Analiza economico-financiară aprofundată

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2997
Mărime: 206.42KB (arhivat)
Publicat de: Tismanru M.
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

I. SCURTĂ DESCRIERE A FIRMEI

S.C. MINI-FARM S.R.L. înființată în anul 1994, cu sediul social în Str.Republicii Nr. 85, Bl. A1, Sc. A, Ap. 1, Babadag, Județul Tulcea, Cod Unic de Înregistrare RO8868896, Număr Registrul Comerțului J36/470/1996 are ca obiect de activitate Comerțul cu amănuntul al produselor farmaceutice, în magazinele specializate (CAEN 4773).

Compania este unul dintre cele mai mari lanțuri locale independente de farmacii din zona Dobrogea, cu capital 100% românesc, cu un număr total de 82 de farmacii, din care: 19 în județul Tulcea și 63 în județul Constanța, aceasta evoluând în mod semnificativ în cei 26 de ani de activitate.

Numărul mare de farmacii MiniFarm existente a creat necesitatea înființării unui depozit farmaceutic pentru aprovizionarea farmaciilor proprii, astfel încât, în anul 2016, a fost înregistrată compania Novoline Pharm, cu sediul în Constanța.

Minifarm deține laboratoare proprii în care se prepară rețetele magistrale (personalizate de medic pentru fiecare pacient în parte) precum și rețete elaborate pe baza unor rețete proprii.

MiniFarm se evidențiază prin oferirea unei game largi de produse farmaceutice, consiliere de frumusețe, oferirea de terapii alternative și produse homeopate, dar și eliberarea de rețete gratuite și compensate, aceștia mergând pe premisa că atunci când ai nevoie sfaturi și recomandări profesioniste în farmaciile Minifarm vei găsi pe cineva pregătit să te ajute.

Portofoliul de produse MiniFarm cuprinde numeroase game de produse parafarmaceutice, cosmetice, produse de îngrijire personală, puericultură, suplimente alimentare, dispozitive medicale, dar și produse care se eliberează numai pe bază de prescripție medicală.

În anul 2019 a fost lansat pe piață și propriul brand de suplimente alimentare sub denumirea de Novolife. De asemenea, MiniFarm se mândrește cu faptul că este importator unic al unor game renumite de dermato-cosmetice și dispozitive medicale.

MiniFarm mai oferă cliențor săi și servicii de consultanță cu privire la: piața farmaceutică din România, prepararea de creme și tratamente pentru diferite afecțiuni, eficiența produselor homeopate și informații cu privire la produsele comercializate.

Comerțul online în România a început să înregistreze, în ultimii ani, una dintre cele mai mari creșteri, la nivel european. Această creștere vine, desigur, ca rezultat al apariției în online-ul românesc a mai multor magazine care comercializează produse din nișe extrem de variate, oportunitate de care MiniFarm a profitat pe deplin. Clienții capătă astfel încredere în acest mediu de comerț, fiind din ce în ce mai receptiv la ofertele despre produsele farmaceutice disponibile online pe site-ul MiniFarm.

Vizitatorii farmaciei MiniFarmOnline vor putea beneficia de experiențe plăcute în procesul lor de achiziție online, dar și de o gamă largă de produse cosmetice, dermato-cosmetice, vitamine și suplimente alimentare și produse de tehnică medicală. De asemenea, MiniFarm nu pierde din vedere canalele de social-media, canale ce oferă interacțiuni directe între pasionații de social media și serviciile oferite de către farmacii.

Strategia de dezvoltare a companiei Minifarm include, de asemenea, îmbunătățirea prezenței companiei pe piață, prin oferire de beneficii clienților, cum ar fi cardul de fidelitate Minifarm ce permite participarea la promoții speciale adresate doar clienților săi fideli, pe lângă acestea, clienții primimd noutăți despre gamele nou apărute pe piață, promoții și campanii, informații privind afecțiuni de sezon și posibilități de prevenție și tratament.

Pe parcursului anului trecut, compania s-a implicat în numeroase proiecte de responsabilitate socială. MiniFarm s-a implicat activ ca partener și în desfășurarea unor acțiuni sportive privind tehnici de îmbunătățire ale articulațiilor în sportul de performanță, prin susținerea participanților la un semimaraton organizat în județul Tulcea și de asemenea s-a implicat și în procesul educațional participând, în calitate de sponsor, la seminarii metodice organizate de Inspectoratul Școlar Județean Constanța sau la seminarii desfășurate în cadrul Facultății de Farmacie din cadrul Universității Ovidius din Constanța.

Bibliografie

1. C. Comaniciu, M. Herciu, R. Sava, V. Bratian, A. Morosan, A. Ciuhureanu (2013) Analiza economico-financiară a intreprinderii, Ediția a II a, Ed. ULB Sibiu.

2. www.adervarul.ro

3. www.jurnaluldeafaceri.ro

4. www.minifarm.ro

5. www.minifarmonline.ro

6. www.zf.ro

Preview document

Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 1
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 2
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 3
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 4
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 5
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 6
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 7
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 8
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 9
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 10
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 11
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 12
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 13
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 14
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 15
Analiza economico-financiară aprofundată - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Analiza economico-financiara aprofundata.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza concurențială pe piața farmaciilor

1. PREZENTAREA COMPANIEI - SENSIBLU Sensiblu este cea mai mare reţea de farmacii sub acelaşi brand din Romania. Prima farmacie Sensiblu a fost...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Analiza structurii financiare a întreprinderii și a costului capitalului

În lucrarea Analiza structurii financiare a întreprinderii şi a costului capitalului am încercat să surprind principalele noțiuni teoretice...

Intocmirea Situațiilor Financiare

CAPITOLUL I STADIUL CUNOASTERII ÎN DOMENIU. SINTEZA DIN LITERATURA DE SPECIALITATE 1.Reglementari contabile in Romania privind situatiile...

Contabilitatea Veniturilor și Cheltuielilor

CAPITOLUL 1: APROFUNDARI PRIVIND CONTABILITATEA VENITURILOR SI CHELTUIELILOR CONFORM STANDARDELOR INTERNATIONALE DE CONTABILITATE 1.1 DEFINITII...

Analiza Diagnostic a Rentabilității la SC Flexa Truck SRL

INTRODUCERE Astăzi concurenţa are un rol foarte important în viaţa de zi cu zi, fie că este vorba de planul economic, social, politic sau...

Analiza activității întreprinderii SC Panifcom SRL dintr-o perspectivă economico - financiară

INTRODUCERE Analiza economico-financiară reprezintă un proces de identificare a stării economico-financiare în care se află agenţii economici, o...

Contabilitatea amortizărilor și a provizioanelor la SC Romexpo SA

CAPITOLUL 1 ABORDĂRI CONCEPTUALE PRIVIND NOŢIUNILE DE AMORTIZARE ŞI PROVIZIOANE 1.1. Abordări conceptuale privind noţiunile de amortizare si...

Contabilitatea Impozitului pe Profit

Introducere Contabilitatea este o ştiinţă din sfera economică care asigură înregistrarea ordonată a tuturor operaţiilor privind mişcările de...

Diagnosticul global strategic la SC Albalact SA

1. Întreprinderea - caracterizare strategică 1.1 Scurt istoric și descrierea succintă a întreprinderii și a sectorului de care aparține;...

Ai nevoie de altceva?