Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3520
Mărime: 428.92KB (arhivat)
Publicat de: Pompiliu Mușat
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: C. Mihai

Cuprins

  1. PREZENTAREA AGENTIEI PAG.2
  2. ANALIZA GRUPULUI PAG.5
  3. ANALIZA POTENTIALULUI DESTINATIEI PAG.8
  4. STABILIREA ITINERARIULUI PAG.10
  5. REALIZAREA CADRULUI TEHNIC AL ITINERARIULUI
  6. (FISA TEHNICA)
  7. STABILIREA PRETULUI SI LANSAREA OFERTEI
  8. PROMOVAREA PRODUSULUI

Extras din proiect

Prezentarea agentiei

(vezi anexa 1)

Agentia de turism este unitatea comerciala specializata care organizeaza, ofera si vinde servicii turistice asigurate de prestatorii directi - hoteluri, restaurante, unitati de transport, de tratament etc. - in baza unor contracte sau conventii catre beneficiari sai (turisti). Agentiile de turism comercializeaza, de regula, pachete de servicii care grupeaza in cadrul aceluiasi program servicii prestate de mai multi prestatori si se ocupa de publicitatea si promovarea acestora, in scopul realizarii unui profit.

Agentia de turism “Heavenly Time” , apartinand firmei “Travel Zone S.R.L.”, este o agentie de turism touroperatoare, având ca obiect de activitate organizarea si vânzarea pe cont propriu a pachetelor de servicii turistice sau a componentelor acestora, direct sau prin intermediari.

Pachet de servicii turistice este combinatia prestabilita a cel putin doua dintre urmatoarele trei grupe de servicii, cu conditia ca durata neîntrerupta a acestora sa depaseasca 24 de ore sau sa cuprinda o înnoptare, si anume:

a) transport;

b) cazare;

c) alte servicii, fara legatura cu transportul sau cazarea sau care nu sunt accesorii ale acestora si care reprezinta o parte semnificativa a pachetului de servicii turistice, cum ar fi: alimentatie, tratament balnear, agrement si altele asemenea.

Serviciile turistice ce fac obiectul de activitate al agentiilor de turism sint urmatoarele:

- organizarea, promovarea si vinzarea de programe si actiuni turistice in tara si in strainatate: excursii, sejururi, vacante, manifestari cultural-artistice , sportive, stiintifice si religioase, alte actiuni interne si internationale;

- rezervarea si comercializarea serviciilor de cazare, masa, transport, agrement, tratament si cura balneara, asistenta turistica (ghizi), inchirieri de autoturisme, cu sau fara sofer, obtinerea de vize turistice etc.;

- rezervarea si comercializarea de bilete la mijloace de transport, spectacole si manifestari artistice, sportive sau la alte activitati de divertisment si agrement in cadrul sejurului sau programului turistic.

Pentru a fi o agentie de turism tour-operatoare “Heavenly Time” respecta urmatoarele criterii:

- are prevazut în obiectul de activitate ” servicii turistice” ;

- este înregistrat la oficiul registrul comertului ;

- starea si aspectul cladirii în care functioneaza agentia este buna si salubra;

- amplasarea agentiei în cladire este la etajul 1 ;

- suprafata comerciala a agentiei este de 20 mp si este folosita în exclusivitate pentru turism ;

- exista grup sanitar propriu pentru personal ;

- persoana care conduce activitatea agentiei de turism este posesoare a brevetului de tursm;

- agentia este asigurata cu personal calificat ca agent de turism si cu ghizi, posesori ai atestatului de ghid de urism, corespunzator serviciilor comercializate;

- exista polita de asigurare pentru riscul de insolvabilitate sau faliment al agentiei ;

- se utilizeaza autocare omologate si clasificate ;

- se asigura servicii de cazare si masa numai în structuri de primire turistice clasificate de ANT ;

- agentia apartine unei firme cu datele de identificare ale persoane juridice, care inscriptioneaza numele, denumirea comerciala, obiectul de activitate si alte texte specifice identificarii ;

- agentia este dotata cu mobilier adecvat activitatii care se desfasoara ;

- mijloace de telecomunicatii;

- telefon si fax

- placheta cu numarul de telefon al Ministerului Turismului, (ANT) precum si al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, conform anexei nr. 5 la normele metodologice, amplasata în spatiul comercial.

Agentia de turism „Heavenly Time” le ofera clientilor sai un pachet de servicii pentru toate gusturile. Daca va este dor de mare, la agentie veti gasi oferte pentru litoralurile din România si Bulgaria sau pentru statiuni bine cunoscute, precum Koblevo, Sergheevka, dar si pentru cele mai noi, în dezvoltare, ca Lebediovka, Iliciovsk de pe litoralul din Odesa, la preturi accesibile. Celor carora le place chiar si în timpul vacantei sa descopere lucruri noi li se propun excursii speciale spre Sankt Petersburg, Lvov, Kiev, „Inelul de aur al Rusiei” sau pachetul „Tainele Evului Mediu”, care include excursii prin locurile istorice din Moldova si România.

Preview document

Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 1
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 2
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 3
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 4
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 5
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 6
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 7
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 8
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 9
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 10
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 11
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 12
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 13
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 14
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 15
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 16
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 17
Agenția Heaven - prietenul vacanțelor voastre - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Agentia Heaven - Prietenul Vacantelor Voastre.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?