Comportamentul consumatorului Knorr

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 2397
Mărime: 175.69KB (arhivat)
Publicat de: Octavian Duță
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Claudia Bobalca

Extras din proiect

Condimentele folosesc diverse parti morfologice ale plantelor bogate in arome si gust: scoarta, floare, stamine, fruct, seminte, frunze si tulpini.

Desi fiecare continent si-a adus aportul la zestrea de condimente, cele mai multe dintre ele provin din Asia.

O definitie destul de corecta a condimentelor ar fi: condimentele sunt ingrediente care adaugate in mancaruri si bauturi, confera aroma, gust si culoare, fara a avea valoare nutritiva.

Medicina imparte grupul mare si eterogen al condimentelor in 5 mari categorii principale:

-condimente saline, reprezentate prin sare;

-condimente acide, reprezentate prin otet, sucul de lamaie (acidul citric);

-condimente aliacee, reprezentate de ceapa, usturoi, praz si altele asemanatoare;

-condimente picante de genul mustarului, al boielei de ardei;

-categoria ampla a condimentelor aromate care intra in categoria mirodeniilor, care au plante indigene si exotice cum ar fi : cimbrul, mararul, tarhonul, ienibaharul, chimenul, coriandrul, anasonul, vanilia, dafinul, scortisoara, cuisoarele si altele.

Efectele negative ale condimentelor se pot grupa in doua categorii : prima tine de faptul ca pe calea condimentelor alimentele devin mai gustoase si mai apetisante, ceea ce implicit, va duce la consumul lor in exces si deci la obezitate. A doua categorie tine de faptul ca aproape fiecare condiment in parte poate declansa anumite efecte iritante, congestive sau de alt gen asupra mucoaselor, ceea ce, in final se concretizeaza intr-o anume suferinta.

Condimentele mai au pe langa functia de ingredient si functie terapeutica. Borcanasele cu arome, pastrate pentru condimentarea mancarii, pot fi transformate in medicamente.Piperul, scortisoara si neamul lor fac adevarate minuni. Orice gospodina are in camara, adesea fara sa stie, o adevarata farmacie. Fiecare condiment este un mic panaceu, care, folosit cu arta, poate vindeca cele mai diverse boli, de la micile indigestii pana la reumatism, gripa sau boli de inima . In Extremul Orient, nu exista medicament natural care sa nu aiba in el macar un condiment.

Preview document

Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 1
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 2
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 3
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 4
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 5
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 6
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 7
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 8
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 9
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 10
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 11
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 12
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 13
Comportamentul consumatorului Knorr - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Comportamentul Consumatorului Knorr.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Comportamentul consumatorului - balsam de rufe

COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI PENTRU GRUPA DE PRODUSE BALSAM DE RUFE 1.PREZENTAREA PRODUSULUI Avand in vedere concurenta tot mai puternica de...

Comportamentul consumatorului - Knorr

Capitolul 1. Prezentarea produsului generic Pe piata de condimente specializate numarul producatorilor a crescut datorita potentialului pietei,...

Balsam de rufe - comportamentul consumatorului

Capitolul 1. PREZENTAREA PRODUSULUI Balasamurile de rufe au fost introduse pentru prima oara pe piata in SUA la inceputul anului 1950,imediat dupa...

Comportamentul consumatorului - Knorr

Istoria companiei KNORR a început în Germania în anul 1838 când Carl Heinrich Knorr şi-a construit la Heilbronn propria fabrică pentru a usca şi...

Ai nevoie de altceva?