Business case - Cărturești

Cuprins proiect Cum descarc?

1. REZUMAT 2
1.1. Obiectiv 2
1.2. Rezultate anticipate 2
1.3. Recommendari 3
1.4. Justificare 3
2. COLECTIVUL DE ANALIZA BUSINESS CASE 4
3. DEFINIREA PROBLEMEI 4
3.1. Formularea problemei 4
3.2. Impact organizational 5
3.3. Migratia tehnologica 5
4. PROIECT GENERAL 6
4.1. Descrierea proiectului 6
4.2. Tinte si obiective 7
4.3. Performanta proiectului 7
4.4. Ipotezele proiectului 8
4.5. Restrictiile proiectului 8
4.6. Principalele repere ale proiectului 8
5. ALINIERE STRATEGICA 9
6. ANALIZA COST BENEFICIU 9
7. ANALIZA ALTERNATIVELOR 10
8. OMOLOGARI 11


Extras din proiect Cum descarc?

1. REZUMAT
Promovarea librariei virtuale Carturesti pentru a se face cunoscuta pe internet este importanta, insa nu suficienta. Nu este de ajuns ca vizitatorii sa acceseze site-ul, ei trebuie castigati, transformati din clienti potentiali in clienti efectivi si mentinuti. Pentru aceasta, trebuie identificat ce anume atrage cumparatorii, ce anume poate diferentia o librarie fata de competitori intr-un mod relevant pentru clienti, site-ul trebuie dezvoltat continuu si modificat pentru a se adapta la evolutia asteptarilor clientilor si a produselor. Aceasta este si problema cu care se confrunta Libraria Carturesti - lipsei fidelizarii clientilor, o problema destul de importanta pe piata pe care se afla, in special pentru ca alte librarii au introdus aceasta . De asemenea, lipsa interesului tinerilor si mijloacele de a-i atrage sunt nu foarte bine puse la punct
1.1. Obiectiv
In urma unor evaluari, s-a constatat faptul ca libraria Carturesti a adoptat un model de business descentralizat. 
Chiar daca se onoreaza comenzile din ce in ce mai numeroase ale clientilor in mai multe locatii, fidelizarea clientilor este inexistenta si acest lucru s-ar putea sa dauneze.
Pana in prezent, multe dintre cerintele interne, cum ar fi activitatile de salarizare si gestionarea resurselor, au fost realizate prin intermediul sistemelor de tip vechi.
Aceasta inadecvare la fidelizarea clientilor se soldeaza prin dezinteresul acestora pentru serviciile librariei si cautarea altora care dispun de acest seriviu. Pentru a gestiona mai eficient administratia, pentru a fideliza clientela, pentru a o rasplati dar si pentru a o atrage pentru cat mai mult timp, Carturesti trebuie sa treaca la o aplicatie care sa faca acest lucru .
1.2. Venituri anticipate
Trecerea la o metoda de fidelizare a clientilor va permite Librariei Carturesti sa isi gestioneze mult mai bine clientela, sa previzioneze vanzarile.
Aceasta schimbare tehnologica va reduce riscul pierderii iubitorilor de carte si ceai, dar si riscul cresterii concurentei .
Compania va beneficia, de asemenea, de un asalt de noi clienti care vor fi incantati de beneficiile de care pot dispune atunci cand aleg metoda de fidelizare.
1.3. Recomandare
Unul dintre cei mai importanti pasi pe care Carturesti online o poate face este sa-si construiasca o baza de clienti loiali si sa le satisfaca dorinta acestora de atentie, ingrijire si intelegere. Un program de loialitate are drept scop multumirea clientiilor prin oferte personalizate.
Au fost analizate diferite optiuni si alternative pentru: 
-reducere a concurentei
-fidelizare clientele
-atragere noi client
Modalitati prin care aceasta metoda de fidelizare va atinge rezultatele dorite sunt:
-  Pentru a face acest lucru, comerciantii trebuie sa valorifice datele pe care le au referitoare la comportamentul online al clientilor lor pentru a comunica cu acestia intr-un mod personalizat. Aceasta personalizare implica recomandari de produs relevante, continut contextual, mesaje personalizate.
-  Personalizarea poate crea un sentiment profund de loialitate. Clientii vor sa fie intelesi si apreciaza timpul si efortul pe care acestia il pot economisi daca un comerciant cu amanuntul cunoaste tipurile de produse si servicii pe care le cauta. O experienta personalizata a clientilor este una dintre cele mai puternice avantaje existente acolo.
-  Prezentarea clientilor produselor pe care le doresc de fiecare data cand viziteaza site-ul - precum si oferirea de sugestii si promotii utile si orientate - va inspira loialitatea".
1.4. Justificare
Unul dintre cei mai importanti, dar si cei mai necesari pasi pe care libraria Carturesti il poate face este sa-si construiasca o baza de clienti loiali si sa le satisfaca dorinta acestora de atentie, ingrijire si intelegere. Un program de loialitate ce are drept scop multumirea clientiilor prin oferte personalizate este exact ceea ce ii lipseste librariei Carturesti
-  Au fost analizate alte alternative si sistemul actual, 
-  Proiectul de fidelizare a fost selectat dintre alternativele acestui BC, deoarece ofera cea mai buna oportunitate de a realiza beneficii intr-o maniera rapida, permitand totodata cea mai mare imbunatatire a eficientei si reducerea costurilor. 
-  Alte alternative au presupus un risc mai mare, mai putine beneficii, prea dificil de implementat sau nu au fost aliniate in mod corespunzator cu strategia si / sau obiectivele corporative actuale.
-  Estimarile initiale pentru proiectul de fidelizare sunt:
- Reducerea cu 15% a costurilor generale in primele 12 luni
- Cresterea cu 20% a clientelei in primele 12 luni
- Cresterea cu 20% a vanzarilor de catre vechii cumparatori in primele 12 luni
2. ECHIPA DE ANALIZA A BUSINESS CASE 
Urmatoarele persoane cuprind echipa de analiza a cazurilor de afaceri. Acestia sunt responsabili pentru analiza si crearea cazului de afaceri al proiectului de fidelizare
Rol Descriere Nume/Titlu
Conducere executiva Furnizeaza suportul executiv pentru proiect Mazilu Andreea Raluca, Operatii web
Suport tehnic Ofera suport tehnic pentru proiect Ioana C., Tehnologia informatiei 
Imbunatatirea procesului Ii consiliaza echipa in tehnici de analiza si imbunatatire a procesului Maria Orsini, Process Analist de sistem
Project Manager Conduce proiectul de business case si echipa de proiect
Andreea Ionescu, Project Manager
Suportul Software Furnizeaza intregul suport software pentru proiect Bianca Zugravu, Conducatorul grupului Software 
3. DEFINIREA PROIECTULUI
3.1. Formularea problemei
Odata cu cresterea numarului de librarii, se impune sarcina de a aduce lucruri inovatoare de a gestiona efectiv administratia companiei Carturesti


Fisiere în arhivă (1):

  • Business case - Carturesti.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 6€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!