Achiziții - prosoape

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 59 în total
Cuvinte : 7000
Mărime: 218.26KB (arhivat)
Publicat de: George Boboc
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

CAPITOLUL I MOTIVAȚIA ALEGERII PRODUSULUI

1.1 Scurt istoric

Istoria prosoapelor în țara noastră datează încă din perioadă tripoliană târzie. Iscusința de a țese prosoape era înalt prețuită în popor. Ele făceau parte din zestrea fetelor și erau transmise din generație în generație. Etapa de înflorire a artei prosopului moldovenesc a fost secolul XVIII și prima jumătate a secolului XIX. Pe parcursul secolelor s-au perfecționat unele procese tehnologice ale țesutului și astfel războaiele de țesut au rămas doar ca piese de muzeu, deși se mai folosesc rar în gospodăriile din mediul rural. O valoare artistică considerabilă o prezintă prosoapele în care firele sunt înlocuite cu mărgele mici și colorate. Prosoapele cu o compoziție originală și cu un ornament bogat constituie o veritabilă comoară națională a poporului moldovenesc.

1.2 De ce am ales prosoape?

Am ales prosoapele pentru că fiecare dintre noi le utilizează, sunt atât de uzuale și banale și din cauza aceasta nu le dăm foarte mare importanță. Le folosim de dimineața până seara, sunt poate cele cu care luăm într-o zi contact de mai multe ori decât putem conștientiza. Pentru că ele fac parte din viața noastră de zi cu zi trebuie să fie de cea mai bună calitate, dat fiind faptul că intră în contact direct cu noi și țin de igiena noastră. Sunt cele care nu ne lipsesc din bagaje când plecăm într-o călătorie, când mergem la piscină, la mare, la munte, sunt de neînlocuit și tot ele ocupă un loc aparte în baia fiecăruia dintre noi. Le găsim peste tot sub diferite forme, culori și texturi, au ajuns să ne reprezinte, reprezintă un produs indispensabil care odată cu evoluția trendurilor produselor capătă și ele personalitate.

Prin acest proiect doresc să aflu dacă acest produs va trezi interesul în rândul clienților țintă și dacă merită investițiile sau e mai bine să rămâna la stadiul de idee.

CAPITOLUL II DESCRIERE PRODUS. PIAȚA ȚINTĂ. PROFILUL CONSUMATORULUI

2.1 Descriere firmă

Firma se numește S.C. Alfa Style S.A.s-a constituit în anul 2008, și are ca obiect de activitate confecționarea și comercializarea de prosoape de baie. Sediul firmei se află în Iași

Date de contact:

Adresă de mail: vatavoiu_loredana@yahoo.com, manager

Site: www.alfastyle.ro

Telefon: 0740 020 061

2.2 Descriere produs

Firma Alfa Style a introdus un nou tip de prosoape pe piață, inspirate din cultura japoneză, cu două fețe diferențiindu-se de celelalte existente pe piață prin modelele unice care se imprimă pe o parte cu respectivul model iar pe cealaltă parte se brodează cu litere japoneze. Calitatea este și ea o componentă care delimitează prosoapele firmei Alfa Style de celelalte componente, deoarece se folosește bumbac de o calitate excepțională.

2.3 Piața țintă

Firma urmărește să vândă astfel de produse în toată țara, iar dacă afacerea se va dovedi profitabilă ne vom extinde și peste graniță. Acest tip de produs poate fi folosit de oricine, deoarece este unisex, nu are caracteristici care să inducă adresabilitatea spre o anumită categorie socială, sex etc.

2.4 Clienți

Produsele firmei se adresează atât femeilor cât și bărbaților, ba chiar mai mult de atât are în vedere și o categorie aparte de consumatori(mai puțin cumpărători), copiii. Vizează familiile și încurajează consumul colectiv. Aceste produse se pot folosi fără nici o limită și în hoteluri fiind în conformitate cu standardele impuse de acestea. Datorită prețului accesibil prosoapele Alfa Style se mulează perfect pe nevoilor clienților cu venituri medii care își doresc calitate la un preț mic.

2.5 Concurența

Pe piața românească nu există un concurent direct, deoarece este singurul produs cu aceste însușiri și imprimeurile sunt unice. Ca și concurenți indirecți distingem o multitudine de firme care comercializează produse dintre care voi preciza câteva mai importante : AS TUDOR TEXTIL SRL, PERPETUUM SA, FROTTIEREX S.A, etc.

2.6 Obiective

Ne propunem pentru următorii 5 ani să ocupăm 7% din piața prosoapelor, iar după acești 3 ani în care vom comercializa un singur produs pentru a ne crește notorietatea și pentru a câștiga din volumul producției, ne vom lărgi portofoliul de produse.

Pentru a ne face o idee despre evoluția produsului am hotărât să realizăm previzionarea vânzărilor prin metoda mediilor mobile.

Preview document

Achiziții - prosoape - Pagina 1
Achiziții - prosoape - Pagina 2
Achiziții - prosoape - Pagina 3
Achiziții - prosoape - Pagina 4
Achiziții - prosoape - Pagina 5
Achiziții - prosoape - Pagina 6
Achiziții - prosoape - Pagina 7
Achiziții - prosoape - Pagina 8
Achiziții - prosoape - Pagina 9
Achiziții - prosoape - Pagina 10
Achiziții - prosoape - Pagina 11
Achiziții - prosoape - Pagina 12
Achiziții - prosoape - Pagina 13
Achiziții - prosoape - Pagina 14
Achiziții - prosoape - Pagina 15
Achiziții - prosoape - Pagina 16
Achiziții - prosoape - Pagina 17
Achiziții - prosoape - Pagina 18
Achiziții - prosoape - Pagina 19
Achiziții - prosoape - Pagina 20
Achiziții - prosoape - Pagina 21
Achiziții - prosoape - Pagina 22
Achiziții - prosoape - Pagina 23
Achiziții - prosoape - Pagina 24
Achiziții - prosoape - Pagina 25
Achiziții - prosoape - Pagina 26
Achiziții - prosoape - Pagina 27
Achiziții - prosoape - Pagina 28
Achiziții - prosoape - Pagina 29
Achiziții - prosoape - Pagina 30
Achiziții - prosoape - Pagina 31
Achiziții - prosoape - Pagina 32
Achiziții - prosoape - Pagina 33
Achiziții - prosoape - Pagina 34
Achiziții - prosoape - Pagina 35
Achiziții - prosoape - Pagina 36
Achiziții - prosoape - Pagina 37
Achiziții - prosoape - Pagina 38
Achiziții - prosoape - Pagina 39
Achiziții - prosoape - Pagina 40
Achiziții - prosoape - Pagina 41
Achiziții - prosoape - Pagina 42
Achiziții - prosoape - Pagina 43
Achiziții - prosoape - Pagina 44
Achiziții - prosoape - Pagina 45
Achiziții - prosoape - Pagina 46
Achiziții - prosoape - Pagina 47
Achiziții - prosoape - Pagina 48
Achiziții - prosoape - Pagina 49
Achiziții - prosoape - Pagina 50
Achiziții - prosoape - Pagina 51
Achiziții - prosoape - Pagina 52
Achiziții - prosoape - Pagina 53
Achiziții - prosoape - Pagina 54
Achiziții - prosoape - Pagina 55
Achiziții - prosoape - Pagina 56
Achiziții - prosoape - Pagina 57
Achiziții - prosoape - Pagina 58
Achiziții - prosoape - Pagina 59

Conținut arhivă zip

  • Achizitii - Prosoape.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul producției și operațiilor - proiect SC Happy Snacks SRL

Structură proiect S.C.Happy Snacks S.R.L Produsul.Motivaţia alegerii produsului „pufuleţi cu ciocolată”. Motivul pentru care am ales acest...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

Previziune economică

Ce este o previziune? o afirmaţie despre viitor bine fundamentată lipsa oricărei baze de fundamentare să aibă acurateţe lipsă de acurateţe...

Previziune Economică

Asa cum mentioneaza John Naisbitt, “omul supravietuieste numai prin capacitatea sa de a actiona în prezent, pe baza experientei trecute, cu...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Strategii de dezvoltare sustenabilă pe piața hotelieră

Capitolul 1. Aspecte teoretice referitoare la calitatea serviciilor, managementul calității și strategii de calitate/sustenabilitate. Calitatea...

Merchandising

Introducere STRUCTURĂ ŞI CERINŢE PROIECT DE MERCHANDISING Reorganizaţi un magazin amplasat la nivelul solului având o suprafaţă de 3600 mp şi un...

Hypermarketul Aria

Hypermarketul Aria se află la periferia orașului Piatra Neamț cu ieșire spre Bacău, deținând peste 20 de filiale în importantele orașe ale țării:...

Strategii de marketing la firma IKEA

Capitolul 1: Prezentarea generală a companiei 1.1. Scurt istoric Compania a fost fondată în Suedia de către Ingvar Kamprad, pe când acesta avea...

Supermarket EPA

Supermarket EPA Suprafata totala : 3200 mp Raioane : Alimentar, Electronice, Igiena – Intretinere, Confectii – Incaltaminte si Bazar. Sectiunea...

Supermarket Ardilla

NUME SI SEMNIFICAȚIA MĂRCII Numele supermarketului este ”Ardilla” însemnând veveriţă în limba spaniolă. MOTIVAȚIA ALEGERII NUMELUI Veveriţa...

Supermarket Hiperion

Hiperion Supermarket “Aliatul tau in alegerea cumparaturilor zilnice” Amplasarea supermarketului “Hiperion” este in judetul Iasi, in Copou....

Ai nevoie de altceva?