INTRODUCERE Primaria orasului Dolhasca: Orasul Dolhasca se localizeza in extremitatea sud-estica a judetului Suceava. Primaria orasului Dolhasca este unul din centrele de executie bugetara subordonate Primariei Municipiului Suceava. In subordinea Primariei Dolhasca exista urmatoarele unitati bugetare: - Spitalul Dolhasca; - Sscoala cu claasele I-IV Dolhasca; - Liceul Oltea Doamna Dolhasca; - Alte scoli din satele aflate in comuna Dolhasca. Ca si principala sursa de finantare a centrului bugetar mentionam bugetul local, dar si finantarea din propriile venituri realizate de institutii (sponsorizari, donatii, impozite, prestari servicii, activitati de comert etc.), dar si bugetul de stat. Primaria orasului Dolhasca isi organizeaza si isi conduce propria contabilitate, in conformitate cu normale legale intrate in vigoare, in ceea ce priveste contabilitatea institutiilor publice. Normele contabile in vigoare atribuie raspunderea pentru organizarea si conducerea contabilitatii la institutiile publice ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii organizatiei respective. Conducatorul institutiei Primaria orasului Dolhasca este ordonator secundar de credite, ordonatorii superiori fiind Primaria Municipiului Suceava (ordonator principal). Potrivit legii contabilitatii, contabilitatea se poate tine in limba romana si in moneda nationala. Principalele documente utilizate de institutia publica sunt: facturi, registru de magazie, foaie de parcurs. Institutia publica utilizeaza sisteme de prelucrare automata a informatiilor contabile, care sunt stocate pe suporti magnetici si permit in orice moment reconstituirea elementelor si continuturilor conturilor, a listelor si a continuturilor supuse verificarii. Institutia utilizeaza un program de prelucrare automata a datelor din contabilitatea sintetica, un program de evidenta a stocurilor si unul de evidenta a obiectelor de inventar si mijloacelor fixe si de calcul al amortizarii. Inventarierea patrimoniului se efectueaza, in conformitate cu legea contabilitatii nr.82/1991 si Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr.1753/2004, de catre comisiile de inventariere numite prin decizie scrisa, emisa de ordonatorul de credite. Aceste comisii raspund de efectuarea tuturor lucrarilor de inventariere potrivit prevederilor legale. PRIMARIA MUNICIPIULUI SUCEAVA Compartimentul de Audit Public Intern Nr. 189 /05.05.2019 ORDIN DE SERVICIU In conformitate cu prevederile art. 8, litera c. din Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, a OMFP nr. 38/2003 de aprobare a normelor metodologice generale privind exercitarea activitatii de audit intern, cu modificarile si completarile ulterioare si a Planului de audit intern pentru anul 2019, se va efectua misiunea de audit intern privind Activitatea de comert, in perioada 05.05.2019 - 30.05.2019. Scopul misiunii de audit este de a oferi asigurari asupra modului in care sunt desfasurate activititatile de comert, in conformitate cu cadrul normativ si legislativ, iar obiectivele acestuia au in vedere urmatoarele: 1. Comercializarea si depozitarea bunurilor 2. Livrarea bunurilor Mentionam ca se va efectua un audit de conformitate al modului de organizare a sistemului privind activitatea de comert.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.