Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: pdf
Pagini : 49 în total
Cuvinte : 7497
Mărime: 2.21MB (arhivat)
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Raluca Ladaru

Cuprins

  1. Capitolul I: Piata berii in Romania .. 3
  2. I.1 Oferta ..3
  3. I.2 Cererea ..19
  4. I.3 Comerțul exterior ..23
  5. Capitolul II Cercetarea calitativă privind preferințele consumatorilor față de bere ..30
  6. II.1 Obiective și ipoteze .30
  7. II.2 Ghid de interviu ...31
  8. II.3 Structura eșantionului ..32
  9. II. 4 Interpretarea rezultatelor 32
  10. Capitolul III Cercetarea cantitativă privind preferințele consumatorilor fata de bere ...34
  11. III.1 Obiective și ipoteze 34
  12. III.2 Chestionarul utilizat ...35
  13. III.3 Structura eșantionului 38
  14. III.4 Interpretarea rezultatelor 40
  15. Concluzii 48
  16. Bibliografie 49

Extras din proiect

Capitolul I: Piata berii in Romania

I.1 Oferta

Analizând piața berii la nivel național, au fost extrași și prezentați principalii șase competitori ai acestei piețe și au fost analizați principalii indicatori economico-financiari înregistrați de fiecare agent economic, dar și mixul de marketing înregistrat:

Ursus este simbolul rădăcinilor noastre locale, reprezentând moștenirea noastră românească, dar si numele uneia dintre mărcile care alcătuiesc portofoliul companiei. Breweries denotă statutul internațional al companiei, ca parte a unuia dintre cei mai mari producători de bere din lume, Asahi Breweries Europe Ltd.

Din 2002, URSUS S.A si Timișoreana S.A fuzionează într-o singura companie integrata si anume Compania de Bere Romania S.A. In 2004, SABMiller plc a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni al Aurora Brașov, companie care va fuziona în același an cu Compania de Bere Romania S.A Un an mai târziu, in 2005, noul nume al operațiunilor SABMiller in Romania devine Ursus Breweries.

Tabelul I.1.1 Principalele produse

ale S.C. Ursus Breweries S.A.

Sursa: reprezentare proprie

Analizând politicile de distribuție și de promovare ale acestui agent economic, se pot afirma următoarele: distribuția se realizează prin două tipuri de canale de distribuție: scurte și lungi, în cazul cărora există intermediari distribuitori, care achiziționează la un anumit preț și vând la unul superior.

Firmele care au contract cu S.C. Ursus Breweries S.A. sunt următoarele : ANA-MARIA POP S.R.L. Ploiești; TELEX S.R.L. Ploiești; PROSOFT S.R.L. Brașov; MONDOTEL S.R.L. București; GABI’S S.R.L. Brașov.

Promovarea companiei se realizează în diverse moduri, aceasta incluzând reclame televizate, anunțuri la radio, afișe, bannere, campanii promoționale, sloganuri specifice, sponsorizarea evenimentelor sociale, sponsorizări sportive, etc.

Bibliografie

1. https://ursus-breweries.ro/- accesat la data de 8.10.2019

2. http://www.heinekenromania.ro/- accesat la data de 9.10.2019

3. https://bergenbier.ro/ accesat la data de 7.10.2019

4. http://bermas.ro/-accesat la data de 8.10.2019

5. http://www.albrau.ro/en/-accesat la data de 8.10.2019

6. http://www.mfinante.gov.ro/agentinume.html?pagina=domenii-accesat la data de 5.10.2019

7. http://isondaje.ro/-accesat la data de 10.11.2019

Preview document

Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 1
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 2
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 3
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 4
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 5
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 6
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 7
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 8
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 9
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 10
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 11
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 12
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 13
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 14
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 15
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 16
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 17
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 18
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 19
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 20
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 21
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 22
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 23
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 24
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 25
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 26
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 27
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 28
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 29
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 30
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 31
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 32
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 33
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 34
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 35
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 36
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 37
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 38
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 39
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 40
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 41
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 42
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 43
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 44
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 45
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 46
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 47
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 48
Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor de bere - Pagina 49

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de marketing privind preferintele consumatorilor de bere.pdf

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Raport de Cercetare - Berea Heineken

REZUMATUL CERCETÍRII Obiectivul principal al acestei cercetari este de a afla pozitionarea berii Heineken comparativ cu alte marci, calitatile ei,...

Cercetări de marketing Bergenbier SA

Problema de decizie a) Contextul decizional Firma Bergenbier S.A. intenţionează să lanseze un nou produs pe piaţă –Bergenbier Brun. În acest sens...

Studiu de marketing privind lansarea pe piață a mărcii Redd’s Mint

CAP. I. PREZENTAREA PIEŢEI, A FIRMEI ŞI A PRODUSULUI PENTRU CARE SE REALIZEAZĂ CERCETAREA Analiza pieţei berii Istoria berii Arheologii...

Program de Marketing pentru Compania Azuga

Introducere In urma cu cateva mii de ani oamenii au descoperit ca prin fermentarea cerealelor ei obtin o bautura hranitoare si buna la gust, adica...

Cercetarea mărcii Interbrew

Introducere Interbrew România este filiala locală a concernului multinaţional InBev, numărul 1 în topul mondial al producătorilor de bere....

Studiu de caz - IMAS

INTRODUCERE Motto: "Nu firmele care au bani fac marketing, ci firmele care fac marketing au bani" Necesitatea informaţiei a devenit acuta in...

Ai nevoie de altceva?