Analiza economico-financiară aprofundată

Extras din proiect Cum descarc?

I. SCURTA DESCRIERE A FIRMEI
S.C. MINI-FARM S.R.L. infiintata in anul 1994, cu sediul social in Str.Republicii Nr. 85, Bl. A1, Sc. A, Ap. 1, Babadag, Judetul Tulcea, Cod Unic de Inregistrare RO8868896, Numar Registrul Comertului J36/470/1996 are ca obiect de activitate Comertul cu amanuntul al produselor farmaceutice, in magazinele specializate (CAEN 4773).
Compania este unul dintre cele mai mari lanturi locale independente de farmacii din zona Dobrogea, cu capital 100% romanesc, cu un numar total de 82 de farmacii, din care: 19 in judetul Tulcea si 63 in judetul Constanta, aceasta evoluand in mod semnificativ in cei 26 de ani de activitate.
Numarul mare de farmacii MiniFarm existente a creat necesitatea infiintarii unui depozit farmaceutic pentru aprovizionarea farmaciilor proprii, astfel incat, in anul 2016, a fost inregistrata compania Novoline Pharm, cu sediul in Constanta.
Minifarm detine laboratoare proprii in care se prepara retetele magistrale (personalizate de medic pentru fiecare pacient in parte) precum si retete elaborate pe baza unor retete proprii.
MiniFarm se evidentiaza prin oferirea unei game largi de produse farmaceutice, consiliere de frumusete, oferirea de terapii alternative si produse homeopate, dar si eliberarea de retete gratuite si compensate, acestia mergand pe premisa ca atunci cand ai nevoie sfaturi si recomandari profesioniste in farmaciile Minifarm vei gasi pe cineva pregatit sa te ajute.
Portofoliul de produse MiniFarm cuprinde numeroase game de produse parafarmaceutice, cosmetice, produse de ingrijire personala, puericultura, suplimente alimentare, dispozitive medicale, dar si produse care se elibereaza numai pe baza de prescriptie medicala. 
In anul 2019 a fost lansat pe piata si propriul brand de suplimente alimentare sub denumirea de Novolife. De asemenea, MiniFarm se mandreste cu faptul ca este importator unic al unor game renumite de dermato-cosmetice si dispozitive medicale.
MiniFarm mai ofera clientor sai si servicii de consultanta cu privire la: piata farmaceutica din Romania, prepararea de creme si tratamente pentru diferite afectiuni, eficienta produselor homeopate si informatii cu privire la produsele comercializate.
Comertul online in Romania a inceput sa inregistreze, in ultimii ani, una dintre cele mai mari cresteri, la nivel european. Aceasta crestere vine, desigur, ca rezultat al aparitiei in online-ul romanesc a mai multor magazine care comercializeaza produse din nise extrem de variate, oportunitate de care MiniFarm a profitat pe deplin. Clientii capata astfel incredere in acest mediu de comert, fiind din ce in ce mai receptiv la ofertele despre produsele farmaceutice disponibile online pe site-ul MiniFarm. 
Vizitatorii farmaciei MiniFarmOnline vor putea beneficia de experiente placute in procesul lor de achizitie online, dar si de o gama larga de produse cosmetice, dermato-cosmetice, vitamine si suplimente alimentare si produse de tehnica medicala. De asemenea, MiniFarm nu pierde din vedere canalele de social-media, canale ce ofera interactiuni directe intre pasionatii de social media si serviciile oferite de catre farmacii.
Strategia de dezvoltare a companiei Minifarm include, de asemenea, imbunatatirea prezentei companiei pe piata, prin oferire de beneficii clientilor, cum ar fi cardul de fidelitate Minifarm ce permite participarea la promotii speciale adresate doar clientilor sai fideli, pe langa acestea, clientii primimd noutati despre gamele nou aparute pe piata, promotii si campanii, informatii privind afectiuni de sezon si posibilitati de preventie si tratament.
Pe parcursului anului trecut, compania s-a implicat in numeroase proiecte de responsabilitate sociala. MiniFarm s-a implicat activ ca partener si in desfasurarea unor actiuni sportive privind tehnici de imbunatatire ale articulatiilor in sportul de performanta, prin sustinerea participantilor la un semimaraton organizat in judetul Tulcea si de asemenea s-a implicat si in procesul educational participand, in calitate de sponsor, la seminarii metodice organizate de Inspectoratul Scolar Judetean Constanta sau la seminarii desfasurate in cadrul Facultatii de Farmacie din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta.


Fisiere în arhivă (1):

  • Analiza economico-financiara aprofundata.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. C. Comaniciu, M. Herciu, R. Sava, V. Bratian, A. Morosan, A. Ciuhureanu (2013) Analiza economico-financiara a intreprinderii, Editia a II a, Ed. ULB Sibiu.
2. www.adervarul.ro
3. www.jurnaluldeafaceri.ro
4. www.minifarm.ro
5. www.minifarmonline.ro
6. www.zf.ro


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!