Achizitii - Prosoape

Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I MOTIVATIA ALEGERII PRODUSULUI
1.1 Scurt istoric
Istoria prosoapelor in tara noastra dateaza inca din perioada tripoliana tarzie. Iscusinta de a tese prosoape era inalt pretuita in popor. Ele faceau parte din zestrea fetelor si erau transmise din generatie in generatie. Etapa de inflorire a artei prosopului moldovenesc a fost secolul XVIII si prima jumatate a secolului XIX. Pe parcursul secolelor s-au perfectionat unele procese tehnologice ale tesutului si astfel razboaiele de tesut au ramas doar ca piese de muzeu, desi se mai folosesc rar in gospodariile din mediul rural. O valoare artistica considerabila o prezinta prosoapele in care firele sunt inlocuite cu margele mici si colorate. Prosoapele cu o compozitie originala si cu un ornament bogat constituie o veritabila comoara nationala a poporului moldovenesc. 
1.2 De ce am ales prosoape?
Am ales prosoapele pentru ca fiecare dintre noi le utilizeaza, sunt atat de uzuale si banale si din cauza aceasta nu le dam foarte mare importanta. Le folosim de dimineata pana seara, sunt poate cele cu care luam intr-o zi contact de mai multe ori decat putem constientiza. Pentru ca ele fac parte din viata noastra de zi cu zi trebuie sa fie de cea mai buna calitate, dat fiind faptul ca intra in contact direct cu noi si tin de igiena noastra. Sunt cele care nu ne lipsesc din bagaje cand plecam intr-o calatorie, cand mergem la piscina, la mare, la munte, sunt de neinlocuit si tot ele ocupa un loc aparte in baia fiecaruia dintre noi. Le gasim peste tot sub diferite forme, culori si texturi, au ajuns sa ne reprezinte, reprezinta un produs indispensabil care odata cu evolutia trendurilor produselor capata si ele personalitate.
Prin acest proiect doresc sa aflu daca acest produs va trezi interesul in randul clientilor tinta si daca merita investitiile sau e mai bine sa ramana la stadiul de idee.
CAPITOLUL II DESCRIERE PRODUS. PIATA TINTA. PROFILUL CONSUMATORULUI
2.1 Descriere firma
Firma se numeste S.C. Alfa Style S.A.s-a constituit in anul 2008, si are ca obiect de activitate confectionarea si comercializarea de prosoape de baie. Sediul firmei se afla in Iasi 
Date de contact:
Adresa de mail: vatavoiu_loredana@yahoo.com, manager
Site: www.alfastyle.ro
Telefon: 0740 020 061
2.2 Descriere produs
Firma Alfa Style a introdus un nou tip de prosoape pe piata, inspirate din cultura japoneza, cu doua fete diferentiindu-se de celelalte existente pe piata prin modelele unice care se imprima pe o parte cu respectivul model iar pe cealalta parte se brodeaza cu litere japoneze. Calitatea este si ea o componenta care delimiteaza prosoapele firmei Alfa Style de celelalte componente, deoarece se foloseste bumbac de o calitate exceptionala.
2.3 Piata tinta
Firma urmareste sa vanda astfel de produse in toata tara, iar daca afacerea se va dovedi profitabila ne vom extinde si peste granita. Acest tip de produs poate fi folosit de oricine, deoarece este unisex, nu are caracteristici care sa induca adresabilitatea spre o anumita categorie sociala, sex etc. 
2.4 Clienti
Produsele firmei se adreseaza atat femeilor cat si barbatilor, ba chiar mai mult de atat are in vedere si o categorie aparte de consumatori(mai putin cumparatori), copiii. Vizeaza familiile si incurajeaza consumul colectiv. Aceste produse se pot folosi fara nici o limita si in hoteluri fiind in conformitate cu standardele impuse de acestea. Datorita pretului accesibil prosoapele Alfa Style se muleaza perfect pe nevoilor clientilor cu venituri medii care isi doresc calitate la un pret mic.
2.5 Concurenta
Pe piata romaneasca nu exista un concurent direct, deoarece este singurul produs cu aceste insusiri si imprimeurile sunt unice. Ca si concurenti indirecti distingem o multitudine de firme care comercializeaza produse dintre care voi preciza cateva mai importante : AS TUDOR TEXTIL SRL, PERPETUUM SA, FROTTIEREX S.A, etc. 
2.6 Obiective 
Ne propunem pentru urmatorii 5 ani sa ocupam 7% din piata prosoapelor, iar dupa acesti 3 ani in care vom comercializa un singur produs pentru a ne creste notorietatea si pentru a castiga din volumul productiei, ne vom largi portofoliul de produse. 
Pentru a ne face o idee despre evolutia produsului am hotarat sa realizam previzionarea vanzarilor prin metoda mediilor mobile.


Fisiere in arhiva (1):

  • Achizitii - Prosoape.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!