Analiza Practicilor Strategiilor de Marketing ale Hotelului Silver din Hajduszoboszlo - Ungaria

Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1
ANALIZA PRACTICILOR STRATEGIILOR DE MARKETING ALE HOTELULUI SILVER DIN HAJDUSZOBOSZLO - UNGARIA
Oricat ar fi de greu de crezut, un oras cu 25.000 de locuitori, ceva mai maricel ca Salonta sau Marghita, traieste in Ungaria aproape exclusiv de pe urma turismului. Hajduszoboszlo a ajuns chiar la performanta de a avea cam tot atatea locuri de cazare cati locuitori.
De-a lungul timpului, ungurii si-au construit aici cel mai mare complex balnear din Europa, cu un aquapark cu tobogane de toate marimile, un "palat" de apa, cu bai moderne si tratamente de tip SPA, dar si cu bai termale curative. 
Ce nu stiu ungurii, insa, este sa se opreasca. Vrand sa-si extinda oferta, autoritatile din Hajduszoboszlo au ajuns sa-si indrume turistii si spre munte, tocmai la Baile Felix. 
De aici si ideea de a compara cele doua statiuni, care cred ca intr-un viitor apropiat vor colabora.
1.1. Prezentarea succinta a Hotelului Silver
Numele hotelului: Hotel Silver****
Adresa hotelului: 4200 Hajduszoboszlo, Matyas Kiraly Setany 25. Telefon: +36 (52) 363-811 
Web: www.silverhotel.hu
Structura de cazare
Capacitate maxima 340 persoane.
Camere Superior (32 camere Superior cu doua paturi, 15 apartamente Superior)
Camere Standard (83 camere Standard cu doua paturi, 8 apartamente Standard, 1 apartament)
Camere Bio-comfort (7 camere bio-comfort cu doua paturi situate langa piscina strandului, 19 camere bio-comfort cu doua paturi, cu chicineta situate langa piscina strandului, 5 apartamente bio-comfort cu chicineta sau cu bucatarie in stil american situate langa piscina strandului)
Hotel Silver**** are 170 camere, toate nefumatoare, dotate cu aer conditionat, situate in doua cladiri, numite ,,Foepulet" (Cladirea principala) si ,,Uj epulet" (Cladirea noua), amplasate fata in fata, pe cele doua parti ale strazii Matyas kiraly. 
Hotel Silver**** este singurul hotel in Ungaria, care are 2 stranduri proprii, in fiecare cladire. Are 10 bazine, 500 sezlonguri de plaja, barul de piscina, baruri, restaurant.
Specificul hotelului este Wellness - Inseamna programul echilibrului intre trup si suflet. Noua forma de viata presupune sanatatea in trup si suflet, silueta buna. Silueta buna influenteaza munca, capacitatea fizica. Wellnessul inseamna nu numai intensificarea capacitatii trupului si a sufletului, include si factorii necesari care contribuie la realizarea sentimentului de armonie atat psihic cat si fizic.
1.2. Provocarea afacerii 
- cresterea cifrei de afaceri in baza determinarii unor factori cantitativi si calitativi ;
- consolidarea pozitiilor pe o piata sau un segment de piata ;
- largirea ariei de cuprindere a pietei in vederea sporirii vanzarilor produselor proprii ; -diversificarea gamei de oferte si lansarea si lansarea de noi produse si servicii turistice atat pe pietele actuale cat si pe pietele unde se preconizeaza penetrarea cu ofertele respective ;
- depasirea ca volum, structura, nivel calitativ a ofertelor turistice ale competitorilor care activeaza pe aceleasi piete.
1.3. Identificarea strategiilor prezente si trecute
o strategia de diversificare a ofertei in care sunt create noi produse turistice, se organizeaza la cerere sejururi, city breakuri in marile orase ale Europei si de asemenea s-a inceput o colaborare cu localitati apropiate din romania, cu acelasi specific balneoclimateric, intrucat fac cu greu fata afluxului tot mai mare de turisti.
o strategia calitatii: argumentul esential al competitivitatii produselor si serviciilor turistice este calitatea acestora in functie de care se determina si eforturile promotionale de patrundere, mentinere sau extindere pe diferite segmente de piata.
o strategia segmentarii pietei: identificarea celor mai atractive segmente ale pietei pe care le poate deservi cel mai bine.
1.4. Analiza mediului de marketing
Concurenti: Hunguest Hotel Aqua (Hunguest Hotel Aqua Sol este amplasat in vecinatatea celui mai mare complex balnear, in centrul turistic a orasului. Suprafata semnificativa de apa termala asigura microclimatul specific baii, iar atmosfera terapeutica este benefica celor care vor sa beneficieze de tratamente), Hotel Aurum (este cel mai nou hotel de patru stele din Hajduszoboszlo. Locatia ideala, calitatea camerelor si a serviciilor oferite asigura o vacanta perfecta. Centrul termal, pe langa doua piscine cu apa termala ofera si piscina pentru copii, sauna, camera cu aburi si piscina cu hidromasaj), Aoollo Thermalhotel & Apartments (Thermalhotel Apollo se afla la o distanta de doar cateva sute de metri de complexul balnear din Hajduszoboszlo, si isi asteapta oaspetii cu o sectie proprie de wellness si camere cu aer conditionat. Hotelul de patru stele este nou nout si ofera 51 de camere duble, mobilate modern si echipate cu aparate de aer conditionat, bai cu dus, acces Internet si terasa sau balcon).


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Practicilor Strategiilor de Marketing ale Hotelului Silver din Hajduszoboszlo - Ungaria.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Asist. univ. drd Anca Francisca CRUCERU, Strategii de comunicare promotionala, Academia de Studii Economice Bucuresti
2. Porumb E. Strategii manageriale, Editura Intelcredo, Alba Iulia, 2003
3. http://www.descriere.ro/hotel-international-baile-felix.html
4. http://www.hotel.international.baile.felix.tourneo.ro/F_New/
5. http://www.tourismguide.ro/tgr/hotel_international_baile_felix_2050.php
6. http://www.transilvaniatravel.com/oferta/449/vacante-la-baile-felix-hotel- international-4.html
7. http://www.preferatele.com/docs/marketing/4/proiect-de-licenta--24.php
8. www.romania.hotelsilver.hu/camere


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!