Analiza Strategica a Orange Romania

Cuprins proiect Cum descarc?

Prezentarea generala a firmei 4
2. Diagnosticarea interna a firmei 8
3. Analiza externa contextuala a firmei 11
4. Analiza mediului competitiv 17
5.Matricea M.E.F.E 21
6. Analiza S.W.O.T 22
7. Matricea B.C.G 23
8. Concluzii 24
9. Propuneri 25
10. Bibliografie 26


Extras din proiect Cum descarc?

1. PREZENTAREA GENERALA A
ORANGE ROMANIA 
S.C. ORANGE ROMANIA S.A., companie a grupului France Telecom, este lider pe piata serviciilor de telefonie mobila din Romania. Compania ofera clientilor sai servicii integrate de voce, SMS, MMS, WAP, transmisii de date (GPRS, EDGE, 3G) si telefonie fixa. Este o organizatie de dimensiuni mari, constituita ca societate pe actiuni in 1991 in baza Legii nr. 15/1990 si a H.G. nr. 193/22.03.1991, avand in tara noastra o experienta de peste 10 ani in domeniu.
Orange Romania este filiala romaneasca a operatorului global de telefonie mobila Orange SA, divizia de telecomunicatii mobile a France Telecom. Orange Romania este detinut in proportie de 96,8% de France Telecom.
Pana in aprilie 2002, Orange a operat sub brand-ul Dialog. In februarie 2006, Orange Romania avea peste 7.000.000 de clienti, ceea ce ii conferea o cota de piata de 56,95%. Succesul Orange in Romania se datoreaza nu doar atractivitatii pe care o reprezinta telefonul mobil, ci si calitatii retelei, a serviciilor oferite si brandului.
La 30 septembrie 2012, Orange Romania avea 10.243.000 de clienti, Vodafone avea 7.874.220 clienti, iar Cosmote 6,4 milioane clienti.
Avand o acoperire a populatiei de 96,6%, Orange Romania ofera fiecarei persoane din Romania posibilitatea de a alege intre planuri de abonamente flexibile, ce pot fi personalizate, si cartele PrePay.
Orange Romania se afla in competitie directa cu Vodafone pentru cei 13,7 milioane de utilizatori de telefonie mobila din Romania. Orange a depasit Vodafone (pe atunci Connex) in privinta numarului de clienti in septembrie 2004. Orange a introdus la inceputul lui 2005 tehnologia EDGE in patru orase romanesti (Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Brasov), o tehnologie de tranzitie spre 3G. Acoperirea EDGE a fost extinsa la nivel national in noiembrie 2006. Serviciile de generatia a treia au fost lansate la 7 iunie 2006, pana la sfarsitul anului fiind acoperite 20 de orase.
Pana in noiembrie 2007, Orange Rominia a investit aproximativ 1,4 miliarde euro, de la intrarea pe piata romaneasca.
Principalii competitori pe piata de telefonie mobila din Romania sunt: Vodafone Romania, Cosmote Romania, Zapp Mobile (CDMA) iar mai nou si RCS & RDS.
VIZIUNEA
Viziunea Orange Romania este de a fi in continuare lider national in serviciile de telefonie mobila (voce, date, fax) oferindu-le clientilor sai o experienta unica si remarcabila, in conditiile unei concurente acerbe.
MISIUNEA
Misiunea Orange Romania este sa furnizee servicii simple, inovative si usor de folosit pentru a imbunatati si simplifica viata fiecaruia.
OBIECTIVE FUNDAMENTALE
Pornind de la misiune, principalele obiective economice ale organizatiei pentru perioada 2009 - 2012 constau in:
- Mentinerea indicatorilor de profitabilitate si cash - flow la un nivel similar celui inregistrat in anul 2008; 
- Sporirea coeficientului de eficienta a capitalului si a vitezei de rotatie a acestuia prin reducerea tuturor factorilor care genereaza imobilizari de fonduri;
- Pastrarea pozitiei de prima optiune a cumparatorului si majorarea cotei de piata de la valoarea actuala de 47,6% la o valoare de peste 50%;
- Atragerea a peste 1 milion de clienti broadband anual.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Strategica a Orange Romania.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!