Controlul Calitatii Prestarii Serviciilor intr-o Companie

Cuprins proiect Cum descarc?

CUPRINS 1
INTRODUCERE 2
CAPITOLUL 1. Sistemul de management al calitatii la S.C. Andos Com S.R.L. 3
1.1. Prezentarea societatii 3
1.1.1. Portofoliul de lucrari ale firmei 4
1.2. Structura organizatorica 4
1.3. Analiza economico-financiara 6
1.4. Descrierea functionarii sistemului de management al calitatii 7
1.4.1. Politica generala de management 8
1.4.2. Responsabilitatea managementului 11
1.4.3. Orientarea catre client 12
1.4.4. Resursele umane 15
1.4.5. Realizarea produsului 16
1.4.6. Aprovizionarea 18
CAPITOLUL 2. Analiza functionarii sistemului de management al calitatii la S.C. Andos Com S.R.L. 19
2.1 Auditul intern 20
2.2 Controlul produsului neconform 20
2.3 Satisfactia clientilor 22
2.4 Relatia cu clientul 23
CONCLUZII 24
BIBLIOGRAFIE 26


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Varietatea functiilor indeplinite de o constructie, a nevoilor societatii ce le deserveste (spatiu de locuit, adapost, depozitare, intimitate, asigurare a conditiilor de munca, etc.), precum si a partilor ce sunt implicate in exploatarea si in dezvoltarea constructiilor, a condus la necesitatea stabilirii unor norme si reglementari legislative, cu scopul de a impune asigurarea unui nivel calitativ anumit, in conformitate cu destinatia acesteia. 
Definirea notiunii de calitate este uneori foarte dificila, luand in considerare faptul ca acesta se foloseste in toate domeniile vietii sociale, si modul divers in care calitatea este perceputa, de la un domeniu la altul. Astfel, se poate vorbi despre calitatea serviciilor oferite in telefonie, turism, transporturi, educatie, sanatate, securitate, electricitate, tehnica si electronica etc., iar in cazul de fata despre calitatea constructiilor. 
Evolutia conceptului de calitate s-a dezvoltat odata cu evolutia stiintei si a industriei (inceputurile revolutiei industriale dateaza din anii 1830 ) insa o abordare mai accentuata asupra acestei probleme s-a facut abia incepand cu anul 1980 , cand, in intreprinderile occidentale si mai ales cele americane, a inceput sa se accentueze doua aspecte trecute cu vederea pana in perioada respectiva si anume faptul ca importanta clientului si indeplinirea cerintelor acestuia din punct de vedere calitativ garanteaza cresterea intreprinderii precum si necesitatea considerarii calitatii un obiectiv managerial.
Pretentiile fata de calitate sunt intr-o continua crestere, in acord cu schimbarile sociale , unde am putea enumera internationalizarea pietelor, dezvoltarea tehnologiilor si diversificarea produselorcompaniilor precum si cresterea nivelului calitativ al acestora, cresterea puterii de cumparare a consumatorilor si cresterea sperantei acestora la un trai mai bun, orientarea accentuata spre calitate si nu spre cantitate, etc.
Cea mai importanta organizatie care stabileste norme si elaboreaza standarde este reprezentata de Organizatia Internationala de Standardizare ISO. In Romania, standardele ISO sunt traduse, adaptate si publicate prin intermediul Asociatiei de Standardizare din Romania - ASRO, care totodata participa cu specialisti in cadrul comitetelor internationale ISO.
In ceea ce priveste definitia calitatii, in anul 1986, ISO a descris acest termen ca fiind: ,,ansamblul caracteristicilor unei entitati care ii confera acesteia aptitudinea de a satisface necesitati exprimate sau implicite ".
CAPITOLUL 1. Sistemul de management al calitatii la S.C. Andos Com S.R.L.
1.1. Prezentarea societatii 
S.C. Andos Com S.R.L., cu capital integral privat, este o societate comerciala cu raspundere limitata, ce activeaza in domeniul constructiilor inca din 27 decembrie 1994, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de identificare J27/2182/1994 si CUI RO 6627379. Sediul social unic al firmei se afla la adresa Str. Dimitrie Leonida, Nr. 64, localitatea Piatra Neamt. 
Figura nr. 1.1 - Logo firma
Potrivit clasificarii CAEN (abrevierea de la Clasificarea Activitatilor Economice Nationale), obiectul principal de activitate al companiei il reprezinta 4120 - lucrarile de constructii ale cladirilor rezidentiale si nerezidentiale. 
Pentru a tine pasul cu evolutia pietei, firma si-a dezvoltat activitatea, oferind astazi un pachet variat de servicii si solutii adaptate pentru a corespunde unei piete in continua expansiune. Activitatile secundare declarate sunt: dezvoltare(promovare) imobiliara; lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor; constructia de poduri si tuneluri; lucrari de pregatire a terenului; lucrari de instalatii electrice; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat; alte lucrari de instalatii pentru constructii; lucrari de finisaj cu ipsos; lucrari de tamplarie si dulgherie; lucrari de pardosire si placare a peretilor; lucrari de vopsitorie, zugraveli si montare de geamuri; alte lucrari de finisare; lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii; alte lucrari speciale de constructii n.c.a. (neclasificate in alta parte );
Pentru a dezvolta activitati in toate aceste domenii, S.C. Andos Com S.R.L. are implementat un sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, un sistem de management de mediu certificat in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2005, un sistem de management al securitatii si sanatatii ocupationale certificat in conformitate cu referentialul OHSAS 18001:2004, detine echipament de geniu si tehnica - utilaje, masini si echipamente - necesara executiei lucrarilor cu maxima competitivitate si eficienta, si dispune de personal pregatit, calificat si autorizat pentru executia lucrarilor specifice obiectului de activitate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Controlul Calitatii Prestarii Serviciilor intr-o Companie.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

Adriana Prodan, Alexandru Tofan - Managementul resurselor umane. Editura Universitatii ,,Alexandru Ioan Cuza", Iasi, 2011.
Andrei Cumpanici, Ghid privind asigurarea calitatii in companiile de prelucrare mici si mijlocii, Chisinau, 2007 - USAID (Agentia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internationala).
Emil Maxim - Managementul calitatii, Editura Universitatii ,,Alexandru Ioan Cuza", Iasi, 2010.
Emil Maxim - Strategie si planificare strategica. Proiect economic. Editura SEDCOM LIBRIS, Iasi 2010.
M. Enatescu (2000) - Calitate. Terminologie comentata. Editura Tehnica. Bucuresti.
* Ghid practic de managementul calitatii pentru firmele performante, tradus din limba franceza, Editura Niculescu, Bucuresti, 1999.
ASRO(2006). SR EN ISO 9000 2006. Sisteme de management al calitatii. Principii si vocabular.
Legea Nr. 10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea in constructii, corectata cu:
Legea 265 din 29 iunie 2006 - pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2005 privind protectia mediului.
Legea Nr. 587 din 12 noiembrie 2002 - pentru modificarea art. 40 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii.
Legea Nr. 123 din 9 mai 2007 - pentru modificarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!