Cuprins
- 1 .DISPOZITII GENERALE
- 2.STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
- 3.ATRIBUTIILE APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI
- 4.DISPOZIŢII FINALE
- 5.JURNAL UL STAGIULUI DE ACTIVITATE
- 6.CONCLUZII
Extras din proiect
1 DISPOZITII GENERAL
Regulamentul de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului orașului Hîrlău a fost elaborat în baza prevederilor Legii nr. 215/2001 republicată, actualizată privind administrația publică locală, a Legii nr. 188/1999, republicată privind Statutul funcționarilor publici și al altor acte normative în temeiul cărora își desfașoară activitatea.
Primăria orasului Hîrlău se organizează si functionează potrivit prevederilor Legii nr. 215/2001 privind administratia publică locală cu modificările si completările ulterioare si ale prezentului Regulament de Organizare si Functionare.
Primarul, viceprimarul, secretarul orasului Hîrlău, împreună cu aparatul de specialitate al Primarului orasului Hîrlău constituie Primaria orasului Hîrlău, o structură functională cu activitate permanentă care duce la îndeplinire hotărârile Consiliului Local si dispozitiile primarului si care asigură rezolvarea operativă a problemelor orasului, gestionând si răspunzând de treburile
publice în intereseul cetatenilor.
Prezentul regulament stabileste procedura de desfăsurare a activitătii, atributiile personalului de specialitate si administrativ din aparatul de specialitate al Primarului orasului Hîrlău.
2 STRUCTURA ORGANIZATORICA
Organigrama Primăriei orasului Hîrlău se aprobă de către Consiliul local la propunerea primarului, de regulă la începutul fiecărui an sau atunci când intervin modificări majore în conţinutul acesteia.
Organigrama este structurată pe 3 module organizatorice, în funcţie de nivelul ierarhic care exercită coordonarea acestora, după cum urmează :
I. Primarul, care are în subordine directă pe viceprimarul şi secretarul orasului, precum şi următoarele servicii, compartimente, birouri, functionari sau personal contractual :
- Cabinet Primar
- Birou Buget Finanțe Contabilitate
- Birou Impozite si taxe locale
- Compartiment Audit
- Compartiment Urbanism și amenajarea teritoriului
- Compartiment Control comercial și autoritate autorizare transport
- Compartiment Resurse Umane
- Serviciul Politie Comunitara
- Biblioteca
II. Viceprimarul, care are în subordine directă următoarele servicii, compartimente, birouri, functionari sau personal contractual :
- Compartiment Programe, dezvoltare locală și achiziții publice
- Compartiment administrativ gospodăresc
- Serviciul Public al orasului Hîrlău
- Activitatea autofinantata piata, obor, pasune
III. Secretarul, care are în subordinea directă următoarele compartimente:
- Serviciul Administratie Publică locală
- Compartiment Juridic
- Compartiment Arhivă
- Serviciul de Evidenta al Persoanelor
Organigrama este însoţită de statul de funcţii care cuprinde nomenclatorul funcţiilor de conducere şi execuţie corespunzător necesarului de posturi aprobate prin organigramă, cu precizarea categoriei, clasei şi gradului pentru fiecare post în parte.
Modificarea organigramei, implicit a numărului de posturi şi a statului de funcţii, se realizează cu aprobarea Consiliului local, pe baza unui raport întocmit de biroul de specialitate cu avizul primarului.
Pentru fiecare birou, functionar public sau personal contractual din cadrul organigramei, se stabilesc atribuţii specifice, care rezultă din necesitatea aplicării actelor normative în vigoare, a hotărârilor Consiliului local şi a dispoziţiilor primarului, precum şi din necesitatea soluţionării problemelor curente ale colectivităţii locale.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Orasul Harlau.docx