Cuprins
- Cuprins
- 1. Date generale despre firmă
- 1.1 Organizarea activităţii
- 1.2. Structura organizatorică şi relaţiile între compartimente
- 1.3. Relaţiile firmei cu mediul extern
- 1.4 Rezultate financiare
- 1.5 Detalii tehnice
- 2. Analiza SWOT
- 2.1 Prezentare teoretică
- 2.2 Puncte tari
- 2.3 Puncte slabe
- 2.4 Oportunitati
- 2.5 Amenintari
- 3. Concluzii
Extras din proiect
Introducere
Subiectul acestei lucrări îl reprezintă o societate comercială cu profil agricol care conţine mai multe compartimente ca cel vegetal, zootehnic şi prestări servicii în domeniul agricol. Proiectul presupune o analiză SWOT prin care se doreşte o îmbunătăţire a performanţelor economice şi evaluarea corectă a activelor fixe pe care le are în dotare.
Structura lucrării este formată din trei capitole. În prima parte avem datele generale despre agentul economic, rezultatele ultimului exerciţiu financiar şi activităţile care se desfaşoară în cadrul companiei. Partea a doua conţine partea teoretică şi elaborarea analizei SWOT. În ultima parte sunt formulate concluziile şi eventualele soluţii la problemele descoperite.
Date generale despre firmă
1.1 Organizarea activităţii
Obiectul principal de activitate al societaţii este creşterea şi comercializarea păsărilor iar pe lângă acestea societatea are înscrise la Registrul Comerţului şi alte activităţi secundare cum ar fi: abatorizare, producerea de nutreţuri concentrate pentru nevoi proprii, comercializare ouă consum.
Societatea are un număr de 40 de angajaţi dintre care 50 % este personal cu studii superioare. Aceştia sunt înregistraţi cu contracte de muncă la Camera de Muncă. Salariile impozitele şi taxele aferente acestora se regăsesc în statele de salarii din evidenţa societăţii.Ca şi organizare societatea este împărţită în patru mari departamente : Financiar –Contabilitate, Comercial , Întreţinere şi Reparaţii, Şef fermă. Societatea şi-a creat în ultimii cinci ani o reţea de distribuţie formată din peste 200 de clienţi în toată ţara .
Societatea are o capacitate de producţie de 75.000 capete anual.
1.2. Structura organizatorică şi relaţiile între compartimente
Structura organizatorică cuprinde departamente de execuţie şi control fiind realizată pe principiul structurii ierarhic funcţionale.
Societatea este condusă de un Director general, care este şi administratorul firmei cel care administrează bunurile firmei, reprezintă firma faţă de clienţi , furnizori, autorităţi locale precum şi alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu.
• Asigură aprovizionarea cu mijloace fixe şi consumabile;
• Asigură serviciile/utilităţile firmei;
• Administrează sediul firmei;
• Asigură asistenţa administrativă pentru noi proiecte.
Compartiment economic – condus de Directorul economic
• Asigură evidenţa contabilă la nivel de firmă;
• Achită la timp datoriile către stat.
Compartimentul personal – condus de Directorul economic
• Analizează necesarul de personal la nivel de firmă;
• Organizează selecţia, recrutarea de personal;
• Evaluează personalul;
• Asigură formarea profesională în funcţie de nevoile firmei/salariatului;
• Asigură salarizarea personalului;
• Asigură evidenţa contractelor de muncă, cărţilor de muncă etc.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Analiza SWOT la Societatea Comerciala Morosanu Prest SRL.doc