Comunicarea prin Publicitate - Studiu de Caz Cosmote Romania

Cuprins proiect Cum descarc?

Consideratii generale privind comunicarea prin publicitate 2
CAPITOLUL I 3
COMUNICAREA - ASPECTE TEORETICE 3
1.1. Notiunea de comunicare 3
1.2. Procesul de comunicare 4
1.3. Principiile comunicarii 5
1.4. Functiile comunicarii 6
1.5. Niveluri si forme ale comunicarii 6
1.5.1. Comunicarea scrisa 7
1.5.2. Comunicarea orala 7
1.5.3. Comunicarea nonverbala si paraverbala 8
CAPITOLUL II 9
PUBLICITATEA - DELIMITARI CONCEPTUALE 9
2.1. Conceptul de publicitate 9
2.2. Cele trei niveluri ale influentei publicitare 10
2.3. Functiile publicitatii 11
2.4. Mecanismul de functionare al publicitatii 12
2.5. Tipuri de publicitate 13
2.5. Analiza efectului de comunicare si perspectivele publicitatii 15
CAPITOLUL III 17
STUDIU DE CAZ - COSMOTE ROMANIA 17
3.1. Prezentarea marcii 17
3.1.1. Istoric 17
3.1.2 Politica de investitii 18
3.1.3. Misiunea si viziunea 18
3.2. Analiza SWOT 19
3.3. Campanii publicitare 20
Concluzii 30
Bibliografie 31


Extras din proiect Cum descarc?

Consideratii generale privind comunicarea prin publicitate
Oamenii traiesc in comunitate in virtutea lucrurilor pe care le au in comun, iar comunicarea este modalitatea prin care ei ajung sa detina in comun aceste lucruri. Societatea continua sa existe prin transmitere, prin comunicare, dar este corect sa spunem ca ea exista in transmitere si in comunicare. Comunicarea este cea care asigura dispozitii emotionale si intelectuale asemanatoare, moduri de a raspunde la cerinte si asteptari.
Discursul publicitar a intrat in viata noastra, orientandu-ne zilnic perceptia si raportarea la realitatea imediata, directionandu-le, cosmetizandu-le, investindu-le cu semnificatii. Orice incursiune in problematica publicitatii trebuie sa porneasca de la esenta si intentia reclamei. Dincolo de aspectul financiar vizat (cresterea vanzarilor firmelor producatoare de bunuri sau furnizoare de servicii prin atragerea unui public-tinta si largirea pietei), reclama induce atitudini si comportamente, rasturnand granitele sociale existente, distribuind cu darnicie retete de fericire si garantand accesul in paradisul societatii de consum.
Publicitatea asigura legatura intre produse sau servicii si oameni. Pentru a fi eficienta, in acest sens ea trebuie sa corespunda produselor si sa fie relevanta pentru oameni in exprimarea si sustinerea unui avantaj competitiv. Specificul marcii, specificul nevoilor consumatorilor si specificul avantajului competitiv determina strategia pentru care este conceputa o reclama sau o campanie publicitara. 
De ceva timp Cosmote si-a propus sa fie un punct de reper in viata consumatorilor romani in general, iar campanile publicitare sunt dovada faptului ca intelege foarte bine universul social al targetului caruia i se adreseaza.
Cosmote prin campania publicitara, combinata cu preturile atractive la pachetul de servicii ce vizeaza cam toate sectoarele de utilizatori, atrage tot mai multi clienti zilnic. 
Scopul unei campanii publicitare este in mod evident crearea premiselor pentru ca pozitionarea unui brand sa fie un succes, perceptia clientilor sa fie aceea de partener bine intentionat si cu disponibilitate.
Succesul unei campanii este legat de identificarea grupurilor tinta si gasirea celor mai potrivite instrumente de a informa / comunica cu acestea.
Astazi, cand suntem cu totii martorii transformarilor care au loc in societatea romaneasca, este important pentru dezvoltarea noastra economica sa invatam din exemplele oferite de marile firme straine ce joaca un rol atat de important pe piata mondiala. Trebuie sa invatam ca succesul vine din munca, creativitate, inventivitate, curaj, tenacitate dar si din comunicativitate si sociabilitate.
Trecerea spre o economie de piata este singura si necontestata solutie de redresare, modernizare si dinamizare a economiei romanesti. Practica mondiala a demonstrat ca intr-o economie de piata sunt stimulate, fara restrictii, elementele ce duc la progres sanctionandu-se insa incompetenta, gandirea inchisa lipsita de o viziune prospectiva, imobilismul si rigiditatea.
Adecvarea mesajului la publicul-tinta se face prin selectarea datelor de maxim interes si prin structurarea lor in functie de specificul de procesare a informatiei de catre consumatorii tinta, dar si de mass media.
CAPITOLUL I
COMUNICAREA - ASPECTE TEORETICE
1.1. Notiunea de comunicare
In fiecare zi, in fiecare moment, fiintele comunica intre ele, adica fac schimb de informatii. Pentru aceasta, oamenii folosesc diferite mijloace, unele dintre ele numite "mijloace de comunicare in masa" sau "mass-media".
Comunicarea face posibila coexistenta oamenilor. Salutul sau un gest prietenesc sunt forme simple de a stabili un contact cu ceilalti. Comunicarea directa intre oameni este realizata prin intermediul cuvintelor sau a gesturilor. Dar, pentru a face un schimb de idei sau pentru a impartasi cunostinte cu persoane aflate departe, e nevoie de mijloacele cu ajutorul carora sa se transmita informatiile la distanta: acestea sunt mijloacele de comunicare in masa sau mass-media.
Comunicarea, informarea si mijloacele de comunicare depind unele de altele. Acesti termeni au sensuri diferite in functie de domeniile care au drept scop comunicarea informatiei. Pentru ziarist, informatia este expunerea unor fapte la care a asistat sau pe care le-a putut verifica. Pentru el, o informatie buna trebuie sa fie adevarata, noua, inedita si surprinzatoare. Mijloacele de comunicare sunt diferitele suporturi pe care ziaristii le folosesc ca sa transmita informatia (ziare, radio, televiziune etc.). Pentru inginerul din domeniul telecomunicatiilor, informatia este un semnal transmis unui destinatar prin mijloace tehnice. Inginerul numeste comunicare totalitatea operatiilor de prelucrare, de transmitere si receptionare a mesajului. Pentru cei din domeniul publicitatii, comunicarea are drept scop cucerirea si influentarea consumatorului prin mesaje atragatoare. In functie de clientul care trebuie convins, sunt folosite diferite mijloace de comunicare. Pentru specialistii din stiintele umane, comunicarea este un mijloc folosit de oameni pentru a stabili contacte intre ei, pentru a crea si intretine legaturi intre membrii unui grup. Mass-media extind aceste legaturi la intreaga societate, iar telecomunicatiile sunt un mijloc de coexistenta la distanta.
Comunicarea reprezinta elementul indispensabil pentru functionarea optima a oricarei colectivitati umane, indiferent de natura si marimea ei. Schimbul continuu de mesaje genereaza unitatea de vedere si, implicit, de actiune, prin armonizarea cunostintelor privind scopurile, caile si mijloacele de a le atinge, prin promovarea deprinderilor necesare, prin omogenizarea relativa a grupurilor sub aspect afectiv, emotional si motivational (opinii, interese, convingeri, atitudini) .
Comunicarea este un ansamblu de actiuni care au in comun transmiterea de informatii sub forma de mesaje, stiri, semne sau gesturi simbolice, texte scrise s.a. intre doua persoane, numite interlocutori, sau mai formal, emitator si receptor.
Termenul de << comunicare >> este legat de existenta noastra ca oameni, mai apoi ca societate, fiindca fiintele umane si comunicarea sunt interdependente. Fara comunicare si limbaj noi ca fiinte ce interactionam si relationam in cea mai mare parte, sau chiar in intregime prin actul comunicari, existenta noastra pe pamant ar fi inutila.
Este un proces dinamic, aflat intr-o permanenta transformare. Societatea exista datorita comunicarii, ea inseamna comunitate si este vazuta ca un proces care implica participare din partea membrilor unei societati. Comunicarea imbraca forme variate si diverse, dintre care ne vom opri la comunicarea mediatizata si la comunicarea de masa, care este de fapt o forma a comunicarii mediatizate, destinata unor mase mari de indivizi si poate avea o forma subiectiva, care are ca scop manipularea opiniei publice, si forma obiectiva, care doreste simpla informare a persoanelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicarea prin Publicitate - Studiu de Caz Cosmote Romania.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!