Analiza PESTLE a Africii de Sud

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2210
Mărime: 60.45KB (arhivat)
Publicat de: Paul-Adrian B.
Puncte necesare: 7
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iasi

Extras din proiect

Această analiză PESTLE a Africii de Sud își propune să abordeze unii dintre factorii politici, economici, sociali, tehnologici, de mediu și juridici care afectează Africa de Sud astăzi. Africa de Sud este una dintre cele mai puternice țări din Africa și joacă un rol considerabil în economia și politica globală.

Mediul politic din Africa de Sud

Africa de Sud este o republică parlamentară, președintele fiind atât șeful statului, cât și șeful guvernului. Președintele numește un vicepreședinte și miniștri pentru a forma cabinetul pentru administrarea afacerilor de stat. Până în 1994, țara a fost condusă de un guvern de apartheid (BBC, 2018). Cu toate acestea, multe lucruri s-au schimbat de la prima alegere complet democratică a țării în 1994.

Pretoria este capitala administrativă a Africii de Sud, în timp ce Cape Town este capitala legislativă. În mod similar, Bloemfontein este capitala judiciară a țării. Țările vecine din Africa de Sud sunt Botswana, Mozambic, Swaziland, Lesotho, Namibia și Zimbabwe. Africa de Sud are coaste atât pe Oceanul Atlantic de Sud, cât și pe Oceanul Indian.

Mediul politic sud-african este adesea învăluit de corupție, gestionare defectuoasă, intoleranță politică, proteste populare și violență. Aceste probleme încetinesc adesea dezvoltarea economică și progresul. Prin urmare, câștigarea sprijinului și a încrederii publicului larg și a investitorilor în pofida provocărilor politice, devine una dintre cele mai importante provocări ale președintelui Africii de Sud.

Mediul politic al unei țări stabilește tonul general al tuturor celorlalte state dintr-un stat, deoarece de aici își au originea cele mai multe dintre cele mai împiedicatoare sau propulsive legislații sau politici de afaceri. În Africa de Sud a existat o incertitudine generală în operațiunile guvernamentale și o confuzie destul de mare în ceea ce privește operațiunile și procedurile de guvernare.

Ieșirea recentă și neașteptată a președintelui aflat la guvernare atunci din cauza urmăririi penale a fostului președinte Jacob Zuma pentru acuzațiile de captură a statului a lăsat o mulțime de incertitudine care se prelingea în țară, deoarece acest lucru a fost întâmpinat cu o cifră de afaceri ridicată a cabinetului, deoarece un număr de miniștri erau s-au mutat de la un minister la altul, altele au fost eliberate de pozițiile lor datorită faptului că au fost urmărite pentru a face parte din regimul Zuma, care ar fi putut pune la dispoziție o mulțime de legislații, legi și reglementări pentru a-și favoriza afacerile sau cele ale altor afaceri din sectorul privat care aparținea unui set de indivizi care îi îmbogățeau pe acești câțiva pentru a influența procedurile politice în favoarea lor și nu a publicului larg. Acest eveniment a avut loc în 2016, când cazul a ieșit la lumină și este încă investigat până în prezent, cu noi evoluții și dovezi care ies la iveală până în prezent. Acest lucru a provocat o mare creștere a anxietății industriei producătoare în ansamblu, întrucât multe dintre aceste legislații făcute pe nedrept se presupune că vor fi inversate, deoarece noii miniștri și președintele în funcție depun eforturi pentru a câștiga încrederea sectorului privat și a oamenilor în general. Acest lucru a cauzat un pic de viteză în operațiunile din industria bunurilor de larg consum, inclusiv mărcile Tiger limitate incluse, deoarece ar fi putut spera la posibila inversare a unor politici stricte nejustificate sau a unor legislații puse în aplicare în anii anteriori, care vor spori ușurința cu care își desfășoară operațiunile.

Bibliografie

1. BBC (2018) South Africa country profile:

https://www.bbc.co.uk/news/world-africa-14094760 (Accesat la 02 Ianuarie 2021)

2. Kleitman, Y. (2015) Doing business in South Africa: https://content.next.westlaw.com/Document/I2ef128301ed511e38578f7ccc38dcbee/View/FullText.html?contextData=(sc.Default)&transitionType=Default&firstPage=true&bhcp=1 (Accesat la 02 Ianuarie 2021)

3. Mobius, M, (2017) South Africa: Key Issues and Challenges: http://emergingmarkets.blog.franklintempleton.com/2017/03/16/south-africa-key-issues-and-challenges/ (Accesat la 02 Ianuarie 2021)

4. PwC (2018) South Africa - Corporate: Taxes on corporate income: http://taxsummaries.pwc.com/ID/South-Africa-Corporate-Taxes-on-corporate-income (Accesat la 02 Ianuarie 2021)

5. Statistics Times (2018) List of Countries by Projected GDP: http://statisticstimes.com/economy/countries-by-projected-gdp.php (Accesat la 02 Ianuarie 2021)

6. The South African (2017) These are the seven biggest business opportunities in SA right now: https://www.thesouthafrican.com/these-are-the-seven-biggest-business-opportunities-in-sa-right-now/ (Accesat la 02 Ianuarie 2021)

7. The International Trade Administration, (2017), South Africa - Information Technology: https://www.export.gov/article?id=South-Africa-information-technology (Accesat la 02 Ianuarie 2021)

Preview document

Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 1
Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 2
Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 3
Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 4
Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 5
Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 6
Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 7
Analiza PESTLE a Africii de Sud - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Analiza PESTLE a Africii de Sud.docx

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?