Analiza sectorului de telecomunicații

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 5980
Mărime: 56.94KB (arhivat)
Publicat de: Axinte Manea
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Catalina Brindusoiu
Academia de Studii Economice

Extras din proiect

Evolutie

La 1 iunie 2005, România a devenit parte a celei mai mari comunitati mobile din lume, dupa achizitionarea Connex de catre Vodafone Group Plc., prin ceea ce a fost apreciata la acea data ca fiind cea mai mare tranzactie din România, în ultimii 15 ani.

Vodafone România este compania care a lansat prima retea GSM din România, în 15 aprilie 1997. Compania este, de asemenea, primul operator care a lansat serviciile 3G în România, în aprilie 2005.

Peste 7,7 milioane de clienti si mii de companii conteaza pe serviciile de comunicare oferite de Vodafone România.

Începând cu 27 aprilie 2006, brandul Vodafone a fost lansat în Romania prin campania "Traieste fiecare clipa".

Vodafone România se angajeaza sa îmbogateasca vietile oamenilor prin servicii de comunicare performante si printr-un sprijin constant acordat comunitatii.

Beneficii principale

- servicii 3G disponibile în 23 de orase din România

- 298.000 de clienti ai serviciilor 3G

- servicii integrate de comunicatii pentru companii

- serviciile 3G disponibile în roaming în 24 tari prin 36 de operatori

- servicii GSM disponibile în roaming în 135 de tari/zone, prin 289 de operatori

- solutii de comunicare inovative, atât pentru clientii individuali, cât si pentru clientii din mediul de afaceri

Numar de clienti - 7,717,000 de clienti la data de 31 decembrie 2006.

Acoperire - 97% din populatie si 81% din teritoriul României: reteaua 3G acopera 23 de orase si 30% din populatia României.

Actionari - Vodafone România este detinuta 100% de catre Vodafone Group Plc.

Despre Vodafone Group Plc: Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii în 27 de tari si retele partenere în alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera în prezent servicii catre peste 200 milioane de clienti din întreaga lume (la 31 decembrie 2006).

Viziune

Strategia în viitor se raporteaza la filosofia Vodafone, o companie careia îi plac provocarile. Daca ne uitam la istoria Vodafone, vom vedea ca este o companie tânara, de 21 de ani, creata în Marea Britanie si care ulterior a devenit multinationala prin achizitii si fuziuni în întreaga lume. Vodafone este singurul operator care nu are un background de fost monopolist, spre deosebire de operatori precum France Telecom, Deutsche Telekom, Telefonica si OTE. Asadar, prin modul în care s-a creat Vodafone, cultura companiei si a angajatilor este una care pune în centru inovatia, provocarea continua. Si pâna la urma, fiecare companie atrage oamenii pe care îi merita, iar Vodafone a „provocat” fostii monopolisti din anii ‘80 înca de la înfiintare. Provocarea continua este în cultura noastra, reprezinta ADN-ul Vodafone. Ne diferentiem prin inovatia continua si cred ca pe partea de inovatie suntem lider absolut. În privinta pozitiei de lider, eu iau în calcul partea de venituri si inovatia tehnologica, iar în acest sens noi suntem cu un pas înaintea tuturor. La rândul ei, inovatia da posibilitatea dezvoltarii de noi surse de venituri si noi directii de dezvoltare a companiei. Strategic, Vodafone a investit foarte mult si va continua sa o faca, aceasta fiind filosofia pe care ne vom construi viitorul. În 2006 am adus foarte multe produse noi pe piata româneasca, iar pâna la urma inovatia vine în întâmpinarea consumatorului.

Preview document

Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 1
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 2
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 3
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 4
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 5
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 6
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 7
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 8
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 9
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 10
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 11
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 12
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 13
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 14
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 15
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 16
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 17
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 18
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 19
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 20
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 21
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 22
Analiza sectorului de telecomunicații - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Analiza Sectorului de Telecomunicatii.doc

Te-ar putea interesa și

Analiza și Previziunea Serviciilor De Poștă și Telecomunicații în Franța în Perioada 1994-2004

CAP.I. ANALIZA SI PREVIZIUNEA SERVICIILOR DE POSTA SI TELECOMUNICATII ÎN FRANTA ÎN PERIOADA 1994-2004 Aceasta lucrare doreste a face o analiza...

Contabilitatea Surselor și Plasamentelor unei Societăți Bancare

1.1. Noţiuni generale privind sistemul bancar românesc România are o economie relativ deschisă, cu exporturi reprezentând 25,7% şi importuri 34,2%...

Analiza Serviciilor de Telecomunicație pe Piața Românească și Internațională

1. Telecomunicaţiile- prezentare şi importanţă În prezent, economia nu mai are doar 3 sectoare. Sectorul cuaternar, adică cel al informaţiei, s-a...

Poziția Județului Bacău în cadrul regiunii nord est

1. Introducere Regiunea Nord-Est este cea mai întinsă regiune a României, având o suprafaţă de 36.850 kmp (15,46% din suprafaţa totală a ţării)....

Poziția Județului Argeș în cadrul regiunii de sud

Introducere Bun venit in Argesul milenar, acolo unde s-a zamislit cea mai frumoasa legenda a constructiei fara de moarte - cea a Mesterului...

Evoluția serviciilor Vodafone România

1 SERVICII DE TELECOMUNICATII MOBILE În acest prim capitol am realizez o introducere în serviciile de telecomunicatii mobile, încercând sa nu...

Evaluarea investițiilor directe din România

Introducere Problematica investitiilor straine directe (ISD) a fost si este intens dezbatuta, existând, în acest sens, preocupari atât la nivel...

Analiza structurală a sectorului de telecomunicații

Esenta elaborarii strategiei concurentiale consta in raportarea firmei la mediul in care isi desfasoara activitatea . mediul firmei este foarte...

Ai nevoie de altceva?