Extras din proiect
Evolutie
La 1 iunie 2005, România a devenit parte a celei mai mari comunitati mobile din lume, dupa achizitionarea Connex de catre Vodafone Group Plc., prin ceea ce a fost apreciata la acea data ca fiind cea mai mare tranzactie din România, în ultimii 15 ani.
Vodafone România este compania care a lansat prima retea GSM din România, în 15 aprilie 1997. Compania este, de asemenea, primul operator care a lansat serviciile 3G în România, în aprilie 2005.
Peste 7,7 milioane de clienti si mii de companii conteaza pe serviciile de comunicare oferite de Vodafone România.
Începând cu 27 aprilie 2006, brandul Vodafone a fost lansat în Romania prin campania "Traieste fiecare clipa".
Vodafone România se angajeaza sa îmbogateasca vietile oamenilor prin servicii de comunicare performante si printr-un sprijin constant acordat comunitatii.
Beneficii principale
- servicii 3G disponibile în 23 de orase din România
- 298.000 de clienti ai serviciilor 3G
- servicii integrate de comunicatii pentru companii
- serviciile 3G disponibile în roaming în 24 tari prin 36 de operatori
- servicii GSM disponibile în roaming în 135 de tari/zone, prin 289 de operatori
- solutii de comunicare inovative, atât pentru clientii individuali, cât si pentru clientii din mediul de afaceri
Numar de clienti - 7,717,000 de clienti la data de 31 decembrie 2006.
Acoperire - 97% din populatie si 81% din teritoriul României: reteaua 3G acopera 23 de orase si 30% din populatia României.
Actionari - Vodafone România este detinuta 100% de catre Vodafone Group Plc.
Despre Vodafone Group Plc: Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii în 27 de tari si retele partenere în alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera în prezent servicii catre peste 200 milioane de clienti din întreaga lume (la 31 decembrie 2006).
Viziune
Strategia în viitor se raporteaza la filosofia Vodafone, o companie careia îi plac provocarile. Daca ne uitam la istoria Vodafone, vom vedea ca este o companie tânara, de 21 de ani, creata în Marea Britanie si care ulterior a devenit multinationala prin achizitii si fuziuni în întreaga lume. Vodafone este singurul operator care nu are un background de fost monopolist, spre deosebire de operatori precum France Telecom, Deutsche Telekom, Telefonica si OTE. Asadar, prin modul în care s-a creat Vodafone, cultura companiei si a angajatilor este una care pune în centru inovatia, provocarea continua. Si pâna la urma, fiecare companie atrage oamenii pe care îi merita, iar Vodafone a „provocat” fostii monopolisti din anii ‘80 înca de la înfiintare. Provocarea continua este în cultura noastra, reprezinta ADN-ul Vodafone. Ne diferentiem prin inovatia continua si cred ca pe partea de inovatie suntem lider absolut. În privinta pozitiei de lider, eu iau în calcul partea de venituri si inovatia tehnologica, iar în acest sens noi suntem cu un pas înaintea tuturor. La rândul ei, inovatia da posibilitatea dezvoltarii de noi surse de venituri si noi directii de dezvoltare a companiei. Strategic, Vodafone a investit foarte mult si va continua sa o faca, aceasta fiind filosofia pe care ne vom construi viitorul. În 2006 am adus foarte multe produse noi pe piata româneasca, iar pâna la urma inovatia vine în întâmpinarea consumatorului.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Analiza Sectorului de Telecomunicatii.doc