Extras din proiect
CAPITOLUL I MOTIVAȚIA ALEGERII PRODUSULUI
1.1 Scurt istoric
Istoria prosoapelor în țara noastră datează încă din perioadă tripoliană târzie. Iscusința de a țese prosoape era înalt prețuită în popor. Ele făceau parte din zestrea fetelor și erau transmise din generație în generație. Etapa de înflorire a artei prosopului moldovenesc a fost secolul XVIII și prima jumătate a secolului XIX. Pe parcursul secolelor s-au perfecționat unele procese tehnologice ale țesutului și astfel războaiele de țesut au rămas doar ca piese de muzeu, deși se mai folosesc rar în gospodăriile din mediul rural. O valoare artistică considerabilă o prezintă prosoapele în care firele sunt înlocuite cu mărgele mici și colorate. Prosoapele cu o compoziție originală și cu un ornament bogat constituie o veritabilă comoară națională a poporului moldovenesc.
1.2 De ce am ales prosoape?
Am ales prosoapele pentru că fiecare dintre noi le utilizează, sunt atât de uzuale și banale și din cauza aceasta nu le dăm foarte mare importanță. Le folosim de dimineața până seara, sunt poate cele cu care luăm într-o zi contact de mai multe ori decât putem conștientiza. Pentru că ele fac parte din viața noastră de zi cu zi trebuie să fie de cea mai bună calitate, dat fiind faptul că intră în contact direct cu noi și țin de igiena noastră. Sunt cele care nu ne lipsesc din bagaje când plecăm într-o călătorie, când mergem la piscină, la mare, la munte, sunt de neînlocuit și tot ele ocupă un loc aparte în baia fiecăruia dintre noi. Le găsim peste tot sub diferite forme, culori și texturi, au ajuns să ne reprezinte, reprezintă un produs indispensabil care odată cu evoluția trendurilor produselor capătă și ele personalitate.
Prin acest proiect doresc să aflu dacă acest produs va trezi interesul în rândul clienților țintă și dacă merită investițiile sau e mai bine să rămâna la stadiul de idee.
CAPITOLUL II DESCRIERE PRODUS. PIAȚA ȚINTĂ. PROFILUL CONSUMATORULUI
2.1 Descriere firmă
Firma se numește S.C. Alfa Style S.A.s-a constituit în anul 2008, și are ca obiect de activitate confecționarea și comercializarea de prosoape de baie. Sediul firmei se află în Iași
Date de contact:
Adresă de mail: vatavoiu_loredana@yahoo.com, manager
Site: www.alfastyle.ro
Telefon: 0740 020 061
2.2 Descriere produs
Firma Alfa Style a introdus un nou tip de prosoape pe piață, inspirate din cultura japoneză, cu două fețe diferențiindu-se de celelalte existente pe piață prin modelele unice care se imprimă pe o parte cu respectivul model iar pe cealaltă parte se brodează cu litere japoneze. Calitatea este și ea o componentă care delimitează prosoapele firmei Alfa Style de celelalte componente, deoarece se folosește bumbac de o calitate excepțională.
2.3 Piața țintă
Firma urmărește să vândă astfel de produse în toată țara, iar dacă afacerea se va dovedi profitabilă ne vom extinde și peste graniță. Acest tip de produs poate fi folosit de oricine, deoarece este unisex, nu are caracteristici care să inducă adresabilitatea spre o anumită categorie socială, sex etc.
2.4 Clienți
Produsele firmei se adresează atât femeilor cât și bărbaților, ba chiar mai mult de atât are în vedere și o categorie aparte de consumatori(mai puțin cumpărători), copiii. Vizează familiile și încurajează consumul colectiv. Aceste produse se pot folosi fără nici o limită și în hoteluri fiind în conformitate cu standardele impuse de acestea. Datorită prețului accesibil prosoapele Alfa Style se mulează perfect pe nevoilor clienților cu venituri medii care își doresc calitate la un preț mic.
2.5 Concurența
Pe piața românească nu există un concurent direct, deoarece este singurul produs cu aceste însușiri și imprimeurile sunt unice. Ca și concurenți indirecți distingem o multitudine de firme care comercializează produse dintre care voi preciza câteva mai importante : AS TUDOR TEXTIL SRL, PERPETUUM SA, FROTTIEREX S.A, etc.
2.6 Obiective
Ne propunem pentru următorii 5 ani să ocupăm 7% din piața prosoapelor, iar după acești 3 ani în care vom comercializa un singur produs pentru a ne crește notorietatea și pentru a câștiga din volumul producției, ne vom lărgi portofoliul de produse.
Pentru a ne face o idee despre evoluția produsului am hotărât să realizăm previzionarea vânzărilor prin metoda mediilor mobile.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Achizitii - Prosoape.doc