Comunicare bancară - SmartAsig

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1480
Mărime: 197.96KB (arhivat)
Publicat de: Edmond Tănase
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Mihaela Dana
-proiect comunicare bancara

Extras din proiect

Infiintare

Societatea de Asigurare-Reasigurare SmartAsig a fost infiintata in anul 2006 si are sediul central:Bulevardul Unirii ,nr64,Bucuresti,sector 3.

In acest moment societatea dispune de 3 sucursale in Bucuresti,urmand ca pe parcursul acestui an,sa ne extindem in marele orase din tara.

Capitalul social al societatii este de 8,3 milioane euro.Principalii actionari sunt :Ciuceanu Mihaela ,Chilom Mariana,Contis Mihaela-fiecare cu cate 15%,Sif Muntenia 10%,Sif Oltenia 10%,alti actionari(persoane fizice straine)35%.

Numele

Numele companiei este SmartAsig deoarece ne adresam persoanelor inteligente ,care stiu sa aleaga cele mai bune produse de pe piata asigurarilor.

Sigla

Sigla noastra este reprezentata de doua personaje caracterizate prin fragilitate,insa cel care a ales sa se asigure de la SmartAsig este protejat de accidente si evenimente neprevazute. Simbolul asigurarilor fiind casca de protectie.

Culorile siglei

Galben-reprezinta ludicul, lumina, creativitatea, caldura si o atitudine lejera in ceea ce priveste viata.Galbenul deschis este culoarea care atrage cel mai mult atentia.

Alb- simbolizeaza puritate, inocenta,transparenta,incredere.

Albastrul-reprezinta intelepciune, incredere, loialitate.

Misiune

Misiunea SmartAsig este reprezentata de desfasurarea intr-o maniera eficienta si productive a activitatii de asigurare a persoanelor in scopul crearii de beneficii pentru actionari si in acelasi timp si avantaje maxime pentru clienti.De asemenea compania isi propune sa ajunga in scurt timp un jucator important pe piata asigurarilor.

Obiective generale

Principalele obiective ale societatii noastre sunt:

-mentinerea si extinderea pietei actuale a societatii prin cresterea numarului de clienti;

-crestere gradului de patrundere pe piata a produselor de asigurari proprii;

-cresterea cotei pe piata asigurarilor;

-imbunatatirea structurii portofolului de contracte de asigurare;

-dezvoltarea si consolidarea retelei de sucursale si agentii;

-plasarea rezervelor in investitii sigure si profitabile;

-introducerea pe piata a unor produse noi care sa acopere majoritatea nevoilor clientilor nostrii;

-dimensionarea optima a acoperirii riscurilor prin reasigurare.

Publicul tinta

Societatea StrongAsig se adreseaza in special persoanelor fizice romane sau straine cu varstre cuprinse intre 25-55 de ani cu venituri medii si mari.

Produsele societatii noastre se adreseaza in general persoanelor din mediu urban.

Publicitate

Principalele noastre mijloace de promovare sunt: internetul,televiziunea,presa scrisa,radio,pliante,fly-ere,afise amplasate in magazine cu hrana pentru animale,in clinici veterinare,in magazine de calculatoare ,magazine de prezentare,participarea la targuri si expozitii,publicitate aeriana(zeppeline,dirijabile).

Initiative sociale

SmartAsig doreste sa participe la dezvoltarea societatii in care isi desfasoara activitatea de aceea ne implic in activitati de caritate si de asemenea sprijinim si activitatile sportive.

Societatea noastra sprijina activitatea din centrele de plasament prin donatii lunare a unor sume de bani .

In domeniu sportive SmartAsig sprijina echipa de handball feminin Oltchim Ramnicu Valcea si echipe de fotbal.

Preview document

Comunicare bancară - SmartAsig - Pagina 1
Comunicare bancară - SmartAsig - Pagina 2
Comunicare bancară - SmartAsig - Pagina 3
Comunicare bancară - SmartAsig - Pagina 4
Comunicare bancară - SmartAsig - Pagina 5
Comunicare bancară - SmartAsig - Pagina 6
Comunicare bancară - SmartAsig - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Comunicare Bancara - SmartAsig.doc

Ai nevoie de altceva?