Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 3527
Mărime: 28.17KB (arhivat)
Publicat de: Ilona Păun
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Manole Victor
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE FACULTATEA ECONOMIA AGROALIMENTARA SI A MEDIULUI

Cuprins

  1. Cuprins
  2. 1. Date generale despre firmă
  3. 1.1 Organizarea activităţii
  4. 1.2. Structura organizatorică şi relaţiile între compartimente
  5. 1.3. Relaţiile firmei cu mediul extern
  6. 1.4 Rezultate financiare
  7. 1.5 Detalii tehnice
  8. 2. Analiza SWOT
  9. 2.1 Prezentare teoretică
  10. 2.2 Puncte tari
  11. 2.3 Puncte slabe
  12. 2.4 Oportunitati
  13. 2.5 Amenintari
  14. 3. Concluzii

Extras din proiect

Introducere

Subiectul acestei lucrări îl reprezintă o societate comercială cu profil agricol care conţine mai multe compartimente ca cel vegetal, zootehnic şi prestări servicii în domeniul agricol. Proiectul presupune o analiză SWOT prin care se doreşte o îmbunătăţire a performanţelor economice şi evaluarea corectă a activelor fixe pe care le are în dotare.

Structura lucrării este formată din trei capitole. În prima parte avem datele generale despre agentul economic, rezultatele ultimului exerciţiu financiar şi activităţile care se desfaşoară în cadrul companiei. Partea a doua conţine partea teoretică şi elaborarea analizei SWOT. În ultima parte sunt formulate concluziile şi eventualele soluţii la problemele descoperite.

Date generale despre firmă

1.1 Organizarea activităţii

Obiectul principal de activitate al societaţii este creşterea şi comercializarea păsărilor iar pe lângă acestea societatea are înscrise la Registrul Comerţului şi alte activităţi secundare cum ar fi: abatorizare, producerea de nutreţuri concentrate pentru nevoi proprii, comercializare ouă consum.

Societatea are un număr de 40 de angajaţi dintre care 50 % este personal cu studii superioare. Aceştia sunt înregistraţi cu contracte de muncă la Camera de Muncă. Salariile impozitele şi taxele aferente acestora se regăsesc în statele de salarii din evidenţa societăţii.Ca şi organizare societatea este împărţită în patru mari departamente : Financiar –Contabilitate, Comercial , Întreţinere şi Reparaţii, Şef fermă. Societatea şi-a creat în ultimii cinci ani o reţea de distribuţie formată din peste 200 de clienţi în toată ţara .

Societatea are o capacitate de producţie de 75.000 capete anual.

1.2. Structura organizatorică şi relaţiile între compartimente

Structura organizatorică cuprinde departamente de execuţie şi control fiind realizată pe principiul structurii ierarhic funcţionale.

Societatea este condusă de un Director general, care este şi administratorul firmei cel care administrează bunurile firmei, reprezintă firma faţă de clienţi , furnizori, autorităţi locale precum şi alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu.

• Asigură aprovizionarea cu mijloace fixe şi consumabile;

• Asigură serviciile/utilităţile firmei;

• Administrează sediul firmei;

• Asigură asistenţa administrativă pentru noi proiecte.

Compartiment economic – condus de Directorul economic

• Asigură evidenţa contabilă la nivel de firmă;

• Achită la timp datoriile către stat.

Compartimentul personal – condus de Directorul economic

• Analizează necesarul de personal la nivel de firmă;

• Organizează selecţia, recrutarea de personal;

• Evaluează personalul;

• Asigură formarea profesională în funcţie de nevoile firmei/salariatului;

• Asigură salarizarea personalului;

• Asigură evidenţa contractelor de muncă, cărţilor de muncă etc.

Preview document

Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 1
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 2
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 3
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 4
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 5
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 6
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 7
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 8
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 9
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 10
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 11
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 12
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 13
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 14
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 15
Analiza SWOT la Societatea Comerciala Moroșanu Prest SRL - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Analiza SWOT la Societatea Comerciala Morosanu Prest SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Studiu de fezabilitate al societății agricole Unirea

Cuvânt înainte Planul de afaceri prezentat, sub forma unui studiu de caz, serveşte ca ghid studenţilor şi participanţilor la cursurile...

Utilizarea fondurilor structurale în agricultură

INTRODUCERE Fondurile europene au fost create cu scopul de a dezvolta anumite domenii şi a sprijini ţările membre pentru a ajunge la standarde...

Analiza unei Afaceri - Agrosape SRL

Capitolul 1 Prezentarea firmei Societatea AGROSAPE S.R.L se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si este platitoare de TVA....

Analiza Swot la SC Betty Ice SRL

Societatea are deschise următoarele puncte de lucru: Mediaş, Constanţa, Focşani, Oradea, Braşov, Suceava, Iaşi, Craiova, Timişoara, Baia Mare, Cluj...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Analiza SWOT a unei Firme

1. INTRODUCERE In economia moderna, firmele reprezinta „forta motrica” a progresului, a dezvoltarii, sunt cele ce asigura necesarul de...

Analiza Mediului Extern și Influienta Lui Asupra Firmei

Actualitatea temei. Orice firmă, pentru a-şi desfăşura activitatea cât mai bine, şi pentru a deveni un actor cât mai puternic pe piaţă, trebuie în...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?