Cercetare Calitativa Apple

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul I 2
Capitolul II 4
Capitolul III 7
3.1 Corelatie brend-VIP 8
3.2 Corelatie brend-culoare 11
3.3 Corelatie brend-animal 12
3.4 Corelatia brend-sport 14
3.5 Corelatia brend-vehicul 15
Capitolul IV 16
Concluzie finala 16
Anexe 17


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul I
Prezentare brend
Cine poate spune in ziua de azi ca nu a auzit de marele brend Apple, este un brend care este mai cunoscut decat limba engleza. Si pentru cei care inca nu au auzit de acest brend va pot informa ca este brendul unuia dintre cei mai mari producatori de tehnologie din lume incepand cu smartphone,tablete, laptopuri,desktop acestea avand si propiul sistem de operare facut special pentru ele.
Dar sa incepem cu inceputul. Cum toate firmele mari au incepuri mici, putem spune la fel si despre Apple care a inceput totul intr-un garaj inchiriat. Bazele firmei se pare ca au fost create in orasul Pablo Alto din California. In anul 1976 renumitul Steve Jobs pe atunci doar un adolescent obisnuit dar cu vise marete inpreuna cu prietenul lui Steve Wozniak foarte putin cunoscut in prezent au trasformat micul oras Palo Alto intr-o zona de inalte tehnologii denumita si Silicon Valley.
Va intrebati cum a ajuns un tanar care Steve Jobs sa infiinteze o asa companie? 
Tanarul Steve tocmai ce terminase liceul si nu stia ce sa faca din vita lui, a fost in India dar se pare ca nu gasise nimic interesant de facut, la o ferma in Oregon la fel, o perioada de timp a fost programator de jocuri video in Atari intalnindu-se cu alti pasionati de computere, si nu va ganditi ca era nu stiu eu ce reuniune, era ceva foarte simplu intalnindu-se cu acestia intru-un parc noaptea.
Aparitia unui computer numit Altair l-a determinar pe Steve sa realizeze si el un asemenea computer dar el nu avea cunostinte indeajuns in domeniu asa ca a apelat la Steve Wozniak care avea aceste cunostinte care i-au permis sa se angajeze la Hewlett-Packard.
Petru a deschide afacerea acestia si-au vandut din bunuri dar nu in zadar pentru ca dupa putin timp acestia au vandut 50 de placi de baza proiectate de Wozniak pe care le-au vandut amtorilor din zona pentru suma de 500 dolari bucata.
Numele brendului este o creatie a lui Steve Jobs acesta inspirandu-se de la casa de discuri cu acelasi nume care producea melodiile Beatles, grup adorat de tanarul Steve.
Compania lui Steve Jobs s-a dezvoltat din ce in ce mai mult ajungand la vanzari imense la fel si la cifre de afaceri imense.
In ziua de azi putem observa ce inseamna omul potrivit la momentul potrivit impreuna cu o ideie geniala in minte.
Simbolul Apple, marul muscat, are multe semnificatii acestea fiind in relatie stansa cu Isaak Newton, homosexualitate si fructul otravit din care a muscat Alba-ca-Zapada.
In 1976 a fost creat intaiul logo Apple, de Steve Jobs si Ron Wayne. Schita primului logo era reprezentata de Isac Newton stand suv un mar, cu un fruct deasupra capului. Desenul fiind prea complex nu se putea inscriptiona pe toate produsele Apple cu eforturi mici asa sa Steve Jobs la angajat pe Rob Janoff sa gaseasca forma simplificata a siglei.
Din tot desenul cu Newton,Rob Janoff a reusit sa scoata cel mai reprezentativ si simplu logo, un mar muscat. Fiecare cred ca stie povestea lui Newton descoperind gravitatia. Marul care i-a cazut in cap si toate cele.
Marul se pare ca are o semnificatie foarte importanta dar de ce este un mar muscat?
Raspunsul il gasim tocmai in anul 1954, legenda incepand cu un homosexual, dar nu orice homosexual si chiar unul dintre parintii computerului modern, Alan Turing.
Toata lumea se intreaba acum ce legatura o avea Alan cu un mar muscat?
Alan Turing a fost un mare fan al filmului Alba-ca-Zapada vizionand-ul de 40 ori, acesta fiind ucis la randul lui cu un mar otravit. La locul crimei a fost gasit doar Alan si marul muscat de acesta insa nu s-a anchetat cazul deoarece toata lumea credea ca Alan s-a sinucis.
Capitolul II
Metoda asocierii mentale spontane
Aceasta metoda presupune asocierea brendului Apple cu un cuvand care ii vine intervievatului spontan in minte.
Studiul s-a realizat pe un esantion de 30 de persoane cu varste cuprinse intre 19-25 de ani.
Cuvant Numar de aparitii
Telefon 11
Mar 8
Iphone 2
Pret ridicat 2
Tehnologie
Avansata 2
Calitate 1
Electronice 1
Eleganta 1
Software
Bun 1
Teenager 1
Tabelul numar 1
In urma testului putem deduce faptul ca 37 % din cei anchetati asociaza brendul Apple cu telefonul. Din asta putem spune ca pentru cei 37% Iplhon-ul reprezinta brendul Apple. 
Putem afirma faptul ca smartphon-ul de la Apple are o reputatie foarte mare printre tineri.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare Calitativa Apple.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!