Analiza SC Milka SRL

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 3437
Mărime: 76.23KB (arhivat)
Publicat de: Stanca Popescu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Pirvu Florea
Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune
Academia de Studii Economice, Bucuresti

Cuprins

  1. 1. Descrierea organizației
  2. 1.1. Scurt istoric
  3. 1.2. Domeniul de activitate
  4. 1.3. Investiție inițială
  5. 1.4. Structura organizațională
  6. 2. Misiunea / Viziunea organizatiei
  7. 3. Descrierea produselor / serviciilor
  8. 4. Segmentul de piață căreia i se adresează organizația
  9. 5. Analiza concurenței
  10. 6. Analiza SWOT
  11. 7. Situația economico-financiară a organizatiei
  12. 8. Propuneri de îmbunătățire a activității firmei
  13. 9. Aspecte prin care se diferențiază organizatia din punct de vedere al funcției managementului de concurență
  14. 10. Concluzii
  15. 11. Bibliografie

Extras din proiect

DESCRIEREA ORGANIZAȚIEI

- Domeniul de activitate și scurt istoric

Milka este un brand internațional de ciocolată, care își are originea în Elveția din 1825 și care este produs la nivel internațional de compania Mondelēz International (anterior cunoscută sub numele de Kraft Foods) din 1990. Pentru mai mult de 100 de ani Milka este produsă în Lörrach, Germania, cu 140.000 de tone de ciocolată vândute în 2012.Acesta este vânduta sub formă de batoane și în diferite forme reprezentative sărbătorilor de Paști și de Crăciun.Milka produce prăjituri și biscuiți acoperite cu ciocolată.

- Investitie initiala

Fondatorii și Capitalul Social a firma „Milka”

Nr. Numele Fondatorului Cota Parte % Valoarea (lei)

1 Armanu Nicolai 20 1080

2 Onuță Tatiana 20 1080

3 Cabac Irina 20 1080

4 Dănăilă Lilia 20 1080

5 Horneț Natalia 20 1080

TOTAL 100 5400

Fiecare din fondatorii companiei a intervenit cu ajutor material pentru inițierea afacerii, după cum urmează:

Cota parte a fiecarui fondator

Nr. Numele Fondatorului Suma, lei

1 Armanu Nicolae 12 000

2 Onuță Tatiana 12 000

3 Cabac Irina 12 000

4 Dănăilă Lilia 12 000

5 Horneț Natalia 12 000

TOTAL 60 000

- Structura organizatorică a societății

Structura unei întreprinderi este considerată cadrul, scheletul acesteia. Scopul ei este să reducă sau să uniformizeze incertitudinea privind comportamentul salariaților. Structura organizatorică a unei întreprinderi are următoarele scopuri: stabilește compartimentele și sarcinile posturilor individuale, precum și responsabilii de realizarea sarcinilor, clarifică ierarhia organizațională, adică cine este superiorul și cine este subordonatul, stabilește canalele de comunicare (comunicarea se desfașoară între compartimente și posturile definite), permite managerilor să aloce resurse către obiectivele definite prin plan.

MISIUNEA / VIZIUNEA ORGANIZATIEI

Intreprinderea a fost fondată cu scopul de a desfășura activitatea de creștere, producere și comercializare a produselor animaliere. Activitatea de bază a întreprinderii se axează pe producerea laptelui, transportarea, și comercializarea acestuia producătorilor de produse lactate din orașul Cahul. Păstrarea, transportarea și comercializarea producției se va realiza în conformitate cu standardele Uniunii Europene, utilizînd tehnologii performante. Faptul că nu există o concurență elocventă în domeniu ne permite crearea unei rețele stabile și vaste, iar profesionalismul și implicarea activă a personaluluiu întreprinderiii va asigura fidelizarea clienților și crearea unei imagini de încredere pe piața națională.

DESCRIEREA PRODUSELOR / SERVICIILOR

Una din direcții în cadrul sectorului primar ar fi ca procesatorii să investească în ferme de vaci cu lapte. Inființarea fermelor de vaci reprezintă unul din factorii critici pentru dezvoltarea sectorului zootehnic primar, iar necesitatea creării fermelor de vaci actualmente se resimte stringent în R. Moldova, de aceea cooperativele și intreprinderile de prelucrare tind să creeze astfel de ferme. Avantajele pe care le asigură fermele de vaci in comparație cu gospodăriile individuale sunt: obținerea materiei prime corespunzătoare cerințelor intreprinderilor de prelucrare; ducerea unei evidențe veterinare stricte și organizarea selecției; stimularea procesului de planificare a volumului de producție atat a furnizorilor cat și a prelucrătorilor; simplificarea procesului de colectare și livrare a materiei prime obținute; asigurarea trasabilității, cerință dură a Uniunii Europene; flexibilitate în cazul modificării cerințelor intreprinderilor. Afacerea constă în producerea laptelui natural, și comercializarea acestuia firmelor comerciale de producere a produselor lactate. Pentru a realiza obiectivele asumate, întreprinderea va procura 20 vaci pentru lapte „Holstein”/Austria. În activitatea operațională se va folosi zilnic nutreț combinat, hrană vegetală, ca rezultat produsul oferit de către întreprindere pentru realizare va fi lapte de vaci de calitate superioară. Pentru creșterea vacilor este nevoie de spațiu și încăperi pregătite special pentru creștere. Întreprinderea la moment ia în arendă o încăpere pentru ferma de vaci, care este o clădire capitală din coteleț, acoperită cu ardezie, având disponibile rețele inginerești ca sursa de energie electrică, cu o suprafață totală de 1394 metri patrați. Încăperea este amenajată pentru a acorda condiții bune pentru întreținerea vacilor. Întreprinderea își va desfășura activitatea în s. Chircani, r-ul Cahul. Un veterinar cu experiență va consulta întreprinderea noastră. Se preconizează de a încheia contracte de realizare a producției gata (laptelui) cu firme comerciale, care se ocupă cu colectarea acestor genuri de produse - ca rezultat gama de produse va fi oferită conform specificației contractului. Prin investiția realizată se urmărește scopul să se promoveze si să se creeze o imagine a unei întreprinderi care oferă o producție de calitate superioară beneficiarilor săi, și nu în ultimul rând la un preț acceptabil. Produsul este laptele natural, pe care îl vom comercializa cu 5 lei/litru, care îl vom comercializa fabricei de brînzeturi din Cahul. Produsul Milka spre deosebire de produsele similare ale concurenților actuali va oferi o garanție a calității prin faptul că odată colectat va fi păstrat în vase special care îi vor permite să își păstreze calitățile și proprietățile nutritive îndelungat timp, oferind consumatorului industrial posibilitatea achiziționării unei cantități mari de lapte cu cheltuieli minime de colectare(700 l/zi). Activitatea operațională planificată ar permite obținerea într-un ciclu complet care ca rezultat ar oferi pentru comercializare lapte de calitate superioară.

Bibliografie

https://www.milka.ro/

https://www.milka.ro/suport/intrebarifrecvente

https://prezi.com/9knwe-lctun4/ciocolata-milka/

http://www.creeaza.com/referate/marketing/ANALIZA-PIETEI-CIOCOLATEI-MILK751.php

https://pdfslide.us/documents/analiza-componentelor-mixului-de-marketing-milka.html

https://documents.tips/documents/milka-un-brand-de-prestigiu-al-kraft-foods-international.html

http://www.creeaza.com/referate/marketing/ANALIZA-PIETEI-CIOCOLATEI-MILK751.php

Preview document

Analiza SC Milka SRL - Pagina 1
Analiza SC Milka SRL - Pagina 2
Analiza SC Milka SRL - Pagina 3
Analiza SC Milka SRL - Pagina 4
Analiza SC Milka SRL - Pagina 5
Analiza SC Milka SRL - Pagina 6
Analiza SC Milka SRL - Pagina 7
Analiza SC Milka SRL - Pagina 8
Analiza SC Milka SRL - Pagina 9
Analiza SC Milka SRL - Pagina 10
Analiza SC Milka SRL - Pagina 11
Analiza SC Milka SRL - Pagina 12
Analiza SC Milka SRL - Pagina 13
Analiza SC Milka SRL - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Analiza SC Milka SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Bugetul unității administrativ-teritoriale comuna Bosanci pentru anul 2020

Introducere Prezentarea comunei Bosanci Comuna Bosanci este o comună ce aparține de județul Suceava, situată la aproximativ 8 km de județ, care...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Implementarea unui sistem logistic performant la SC Brădet SRL

INTRODUCERE „ Conceptul de logistică a fost utilizat pentru prima dată în domeniul militar. Logistica era privită ca o parte a artei războiului,...

Contribuția designului și esteticii în dezvoltarea pieței

INTRODUCERE Dimensiune secțiune: 1 pagină Punctaj secțiune: 1,5 pct Motivarea alegerii produsului Am ales acest produs, deoarece este foarte...

Lansarea unui nou produs pe piață

I. Rezumat ~ În timp ce aparatele reuşite sunt inventate în laboratoare, produsele reuşite sunt inventate de compartimentul de marketing. ~...

Plan de afaceri în scopul obținerii unui credit bancar

Rezumat La momentul actual se observă o tendinţă de creştere a consumului de produse lactate, care de altfel sunt foarte necesare dezvoltării...

Relansarea unui Produs

Temă de proiect Să se realizeze structura organizatorică a departamentului de marketing a unei societăţi ca va avea ca scop relansarea pe piata a...

Impactul Crizei asupra Comportamentului Strategic al Întreprinderilor Românești

Rezumat În prezenta lucrare se analizează impactul pe care l-a avut criza economică asupra firmelor româneşti. S-a încercat o comparare a...

Ai nevoie de altceva?