Analiza Swot la SC Betty Ice SRL

Extras din proiect Cum descarc?

Societatea are deschise urmatoarele puncte de lucru: Medias, Constanta, Focsani, Oradea, Brasov, Suceava, Iasi, Craiova, Timisoara, Baia Mare, Cluj Napoca fiecare dintre acestea avand depozit frigorific si birou.Pe langa aceste puncte de lucru, societatea mai are si 7 chioscuri de desfacere inghetata.
Societatea are ca obiect principal de activitate: ,,Fabricarea inghetatei" (1552), iar printre obiectele secundare de activitate putem mentiona:
- fabricarea painii; fabricarea produselor proaspete de patiserie (1581);
- comert cu ridicata specializat al altor alimente, inclusiv peste, crustacee si moluste (5138);
- comert cu ridicata al zaharului, ciocolatei si produselor zaharoase (5136);
- comert cu ridicata cu cafea, ceai, cacao si condimente (5137);
- depozitari (6312);
- intretinerea si repararea autovehiculelor (5020);
- productia si conservarea carnii (1511);
- productia si conservarea carnii de pasare (1512);
Societatea are un capital social subscris si varsat in intregime de catre asociatul unic, in valoare de 7.000.000 lei, care se divide in 700.000 parti sociale a cate 10 lei fiecare. Cesiunea partiala sau totala a partilor sociale catre terti va putea avea loc in conditiile legii. In cazul decesului asociatului unic, succesorii sai vor putea prelua partile sociale ale autorului, si vor putea continua activitatea societatii. In aceasta situatie, declaratia de vointa a mostenitorilor va trebui autentificata, publicata in Monitorul Oficial si scrisa in Registrul Comertului. (Conform Actului Constitutiv)
Fondatorii companiei Betty Ice au visat cel mai special desert.
In 1994 a luat fiinta un vis: Betty Ice. Mereu isi doresc sa fie cei mai buni in ceea ce fac, oricare ar fi telul lor. Iar de la vis la realizarea lui este un drum nu intotdeauna usor. A fost nevoie de luni si ani de cautari, de incercari, de reusite si uneori de nereusite, pentru ca Betty Ice sa devina ceea ce este azi - o companie care are un cuvant de spus pe piata romaneasca de inghetata.
Dezvoltarea companiei a condus in timp la mai multe achizitii de utilaje de ultima generatie, pentru ca in 2006 toata munca si eforturile lor sa fie rasplatite cu una din cele mai moderne fabrici de inghetata din Europa.
Nu sunt modesti, sunt exigenti. Cu ei, cu munca lor, cu produsele lor. 
Misiunea lor este caracterizata de dorinta de a creste in continuare, de a pastra si de a imbunatati calitatea produselor.
Toate incercarile, munca, cercetarea i-au facut sa inteleaga ca interventia lor in creatia naturii trebuie sa fie cat mai redusa, iar acest lucru i-a determinat sa-si aleaga ingriedientele cu mare atentie.
La Betty Ice se poate spune ca fiecare sortiment reprezinta o adevarata opera de arta: delicata, fina, cremoasa,in combinatii deosebite cu fructe, alune, toppinguri si alte bunatati, pe care va lasam sa le descoperiti singuri.
In continuare putem sa vizionam cateva fotografii din fabrica:
1.2. Prezentarea produselor
BRANDURI
2.ANALIZA DOMENIULUI DE AFACERI AL FIRMEI UTILIZAND MATRICEA SWOT
Analiza SWOT reprezinta o tehnica generala de management ce este folosita in stadiile incipiente ale planificarii generale. Ea este o tehnica simpla si intalnita in pregatirea si revizuirea planului de afaceri, in rezolvarea unor probleme de management sau in luarea unor decizii.
SWOT este de fapt un acronim pentru Strengths (Puncte tari), Weaknesses (Puncte slabe), Opportunities (Oportunitati), Threats (Amenintari) si reprezinta un mod simplu si circumspect de a examina viabilitatea afacerii, asa cum se vede in figura urmatoare :
Sursa: Bisa, C., Elaborarea studiilor de fezabilitate si a planurilor de afaceri, Editura BMT Publishing House, Bucuresti, 2005, p. 253.
2.1. Componentele analizei SWOT
Aceasta analiza se bazeaza asadar pe:
- resursele si capacitatile interne (strengths - puncte tari, weaknesses - puncte slabe)
- factorii externi (opportunities - oportunitati, threats - amenintari)
Fiecare afacere are propriul ei profil SWOT si procesul analitic necesita o abordare iterativa care sa reflecte modificarile permanente ale factorilor interni si cei externi. Multi din factorii externi sunt de fapt provocari, iar modul in care echipa il priveste este un indicator al moralului acesteia.
Intr-o economie succinta si sintetica a beneficiilor oferite, o analiza SWOT reprezinta :
- un mijloc de identificare a punctelor tari, punctelor slabe, oportunitatilor si amenintarilor;
- un prilej de analiza a situatiei existente si de elaborare a unor tactici si strategii oportune;
- o baza de evaluare a capacitatilor lor si competentelor esentiale ale afacerii;
- o operatiune ce furnizeaza argumente si sugereaza cai pentru schimbare.
Este necesar ca rezultatele acestei analize sa fie revizuite, actualizate si utilizate cu ocazia planificarii ulterioare.
2.2. Analiza domeniului de afaceri al firmei S.C. BETTY ICE S.R.L. prin intermediul matricei SWOT se prezinta astfel:
A. PUNCTE FORTE (STROING POINTS)
1. raportul pret/calitate favorabil
2. gama larga de produse
3. cota de piata relativ ridicata
4. calitatea ridicata a produselor firmei
5. personal calificat
6. dotare tehnologica superioara
7. conditii igienice deosebite in care se desfasoara procesul tehnologic
B. PUNCTE SLABE (WEAKNESSES)
1. actiuni publicitare insuficiente
2. lipsa de experienta in domeniul exportului
3. lipsa sedintelor de munca
4. timp de lucru nefructificat la maxim
5. deficienta de comunicare intre departamente
C. OPORTUNITATI (OPPORTUNITIES)
1. acordarea unei importante mai mari publicitatii
2. impunerea accentuata pe piata publicitatii (dezvoltarea de companii de imagine, relatii publice, participarea la targuri de profil)
3. crearea unei puternice imagini de brand la nivel regional
4. program de investitii de amploare
5. extinderea volumului de productie si a capacitatii de productie
D. AMENINTARI (THREATS)
1. instabilitatea climatului economic
2. concurenta interna si/sau externa care ar putea copia produsele realizate de firma
3. produse cu preturi scazute
Mediul intern
Mediul extern Puncte forte (S)
S1 - raportul pret/calitate favorabil
S2 - gama larga de produse
S3 - cota de piata ridicata
S4 - calitate ridicata
S5 - personal calificat
S6 - dotare tehnologica
S7 - conditii igienice deosebite Puncte slabe (W)
W1 - publicitate insuficienta
W2 - lipsa de experienta in domeniul exportului
W3 - lipsa sedintelor de munca
W4 - timp de lucru nefructificat la maxim
W5 - lipsa comunicarii
Oportunitati (O)
O1 - extinderea publicitatii
O2 - impunerea accentuata pe piata publicitatii
O3 - crearea imaginii de brand la nivel regional
O4 - program de investitii
O5 - dezvoltarea pietei SO
S1, S2, S4, O2 WO
W4, W5, O5
Amenintari (T)
T1 - lipsa stabilitatii climatului economic
T2 - concurenta interna si/sau externa
T3 - concurenta prin pret ST
S1, S3, S4, S6, S7, T2 WT
W1, T3
Tabel nr. 1.1 - Analiza SWOT a firmei S.C. BETTY ICE S.R.L.
STRATEGIILE FIRMEI
- Strategia maxi-maxi (puncte forte si oportunitati) - SO: S1, S2, S4, O2: vom utiliza raportul pret/calitate favorabil, gama larga de produse si calitatea produselor puse la dispozitia clientilor in vederea impunerii accentuate pe piata publicitatii.
- Strategia mini-maxi (puncte slabe si oportunitati) - WO: W4, W5, O5: vom ameliora problemele legate de timpul de lucru nefructificat la maxim si deficientele de comunicare intre departamente in vederea dezvoltarii si extinderii pe piata a firmei.
- Strategia maxi-mini (puncte forte si amenintari) - ST: S1, S3, S4, S6, S7, T2: ne vom folosi de raportul pret/calitate favorabil, cota de piata, calitatea ridicata a produselor firmei, dotarea tehnologica superioara si de conditiile igienice deosebite in care se desfasoara procesul tehnologic pentru a face fata concurentilor.
- Strategia mini-mini (puncte slabe si amenintari) - WT: W1, T3: vom utiliza concurenta prin pret cu scopul dezvoltarii pe piata publicitatii si in vederea atragerii si fidelizarii clientilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Swot la SC Betty Ice SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!