Diagnostic Hotelier

Proiect
5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 3662
Mărime: 30.63KB (arhivat)
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: baltescu
proiectul este la tehnologie hoteliera si de restaurant.reprezinta 25% din nota de examen.

Extras din proiect

1. Diagnostic comercial

Diagnosticul comercial ajută la estimarea locului pe care hotelul îl ocupă în cadrul pieţei, evidenţiind consecinţele negative şi pozitive, actuale şi de viitor.

Sunt analizate următoarele elemente ale activităţii comerciale:

a) Pozţtia hotelului şi principalele caracteristici ale zonei unde este amplasat:

Hotel McPietroasa este amplasat in Poiana Pinului, Loc. Hales, Judetul Buzau. Amplasarea hotelului ofera turistilor vizitarea obiectivelor turistice aflate in zona: Manastirea Ciolanu, Tabara de sculptura Magura, Vulcanii Noroiosi, Muzeul Chihlimbarului de la Colti, asezarile rupestre de la Alunis.

b) Serviciile oferite:

In cadrul hotelului McPietroasa sunt 16 camere cu doua paturi (twin), 2 camere cu pat matrimonial si 2 apartamente.

Pe un teren apropiat hotelului avem in constructie (cu tinta de finalizare octombrie 2007) un spatiu de cazare cu 8 camere.

Sala de conferinte dotata cu acces la Internet, videoproiector, ecran de proiectie, retroproiector, fax, imprimanta, copiator, flipchart. Capacitatea salii de conferinte este de 60 locuri.

Oferta de agrement cuprinde un teren de tenis de camp (cu zgura), un teren de fotbal (gazon), ca si o pista de minibowling, biliard, tenis de masa, miniruleta, aparate de forta si 2 saune toate cu acces gratuit.

Pentru plimbari prin imprejurimi (Manastirea Ciolanu, Tabara de sculptura Magura, Vulcanii Noroiosi, Muzeul Chihlimbarului de la Colti, asezarile rupestre de la Alunis) dispunem de un autocar de 47 locuri, un microbuz de 14 locuri si un microbuz de 8 locuri sau, de ce nu, o trasura trasa de cai.

c) Structura clientelei :

In hotel McPietroasa majoritatea turistilor sunt cei dornici de a cunoaste locuri noi si de a vedea atractiile turistice din judetul Buzau. Aici au loc si conferintele si intrunirile oamenilor de afaceri din judetul Buzau.

d) Nivelul tarifelor şi preţurilor practicate:

Hotelul McPietroasa foloseşte tarife în conformitate cu calitatea serviciilor oferite, având în vedere prevederile Legii concurenţei 21/1996 şi Ordinul Ministrului Turismului nr.16/1997 privind aprobarea politicii tarifare în structurile de primire turistice, potrivit căruia tarifele se determină “în mod liber, pe baza cererii şi ofertei şi a calităţii serviciilor oferite”. Tarifele de cazare pentru camerele single sunt de 66 euro, pentru camerele duble 2 paturi, 3 stele sunt 75 euro, pentru camerele duble 2 paturi, 4 stele sunt 86 euro si apartamentele 146 euro.

e) Numărul de turişti şi gradul de ocupare al HoteluluiMcPietroasa :

Numarul de turisti sositi in 2004 a suferit o usoara scadere fata de numarul de turisti sositi in 2003, dupa care in 2005 a avut o usoara crestere a acestora.Gradul de ocupare al hotelului este de 75% pe perioada verii si de 40% pe perioada de iarna.

f) Modul de promovare şi comercializare a serviciilor Hotelului McPietroasa:

Se face la nivel destul de scăzut, hotelul nedispunând de un compartiment de marketing. Totuşi, hotelul îşi face cunoscute serviciile prin pliante, pagina pe internet (destul de săracă în informaţii), participări la târguri, apariţii în reviste de specialitate, contracte cu agenţii de turism. Pentru a afla părerile clienţilor în legatură cu serviciile oferite şi calitatea acestora, există chestionare în fiecare cameră a hotelului.

Preview document

Diagnostic Hotelier - Pagina 1
Diagnostic Hotelier - Pagina 2
Diagnostic Hotelier - Pagina 3
Diagnostic Hotelier - Pagina 4
Diagnostic Hotelier - Pagina 5
Diagnostic Hotelier - Pagina 6
Diagnostic Hotelier - Pagina 7
Diagnostic Hotelier - Pagina 8
Diagnostic Hotelier - Pagina 9
Diagnostic Hotelier - Pagina 10
Diagnostic Hotelier - Pagina 11
Diagnostic Hotelier - Pagina 12
Diagnostic Hotelier - Pagina 13
Diagnostic Hotelier - Pagina 14
Diagnostic Hotelier - Pagina 15
Diagnostic Hotelier - Pagina 16
Diagnostic Hotelier - Pagina 17
Diagnostic Hotelier - Pagina 18
Diagnostic Hotelier - Pagina 19
Diagnostic Hotelier - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Diagnostic Hotelier.doc

Alții au mai descărcat și

Metode noi de promovare a turismului românesc

INTRODUCERE Ca mijloc de informare şi atragere a consumatorilor şi în acelaşi timp instrument important al dezvoltării schimburilor turistice...

Construire Baza Sportivă Vultureni

DENUMIREA : CONSTRUIRE BAZA SPORTIVA MULTIFUNCTIONALA AMPLASAMENTUL: SAT VULTURENI COM. VULTURENI JUDETUL BACAU BENEFICIAR : CONSILIUL LOCAL...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Analiză financiară - SC Steaua de Mare SA

INTRODUCERE În conditiile în care România se afla înt-un îndelungat proces de trecere spre economia de piata, turismul face parte din acele ramuri...

Perspective ale Îmbunătățirii Calității Serviciilor Hoteliere

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALĂ A COMPLEXULUI HOTELIER „ALEXANDROS” Amplasat într-un cadru natural deosebit, într-o superbă zonă montană,...

Diversificarea produselor și serviciilor studiu de caz Dodo Travel

Introducere Am ales aceastǎ lucrare de licenţǎ deoarece evoluţia, atât a turismului, cât şi a turismului internaţional se caracterizeazǎ, la nivel...

Hotel Steaua de Mare

Introducere 7 Capitolul 1. Caracterizarea continutului si metodologiei analizei diagnostic 1.1. Scopul si importanta analizei diagnostic 9...

Necesitatea redefinirii piețelor turistice prin management și marketing hotelier - Studiu de caz Hotelul Graf Eberhard

INTRODUCERE Prin turism se înțelege, în primul rând, totalitatea activităților prin care omul își petrece timpul liber, călătorind în alt oraș sau...

Studiul privind activitatea hotelieră cu exemplificare la Hotel Rex

CAPITOLUL 1 MANAGEMENTUL UNITĂŢILOR DE TURISM COMPONENTĂ A MANAGEMENTULUI SERVICIILOR 1.1. Principiile managementului serviciilor 1.2....

Studiu Previzional Privind Modernizarea și Diversificarea Produsului Turistic cu Referire la Agenția de Turism Travis Tourism

INTRODUCERE „Orice pas al unei călătorii devine o aventură a cunoaşterii; la fiecare pas mori şi învingi de bucurie, ineditul te face să renaşti,...

Diagnosticul unei unități hoteliere - Casa cu Tei

Casa cu tei – o pensiune de prestigiu situata in statiunea Sarata Monteoru, pe Drumul Schelei 207 Prezentarea Firmei Categoria Nume societate :...

Ai nevoie de altceva?