Analiza SC Milka SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Descrierea organizatiei
1.1. Scurt istoric
1.2. Domeniul de activitate
1.3. Investitie initiala
1.4. Structura organizationala
2. Misiunea / Viziunea organizatiei
3. Descrierea produselor / serviciilor
4. Segmentul de piata careia i se adreseaza organizatia
5. Analiza concurentei
6. Analiza SWOT
7. Situatia economico-financiara a organizatiei
8. Propuneri de imbunatatire a activitatii firmei
9. Aspecte prin care se diferentiaza organizatia din punct de vedere al functiei managementului de concurenta
10. Concluzii
11. Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

DESCRIEREA ORGANIZATIEI
-  Domeniul de activitate si scurt istoric 
Milka este un brand international de ciocolata, care isi are originea in Elvetia din 1825 si care este produs la nivel international de compania Mondelez International (anterior cunoscuta sub numele de Kraft Foods) din 1990. Pentru mai mult de 100 de ani Milka este produsa in Lorrach, Germania, cu 140.000 de tone de ciocolata vandute in 2012.Acesta este vanduta sub forma de batoane si in diferite forme reprezentative sarbatorilor de Pasti si de Craciun.Milka produce prajituri si biscuiti acoperite cu ciocolata.
-  Investitie initiala 
Fondatorii si Capitalul Social a firma ,,Milka"
Nr. Numele Fondatorului Cota Parte % Valoarea (lei)
1 Armanu Nicolai 20 1080
2 Onuta Tatiana 20 1080
3 Cabac Irina 20 1080
4 Danaila Lilia 20 1080
5 Hornet Natalia 20 1080
TOTAL 100 5400
Fiecare din fondatorii companiei a intervenit cu ajutor material pentru initierea afacerii, dupa cum urmeaza: 
Cota parte a fiecarui fondator
Nr. Numele Fondatorului Suma, lei
1 Armanu Nicolae 12 000
2 Onuta Tatiana 12 000
3 Cabac Irina 12 000
4 Danaila Lilia 12 000
5 Hornet Natalia 12 000
TOTAL 60 000
-  Structura organizatorica a societatii
Structura unei intreprinderi este considerata cadrul, scheletul acesteia. Scopul ei este sa reduca sau sa uniformizeze incertitudinea privind comportamentul salariatilor. Structura organizatorica a unei intreprinderi are urmatoarele scopuri: stabileste compartimentele si sarcinile posturilor individuale, precum si responsabilii de realizarea sarcinilor, clarifica ierarhia organizationala, adica cine este superiorul si cine este subordonatul, stabileste canalele de comunicare (comunicarea se desfasoara intre compartimente si posturile definite), permite managerilor sa aloce resurse catre obiectivele definite prin plan.
MISIUNEA / VIZIUNEA ORGANIZATIEI
Intreprinderea a fost fondata cu scopul de a desfasura activitatea de crestere, producere si comercializare a produselor animaliere. Activitatea de baza a intreprinderii se axeaza pe producerea laptelui, transportarea, si comercializarea acestuia producatorilor de produse lactate din orasul Cahul. Pastrarea, transportarea si comercializarea productiei se va realiza in conformitate cu standardele Uniunii Europene, utilizind tehnologii performante. Faptul ca nu exista o concurenta elocventa in domeniu ne permite crearea unei retele stabile si vaste, iar profesionalismul si implicarea activa a personaluluiu intreprinderiii va asigura fidelizarea clientilor si crearea unei imagini de incredere pe piata nationala.
DESCRIEREA PRODUSELOR / SERVICIILOR
Una din directii in cadrul sectorului primar ar fi ca procesatorii sa investeasca in ferme de vaci cu lapte. Infiintarea fermelor de vaci reprezinta unul din factorii critici pentru dezvoltarea sectorului zootehnic primar, iar necesitatea crearii fermelor de vaci actualmente se resimte stringent in R. Moldova, de aceea cooperativele si intreprinderile de prelucrare tind sa creeze astfel de ferme. Avantajele pe care le asigura fermele de vaci in comparatie cu gospodariile individuale sunt: obtinerea materiei prime corespunzatoare cerintelor intreprinderilor de prelucrare; ducerea unei evidente veterinare stricte si organizarea selectiei; stimularea procesului de planificare a volumului de productie atat a furnizorilor cat si a prelucratorilor; simplificarea procesului de colectare si livrare a materiei prime obtinute; asigurarea trasabilitatii, cerinta dura a Uniunii Europene; flexibilitate in cazul modificarii cerintelor intreprinderilor. Afacerea consta in producerea laptelui natural, si comercializarea acestuia firmelor comerciale de producere a produselor lactate. Pentru a realiza obiectivele asumate, intreprinderea va procura 20 vaci pentru lapte ,,Holstein"/Austria. In activitatea operationala se va folosi zilnic nutret combinat, hrana vegetala, ca rezultat produsul oferit de catre intreprindere pentru realizare va fi lapte de vaci de calitate superioara. Pentru cresterea vacilor este nevoie de spatiu si incaperi pregatite special pentru crestere. Intreprinderea la moment ia in arenda o incapere pentru ferma de vaci, care este o cladire capitala din cotelet, acoperita cu ardezie, avand disponibile retele ingineresti ca sursa de energie electrica, cu o suprafata totala de 1394 metri patrati. Incaperea este amenajata pentru a acorda conditii bune pentru intretinerea vacilor. Intreprinderea isi va desfasura activitatea in s. Chircani, r-ul Cahul. Un veterinar cu experienta va consulta intreprinderea noastra. Se preconizeaza de a incheia contracte de realizare a productiei gata (laptelui) cu firme comerciale, care se ocupa cu colectarea acestor genuri de produse - ca rezultat gama de produse va fi oferita conform specificatiei contractului. Prin investitia realizata se urmareste scopul sa se promoveze si sa se creeze o imagine a unei intreprinderi care ofera o productie de calitate superioara beneficiarilor sai, si nu in ultimul rand la un pret acceptabil. Produsul este laptele natural, pe care il vom comercializa cu 5 lei/litru, care il vom comercializa fabricei de brinzeturi din Cahul. Produsul Milka spre deosebire de produsele similare ale concurentilor actuali va oferi o garantie a calitatii prin faptul ca odata colectat va fi pastrat in vase special care ii vor permite sa isi pastreze calitatile si proprietatile nutritive indelungat timp, oferind consumatorului industrial posibilitatea achizitionarii unei cantitati mari de lapte cu cheltuieli minime de colectare(700 l/zi). Activitatea operationala planificata ar permite obtinerea intr-un ciclu complet care ca rezultat ar oferi pentru comercializare lapte de calitate superioara.


Fisiere în arhivă (1):

  • Analiza SC Milka SRL.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

https://www.milka.ro/
https://www.milka.ro/suport/intrebarifrecvente
https://prezi.com/9knwe-lctun4/ciocolata-milka/
http://www.creeaza.com/referate/marketing/ANALIZA-PIETEI-CIOCOLATEI-MILK751.php
https://pdfslide.us/documents/analiza-componentelor-mixului-de-marketing-milka.html
https://documents.tips/documents/milka-un-brand-de-prestigiu-al-kraft-foods-international.html
http://www.creeaza.com/referate/marketing/ANALIZA-PIETEI-CIOCOLATEI-MILK751.php


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!