Analiza de piață Orange

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3416
Mărime: 49.23KB (arhivat)
Publicat de: Sorin Giurgiu
Puncte necesare: 9

Extras din proiect

Introducere

Orange Romania este reteaua de telefonie care apropie milioane de oameni pe care ii despart distante, care vorbesc limbi diferite si au moduri de viata diferite. Creativitatea, îndrazneala, dinamismul, deschiderea, grija pentru detalii,consecventa definesc Orange în tot ceea ce face. In mai 2000,France Telecom a cumparat compania Orange din Marea Britanie si a decis ca acesta sa fie numele grupului sub care sunt reunite activitatile sale de comunicatii mobile.

In anii sai de existenta,Orange a devenit cunoscut pentru onsecventa cu care izbuteste sa aseze clientul in centrul tuturor activitatilor sale oferindu-i mereu produse si servicii noi,pe masura nevoilor sale de comunicare si informare.

Orange Romania este parte a grupului Orange(68%) detinut de France Telecom si este cel de al 2-lea operator mondial de telefonie mobila. Compania a fost infiintata la 6 decembrie 1996 fiind lansata comercial cu marca Dialog pe 6 iunie 1997.

Ca numar de abonati,compania Orange deserveste un numar de peste 2,5 milioane clienti, segmentul de piata detinut in prezent fiind de 46%.

Totalul investitiilor din perioada 1997-2004 efectuate de France Telecom in Romania prin Orange este de 720 milioane €.

Forma juridica:Firma Orange din Romania este o Societate Anonima pe Actiuni, principalul actionar fiind France Telecom care detine 67,8% din pachetul de actiuni. Capitalul social subscris si varsat al companiei este de 935.967.325.000 lei. Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii (ANRT) a demarat procesul de acordare a licentelor pentru utilizarea resurselor de numerotatie in conformitate cu Decizia Presedintelui ANRC nr.141/2002 privind procedura de solicitare si emitere a licentelor de utilizare a resurselor de numerotatie, publicate in M.O al Romaniei.

Grupul Orange activeaza in 19 tari din întreaga lume si urmareste ca pâna in anul 2012 sa aiba o prezenta pe piata care sa acopere 1,5 miliarde oameni Compania Orange Romania intretine relatii stranse cu France Telecom, precum si cu celelalte filiale Orange. Dintre furnizorii cei mai importanti ai Orange Romania sunt Alcatel Franta, Sagem Franta, Nokia Suedia, Philips Olanda, Sony Japonia etc.

CAPITOLUL 1

Prezentarea Societatii

1.1 Date de identificare a agentului economic

1.1.1 Forma juridica de constituire :

L este o societate cu raspundere limitata (S.R.L.), cu capital integral romanesc.

1.1.2 Sediul si biroul:

Societatea este situata pe Strada Fdt. Ramnicu Sarat, nr 13, in judetul Braila.

1.2 Tipul activitatii curente:

Vanzarea de servicii si produse de telefonie mobila Orange.

1.3 Natura capitalului: Capitalul social.

CAPITOLUL 2

Organizarea activitatii in cadrul unitatii

Avantajele divizarii muncii in cadrul companiei Orange

-Fiecare membru al companiei cunoaste propriile responsabilitati;

-Un control mai eficient al activitatii;

-Simplifica procesul de recrutare, perfectionare si conducere a personalului din fiecare compartiment;

-Atingerea obiectivelor intr-un mod eficient si eficace in timp optim;

-Incurajeaza o mai buna cooperare, rezolvare a conflictelor si coordonarea activitatilor strategice;

Preview document

Analiza de piață Orange - Pagina 1
Analiza de piață Orange - Pagina 2
Analiza de piață Orange - Pagina 3
Analiza de piață Orange - Pagina 4
Analiza de piață Orange - Pagina 5
Analiza de piață Orange - Pagina 6
Analiza de piață Orange - Pagina 7
Analiza de piață Orange - Pagina 8
Analiza de piață Orange - Pagina 9
Analiza de piață Orange - Pagina 10
Analiza de piață Orange - Pagina 11
Analiza de piață Orange - Pagina 12
Analiza de piață Orange - Pagina 13
Analiza de piață Orange - Pagina 14
Analiza de piață Orange - Pagina 15
Analiza de piață Orange - Pagina 16
Analiza de piață Orange - Pagina 17
Analiza de piață Orange - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Analiza de Piata Orange.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Cercetarea mediului concurențial al companiei Cosmote România SA

INTRODUCERE Telefonia mobilă a apărut în România pentru prima dată în anul 1997 când s-au lansat serviciile GSM prin Connex şi Orange denumit...

Concurența în Dreptul Comercial

Introducere Prezenta lucrare este consacrată unui fenomen creat de o entitate cu mari ambiţii evoluţioniste, fiind un concept care subzistă mai...

Studierea Imaginii Companiei Orange Moldova SA

INTRODUCERE Actualitatea temei cercetate. Tendinţele economiei contemporane orientează activitatea agenţilor economici spre o dezvoltare atît...

Piața telefoniei mobile în România

I. ISTORICUL TELEFONIEI MOBILE IN ROMANIA Istoria GSM in Romania porneste din 1996. La 21 iulie 1996, Ministerul Comunicatiilor a anuntat...

Analiza Mediului de Marketing la Orange România

CAPITOLUL I CONTINUTUL MEDIULUI DE MARKEING In cadrul conceptului de marketing mediul in care actioneaza intreprinderile, organizatiile sau...

Tehnici promoționale

Partea I: Elemente definitorii ale pietei telefoniei mobile in Romania 1. Caracterizare generala 1.1.Dimensiunile pietei telefoniei mobile...

Analiza mixului de marleting la Orange România

INTRODUCERE Mixul de marketing poate fi definit ca un instrument de realizare a politicii de marketing a firmei, care constă dintr-o combinaţie...

Analiza Mediului de Marketing al SC Orange România SA

Cap.I. Prezentarea firmei ORANGE ROMANIA 1.1. Descrierea firmei In anul 2000 France Telecom a achizitionat Orange de le Mannesmann si a reunit...

Ai nevoie de altceva?