Anchete și Sondaje

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 1660
Mărime: 366.22KB (arhivat)
Publicat de: Theodor Jianu
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

I.A.VARIABILA NUMERICA (Q20)

In ce masura notiunile predate la cursurile de specialitate sunt la nivelul cerintelor actuale ? (acordati o nota de la 1-10)?

Case Processing Summary

Cases

Valid Missing Total

N Percent N Percent N Percent

In ce masura notiunile predate la cursurile de specialitate sunt la nivelul cerintelor actuale - (acordati o nota de la 1-10) 263 100,0% 0 ,0% 263 100,0%

Fig2

Din tabelul de mai sus (fig2) putem afirma că nota medie acordată cursurilor de specialitate este de 7,76. Putem spune asadar cu o încredere de 95% că nota medie, pentru cursurile de specialitate este între 7,58 şi 7,93.

Coeficientul skewness(-1,417) este mai mic decat 0 ceea ce ne indică o distribuţie înclinată spre dreapta asimetrică, având mai multe valori extreme spre stânga.

Coeficientul Kurtosis(3,209)este mai mare decât 3 ceea ce ne indică o distribuţie leptokurtica, mai ascuţită decât o distibuţie normală; având mai multe valori concentrate în jurul mediei si cozi mai groase ceeea ce inseamnă probabilităţi ridicate pentru valorile extreme.

Mediana(8,00) reprezintă punctul central al seriei, deoarece la stânga şi la dreapta ei se situează câte 50% din totalitatea datelor.Ea fiind nu cu mult diferită de medie putem spune că seria este uşor asimetrică.

Fig3

Interpretarea histogramei din fig. 3 se face in funcţie de variabila noastră de interes şi anume ‘ nota acordată cursurilor de specialitate’.Putem afirma că nota cuprinsă între 6,50 si 7,50 are frecvenţa medie de apariţie În peste 85% din cazuri,nota este cuprinsă între 7,50 şi 8,50 pe când cele mai rar întâlnite note sunt între 1,50 şi 2,50 optate de mai puţin de 5% din stundenţi.

Fig.4

In diagram boxplot(fig.4)sunt marcate cinci valori ale variabilei şi anume: valoarea minimă si valoarea maximă, quartila 1, quartila 2 si mediana, fiecare valoare reprezentând 25% din distributie.Avem si outliere 26,29,156.

Preview document

Anchete și Sondaje - Pagina 1
Anchete și Sondaje - Pagina 2
Anchete și Sondaje - Pagina 3
Anchete și Sondaje - Pagina 4
Anchete și Sondaje - Pagina 5
Anchete și Sondaje - Pagina 6
Anchete și Sondaje - Pagina 7
Anchete și Sondaje - Pagina 8
Anchete și Sondaje - Pagina 9
Anchete și Sondaje - Pagina 10
Anchete și Sondaje - Pagina 11
Anchete și Sondaje - Pagina 12
Anchete și Sondaje - Pagina 13
Anchete și Sondaje - Pagina 14
Anchete și Sondaje - Pagina 15
Anchete și Sondaje - Pagina 16
Anchete și Sondaje - Pagina 17
Anchete și Sondaje - Pagina 18
Anchete și Sondaje - Pagina 19
Anchete și Sondaje - Pagina 20
Anchete și Sondaje - Pagina 21
Anchete și Sondaje - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Anchete si Sondaje.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Lansarea pe Piața din Județul Timiș a Vinurilor Produse de SC Jidvei SRL

SC JIDVEI SRL INTRODUCERE Asa cum spune legenda, zeul vinului s-a nascut în Tracia, pe teritoriul României de astazi. În aceasta zona, producerea...

Anchete și Sondaje

In urma prelucrarii raspunsurilor obtinute la chestionare am oservat: - 40% din cei chestionati consuma bauturi racoritoare in fiecare zi, 0,41%...

Studiu de Marketing privind Promovarea unui Produs de Asigurare

Capitolul I CONCEPTUL ŞI EMERGENŢA MARKETINGULUI 1.1 Emergenţa marketingului În teoria şi practica economică a zilelor noastre termenul de...

Metode Utilizate în Cercetarea de Marketing

ARGUMENT Informaţiile reprezintă la ora actuală o marfă cu valoare foarte mare, mai mare chiar decât a unor resurse strategice (aur, uraniu etc.)...

Studiul pieței produselor de mobilă - studiu de caz la SC Alprom SA

INTRODUCERE Prelucrarea lemnului în România, a reprezentat una din cele mai vechi tradiţii în principal datorită unui fond forestier mai mare care...

Teoria practică a sondajului statistic

Capitolul 1 Elaborarea anchetei prin sondaj Astăzi, societatea are nevoie de informaţii mai mult ca oricând. Zi de zi lucrăm cu date, însă pentru...

Proiect Sondaje și Anchete Statistice

Etapele planificarii si executiei sondajului statistic Sondajul a fost realizat in randul studentilor din anul III de la Academia de Studii...

Ancheta sociologică și sondajul de opinie

Traian-Ioan Rotariu (n. 1943) este profesor la Universitatea „Babes-Bolyai”, Cluj, seful Catedrei de Sociologie si prodecan al Facultatii de...

Ai nevoie de altceva?