Analiza Sectorului de Telecomunicatii

Extras din proiect Cum descarc?

Evolutie
La 1 iunie 2005, Romania a devenit parte a celei mai mari comunitati mobile din lume, dupa achizitionarea Connex de catre Vodafone Group Plc., prin ceea ce a fost apreciata la acea data ca fiind cea mai mare tranzactie din Romania, in ultimii 15 ani.
Vodafone Romania este compania care a lansat prima retea GSM din Romania, in 15 aprilie 1997. Compania este, de asemenea, primul operator care a lansat serviciile 3G in Romania, in aprilie 2005.
Peste 7,7 milioane de clienti si mii de companii conteaza pe serviciile de comunicare oferite de Vodafone Romania.
Incepand cu 27 aprilie 2006, brandul Vodafone a fost lansat in Romania prin campania "Traieste fiecare clipa".
Vodafone Romania se angajeaza sa imbogateasca vietile oamenilor prin servicii de comunicare performante si printr-un sprijin constant acordat comunitatii.
Beneficii principale
- servicii 3G disponibile in 23 de orase din Romania 
- 298.000 de clienti ai serviciilor 3G 
- servicii integrate de comunicatii pentru companii 
- serviciile 3G disponibile in roaming in 24 tari prin 36 de operatori 
- servicii GSM disponibile in roaming in 135 de tari/zone, prin 289 de operatori 
- solutii de comunicare inovative, atat pentru clientii individuali, cat si pentru clientii din mediul de afaceri 
Numar de clienti - 7,717,000 de clienti la data de 31 decembrie 2006.
Acoperire - 97% din populatie si 81% din teritoriul Romaniei: reteaua 3G acopera 23 de orase si 30% din populatia Romaniei.
Actionari - Vodafone Romania este detinuta 100% de catre Vodafone Group Plc.
Despre Vodafone Group Plc: Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre peste 200 milioane de clienti din intreaga lume (la 31 decembrie 2006).
Viziune
Strategia in viitor se raporteaza la filosofia Vodafone, o companie careia ii plac provocarile. Daca ne uitam la istoria Vodafone, vom vedea ca este o companie tanara, de 21 de ani, creata in Marea Britanie si care ulterior a devenit multinationala prin achizitii si fuziuni in intreaga lume. Vodafone este singurul operator care nu are un background de fost monopolist, spre deosebire de operatori precum France Telecom, Deutsche Telekom, Telefonica si OTE. Asadar, prin modul in care s-a creat Vodafone, cultura companiei si a angajatilor este una care pune in centru inovatia, provocarea continua. Si pana la urma, fiecare companie atrage oamenii pe care ii merita, iar Vodafone a ,,provocat" fostii monopolisti din anii '80 inca de la infiintare. Provocarea continua este in cultura noastra, reprezinta ADN-ul Vodafone. Ne diferentiem prin inovatia continua si cred ca pe partea de inovatie suntem lider absolut. In privinta pozitiei de lider, eu iau in calcul partea de venituri si inovatia tehnologica, iar in acest sens noi suntem cu un pas inaintea tuturor. La randul ei, inovatia da posibilitatea dezvoltarii de noi surse de venituri si noi directii de dezvoltare a companiei. Strategic, Vodafone a investit foarte mult si va continua sa o faca, aceasta fiind filosofia pe care ne vom construi viitorul. In 2006 am adus foarte multe produse noi pe piata romaneasca, iar pana la urma inovatia vine in intampinarea consumatorului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Sectorului de Telecomunicatii.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!