Apple - Evolutie, Business si Strategie

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere
Capitolul I
1.1 Informatie generala despre Apple Inc 3
1.2 Sloganul intreprinderii 4 
1.3 Evolutia intreprinderii 5
Capitolul II
2.1 Misiunea firmei 7
2.2 Strategia intreprinderii 7
2.3.1. Strategia intreprinderii in domeniul bussinesului mic si mijlociu si a consumatorului simplu 7 
2.3.2. Strategia intreprinderii in domeniul educatiei 8
2.3.3. Strategia intreprinderii in domeniul firmelor private, de stat si de creatie 9
2.3.4. Strategia Apple in domeniul mediului iconjurator 9
2.3.5. Elemente strategice 9
2.3.6. Obiective 10
Capitolul III
3.1 Mediul intern al companiei 11
3.1.1 Organizarea afacerii 11
3.1.2 Cultura corporativa 11
3.1.3 Resurse corporative 11
3.2 Mediul extern al companiei 14
3.3 Analiza SWOT(Puncte tari, Puncte slabe, Oportunitati, Amenintari) 17
Capitolul IV
4.1 Stragia recomandata 18
4.2 Mentinere si Control 18
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

In aceasta lucrare este formata din 4 capitole, in care sunt prezentate urmatorele informatiisunt prezente informatii privind companiei Apple Inc., care cuprinde 4 capitole.
In 1976, Steve Jobs si Steven Wozniak porneau o firma de produse electronice intr-un garaj inchiriat din Palo Alto, in sudul Californiei. Acest garaj este temelia a ceea ce urma sa devina curand "Silicon Valley".
Apple a proiectat, dezvoltat si comercializat numeroase linii de produse si servicii electronice. Compania isi vinde produsele in domeniul educatiei, oamenilor de afaceri, oamenilor politici si deasemenea clientilor pasionati de electronice si creativitate. In timp ce Apple isi dezvolta activitatea de comercializare, dirijandu-si activitatea pe diferite segmente, se pune intrebarea la ce este buna acesta companie, de fapt?
La sfarsitul anului fiscal, Apple detinea 273 magazine cu amanuntul, inclusiv 217 de magazine in SUA si 56 de magazine la nivel international. Desi aceste lansari sunt potential benefice, magazinele Apple creeaza probleme distribuitorilor si astfel nu toate dintre aceste magazine vor rezista pana la final. 
Avand in vedere ca distribuitorii companiei, inca isi propun un castig de 50 % din vanzarile de pe piata interna, compania se confrunta cu un risc major si poate suferi enorm. 
Capitolul I
1.4 Informatie generala despre Apple Inc.
Denumirea: in primii 30 ani de activitate intreprinderea se numea Apple Computer, Inc., iar din 9 ianuarie 2007 - Apple, Inc.
Sediul social: 1 Infinite Loop, Cupertino, CA 95014, USA.
Infiintata pe 1 aprilie 1976 in Cupertino, California.
Obiect de activitate 
Domeniul de activitate al intreprinderii Apple Inc. reprezinta proiectarea, fabricarea si vanzarea calculatoarelor personale, dispozitivelor de comunicare mobila, a muzicii digitale portabile, video playerelor, cat si o varietate de programe software pentru ele, servicii, periferice si solutii pentru retea. Apple Inc. isi vinde produsele al nivel mondial prin intermediul magazinelor sale online, retail, prin vanzari directe, prin angrosisti si alte terte parti. In plus, compania comercializeaza o mare varietate de produse fabricate de terte parti compatibile cu iPhone, iPod si calculatoarele Macintosh ce include: aplicatii software, imprimante, dispozitive de stocare, difuzoare, casti si diverse alte accesorii si periferice prin intermediul magazinelor online si magazinelor de vanzare cu amanuntul, precum si continut digital si aplicatii prin intermediul iTunes Store (R).
Compania vinde consumatorilor de rand, intreprinderilor mici si mijlocii, institutiilor educationale, guvernamentale si celor de creatie. Anul fiscal al intreprinderii este constituit din 52 sau 53 de saptamani si se finalizeaza in ultima sambata din septembrie.
Situatia actual Apple Romania
Apcom Romania, unicul importator oficial de produse Apple pe piata locala, a estimat o scadere de 15-18% a cifrei de afaceri, de la 10 milioane de euro, raportata anul trecut, la 8 mil. euro pentru anul curent. In anul 2008 produsele Apple au fost vandute in valoarea de 13 milioane de euro.
Cu privire la vanzari, raportul dintre iPod si MacBook-uri s-a schimbat, proportia fiind de 30% la 70%, comparativ cu anul trecut cand raportul era de 40% pentru iPod-uri si 60% pentru MacBook-uri, conform spuselor lui Zsolt Kadar, marketing manager al distribuitorului Apcom, "unul din motivele pentru care a crescut raportul in favoarea MacBook-urilor este faptul ca au scazut campaniile publicitare cu iPod-uri".


Fisiere in arhiva (1):

  • Apple - Evolutie, Business si Strategie.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!