcul dinamic al autoutilitarei; Dimensionarea ambreiajului autoutilitarei; Dimensionarea transmisiei longitudinale si diferentialului; Prezentare generala a retelei de control computerizata (sistem CAN); Calcul de franare - functionarea programului electronic de stabilitate (ESP); Sasiul poate fi echipat cu diferite tipuri de motorizare : 109 CDi - 65kW, 4 in linie, transmisie manuala in 6 trepte cu tractiune pe puntea spate; 115 CDi - 110kW, 4 in linie, transmisie manuala in 6 trepte sau automata in 5 trepte cu aceeasi tractiune; 119 P-140kW, 6 in V, transmisie automata in 5 trepte cu tractiune punte spate sau tractiune integrala (4x4). Transmisia longitudinala a autoutilitarei proiectate este sincrona, deschisa, tricardanica. Momentul de calcul se determina in functie de momentul maxim al motorului si raportul de transmitere din prima treapta a cutiei de viteze.
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.