Analiza strategică a Orange România

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 26 în total
Cuvinte : 4542
Mărime: 701.20KB (arhivat)
Publicat de: Emanuil Radu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf. Univ. Dr. LIVIU CRĂCIUN

Cuprins

  1. Prezentarea generală a firmei 4
  2. 2. Diagnosticarea internă a firmei 8
  3. 3. Analiza externă contextuală a firmei 11
  4. 4. Analiza mediului competitiv 17
  5. 5.Matricea M.E.F.E 21
  6. 6. Analiza S.W.O.T 22
  7. 7. Matricea B.C.G 23
  8. 8. Concluzii 24
  9. 9. Propuneri 25
  10. 10. Bibliografie 26

Extras din proiect

1. PREZENTAREA GENERALĂ A

ORANGE ROMÂNIA

S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A., companie a grupului France Telecom, este lider pe piaţa serviciilor de telefonie mobilă din România. Compania oferă clienţilor săi servicii integrate de voce, SMS, MMS, WAP, transmisii de date (GPRS, EDGE, 3G) şi telefonie fixă. Este o organizaţie de dimensiuni mari, constituită ca societate pe acţiuni în 1991 în baza Legii nr. 15/1990 şi a H.G. nr. 193/22.03.1991, având în ţara noastră o experienţă de peste 10 ani în domeniu.

Orange România este filiala românească a operatorului global de telefonie mobilă Orange SA, divizia de telecomunicații mobile a France Telecom. Orange România este deținut în proporție de 96,8% de France Telecom.

Până în aprilie 2002, Orange a operat sub brand-ul Dialog. În februarie 2006, Orange România avea peste 7.000.000 de clienți, ceea ce îi conferea o cotă de piață de 56,95%. Succesul Orange in România se datorează nu doar atractivității pe care o reprezintă telefonul mobil, ci și calității rețelei, a serviciilor oferite și brandului.

La 30 septembrie 2012, Orange România avea 10.243.000 de clienți, Vodafone avea 7.874.220 clienți, iar Cosmote 6,4 milioane clienți.

Având o acoperire a populației de 96,6%, Orange România oferă fiecărei persoane din România posibilitatea de a alege între planuri de abonamente flexibile, ce pot fi personalizate, și cartele PrePay.

Orange România se află în competiție directă cu Vodafone pentru cei 13,7 milioane de utilizatori de telefonie mobilă din România. Orange a depășit Vodafone (pe atunci Connex) în privința numărului de clienți în septembrie 2004. Orange a introdus la începutul lui 2005 tehnologia EDGE în patru orașe românești (București, Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov), o tehnologie de tranziție spre 3G. Acoperirea EDGE a fost extinsa la nivel national in noiembrie 2006. Serviciile de generația a treia au fost lansate la 7 iunie 2006, până la sfârșitul anului fiind acoperite 20 de orașe.

Până în noiembrie 2007, Orange Romînia a investit aproximativ 1,4 miliarde euro, de la intrarea pe piața românească.

Principalii competitori pe piața de telefonie mobilă din România sunt: Vodafone România, Cosmote România, Zapp Mobile (CDMA) iar mai nou și RCS & RDS.

VIZIUNEA

Viziunea Orange România este de a fi în continuare lider naţional în serviciile de telefonie mobilă (voce, date, fax) oferindu-le clienţilor săi o experienţă unică şi remarcabilă, în condiţiile unei concurenţe acerbe.

MISIUNEA

Misiunea Orange România este să furnizee servicii simple, inovative și ușor de folosit pentru a îmbunătăţi şi simplifica viaţa fiecăruia.

OBIECTIVE FUNDAMENTALE

Pornind de la misiune, principalele obiective economice ale organizaţiei pentru perioada 2009 – 2012 constau în:

- Menţinerea indicatorilor de profitabilitate şi cash – flow la un nivel similar celui înregistrat în anul 2008;

- Sporirea coeficientului de eficienţă a capitalului şi a vitezei de rotaţie a acestuia prin reducerea tuturor factorilor care generează imobilizări de fonduri;

- Păstrarea poziţiei de prima opţiune a cumpărătorului şi majorarea cotei de piaţă de la valoarea actuală de 47,6% la o valoare de peste 50%;

- Atragerea a peste 1 milion de clienţi broadband anual.

Preview document

Analiza strategică a Orange România - Pagina 1
Analiza strategică a Orange România - Pagina 2
Analiza strategică a Orange România - Pagina 3
Analiza strategică a Orange România - Pagina 4
Analiza strategică a Orange România - Pagina 5
Analiza strategică a Orange România - Pagina 6
Analiza strategică a Orange România - Pagina 7
Analiza strategică a Orange România - Pagina 8
Analiza strategică a Orange România - Pagina 9
Analiza strategică a Orange România - Pagina 10
Analiza strategică a Orange România - Pagina 11
Analiza strategică a Orange România - Pagina 12
Analiza strategică a Orange România - Pagina 13
Analiza strategică a Orange România - Pagina 14
Analiza strategică a Orange România - Pagina 15
Analiza strategică a Orange România - Pagina 16
Analiza strategică a Orange România - Pagina 17
Analiza strategică a Orange România - Pagina 18
Analiza strategică a Orange România - Pagina 19
Analiza strategică a Orange România - Pagina 20
Analiza strategică a Orange România - Pagina 21
Analiza strategică a Orange România - Pagina 22
Analiza strategică a Orange România - Pagina 23
Analiza strategică a Orange România - Pagina 24
Analiza strategică a Orange România - Pagina 25
Analiza strategică a Orange România - Pagina 26

Conținut arhivă zip

  • Analiza Strategica a Orange Romania.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza aplicării TQM la SC Romtelecom SA

Analiza Managementului Calitatii Totale la S.C.Romtelecom S.A. Capitolul 1 Prezentarea conceptului de management al calitatii 1.1. Scurt istoric...

Tendința și eficența în afaceri - Orange vs Vodafone

Introducere Lucrarea de față își propune să facă o analiză comparativă a Vodafone România S.A. și a Orange România S.A. din punctul de vedere al...

Analiza comparativă a demersurilor publicitare realizate pentru Orange și Vodafone

CAP 1. Caracterizare succinta a pietei produsului Cartela PrePay; pozitia marcilor Orange si Vodafone pe aceasta piata 1.1. Definirea pietei...

Studiu de Marketing la SC Orange SA

I.Introducere Studiul Gallup arată că în 82% din gospodăriile din România se folosesc servicii de telefonie mobilă, indiferent că este vorba de...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Cercetarea mediului concurențial al companiei Cosmote România SA

INTRODUCERE Telefonia mobilă a apărut în România pentru prima dată în anul 1997 când s-au lansat serviciile GSM prin Connex şi Orange denumit...

Strategii de creștere a vânzărilor în cadrul SC Orange România SA

INTRODUCERE Prezenta lucrare, intitulată Strategii de creştere a vâzărilor în cadrul S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A., constituie tema licenţei pe care am...

Management Strategic Orange

INTRODUCERE Am optat pentru această temă de studiu întrucât S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A. este ocompanie multinaţională, de dimensiuni mari, cu o...

Proiect Management - Orange

Rezumat Proiectul realizat cuprinde informatii ce ar putea interesa atat clientii, cat si eventualii furnizori si concurenti. Pentru o prezentare...

Responsabilitatea socială corporativă

Responsabilitatea sociala corporativa (RCS) este un termen care a fost introdus cu ceva timp in urma, dar se pare ca a capatat contur in secolul al...

Raport de Cercetare. Managementul Companiei Orange România

Introducere Orange Romania este reteaua de telefonie care apropie milioane de oameni pe care ii despart distante, care vorbesc limbi diferite si...

Analiza mixului de marleting la Orange România

INTRODUCERE Mixul de marketing poate fi definit ca un instrument de realizare a politicii de marketing a firmei, care constă dintr-o combinaţie...

Proiect Strategie Orange

1. PREZENTAREA FIRMEI a. Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi În lume sunt peste 50 de milioane de oameni pe care îi...

Ai nevoie de altceva?